معاملات جمعه سیاه در پهپادها شامل پهپادهای DJI با قیمت های کم سابقه است

به روز رسانی: ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۱:۰۰ صبح EST این پست با جدیدترین ها به روز شده است جمعه سیاه معاملات پهپادها، از جمله چند انتخاب از DJI و Snaptain در فروش در آمازون، تارگت و بهترین خرید.

معاملات جمعه سیاه در پهپادها:


بهترین معاملات پهپاد DJI

DJI Mini 3 Fly More Combo

۶۹۹ دلار در آمازون
(۹۹ دلار صرفه جویی کنید)
معاملات جمعه سیاه در پهپادها شامل پهپادهای DJI با قیمت های کم سابقه است

بهترین پهپاد مقرون به صرفه

پهپاد جی پی اس سنگ مقدس HS720E

۲۰۹٫۹۸ دلار در آمازون
(۱۹۰٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)
پهپاد سنگ مقدس با لوازم جانبی

بهترین پهپاد برای بچه ها

DyineeFy Mini Drone برای کودکان

۲۹٫۹۹ دلار در آمازون
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
DyineeFy Mini Drone برای کودکان با لوازم جانبی

بهترین پهپاد پیشرفته

EXO Drones Blackhawk 3 Pro Drone و Remote Control

۸۴۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید
(۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)
پهپاد اکسو با کنترلر در پس زمینه سفید

شما بوقلمون خود را خورده اید، چرت سنتی شام بعد از شکرگزاری را گرفته اید و اکنون زمان خرید است. ما هزاران (و هزاران) معامله را برای خوانندگان Mashable بررسی کرده‌ایم، اما امسال، معاملات پهپاد جمعه سیاه به‌ویژه قابل توجه بوده است. DJI میزبان یک میزبان بزرگ است فروش جمعه سیاه در محبوب ترین پهپادهای خود، و آمازون قیمت های مشابه را کاهش داده است. DJI گزینه هایی برای مبتدیان و حرفه ای ها دارد، و این تازه شروع چیزی است که ما تاکنون پیدا کرده ایم.

بنابراین اگر برای خرید خود منتظر شروع رسمی جمعه سیاه بوده اید، این معاملات پهپاد آماده و منتظر شما هستند. ما تخفیف‌های جمعه سیاه را در مورد هواپیماهای بدون سرنشین پیدا کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد صدها نفر را در دوربین‌های هوایی ۴K، هواپیماهای بدون سرنشین برای کودکان و لوازم جانبی خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین صرفه‌جویی کنید – همه در یک راهنمای راحت جمع‌آوری شده‌اند.

حتی نگران بقیه خریدهای جمعه سیاه خود نباشید، زیرا ما قبلاً بهترین معاملات را برای شما پیدا کرده ایم. از جانب آمازون به والمارت و همه چیز در این بین، تیم خرید Mashable آماده خرید است.

برای یافتن بهترین معاملات پهپادها در جمعه سیاه، ادامه مطلب را بخوانید.

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت ✨ مشخص می‌شوند، در حالی که معاملات با یک ???? به قیمت پایین همیشه کاهش یافته‌اند. آمازون معاملات فقط دعوت برای اعضای Prime با علامت ???? مشخص شده اند. با الف سروکار دارد ضربه زدن در زمان نگارش یا فروخته شده یا منقضی شده اند.

بهترین معاملات جمعه سیاه در پهپادهای DJI

چرا ما آن را دوست داریم

برای مبتدیان و حرفه ای ها، DJI قابل اعتمادترین نام در پهپادها است. این نام تجاری به طور مداوم تولید می کند بهترین پهپادهای دوربین دارو این شرکت برخی از محبوب ترین مدل های خود را برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری تخفیف داده است. این پهپاد نه تنها فیلم های زیبای ۴K می گیرد، بلکه می تواند تا ۳۸ دقیقه در هوا بماند و حتی در برابر بادهای بسیار شدید مقاومت کند. از آنجایی که این یک ترکیب ترکیبی است، باتری های اضافی برای افزایش زمان پرواز شما در آن گنجانده شده است.

معاملات بیشتر در مورد پهپادها و لوازم جانبی DJI:

بهترین معاملات پهپادهای ارزان قیمت

انتخاب ما: پهپاد GPS HS720E Holy Stone

۲۰۹٫۹۸ دلار در آمازون (۱۹۰٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)



چرا آن را دوست داریم:

سنگ مقدس ممکن است فاقد برند DJI باشد، اما این شرکت برخی از آنها را می سازد بهترین هواپیماهای بدون سرنشین برای مبتدیان به دنبال کشف این سرگرمی جدید سنگ مقدس نیز دوست دارد پهپادهایش را تخفیف دهید برای رویدادهایی مانند روز نخست و جمعه سیاه. با باتری اضافی موجود در این ترکیب، می‌توانید پهپاد جدید خود را به مدت بیش از ۴۵ دقیقه هدایت کنید و همه اینها را در عین گرفتن عکس‌های هوایی فوق‌العاده ۴K ثبت کنید.

معاملات بیشتر جمعه سیاه در مورد پهپادهای ارزان قیمت:

معاملات جمعه سیاه در هواپیماهای بدون سرنشین برای کودکان:

چرا آن را دوست داریم:

همه می‌دانند که بچه‌ها زمان زیادی را صرف تماشای صفحه نمایش می‌کنند (بزرگسالان هم همینطور). اگر به دنبال یک هدیه تعطیلات که شما و فرزندانتان را به بیرون از خانه می برد، پس یک پهپاد مناسب برای بچه ها یک ایده عالی برای هدیه است. این پهپاد آنقدر گران نیست که در صورت سقوط و شکستن آن صدمه ببینید. کنترل ها نیز به اندازه کافی ساده هستند که بچه های بزرگتر می توانند سرگرم شوند.

معاملات بیشتر در مورد هواپیماهای بدون سرنشین برای کودکان:

بهترین معاملات جمعه سیاه در پهپادهای پیشرفته

انتخاب ما: پهپاد EXO Drones Blackhawk 3 Pro

۸۴۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید (۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا آن را دوست داریم:

برای حرفه ای ها و سرگرمی های پیشرفته، پهپادهای معمولی در آمازون نمی توانند آن را کاهش دهند. در حالی که این پهپاد فیلم ۴K نمی گیرد، اما با کیفیت ۱۰۸۰p HDR فیلمبرداری می کند. همچنین دارای زمان پرواز طولانی ۵۳ دقیقه است و می تواند تا ۱۴ مایل از اپراتور خود فاصله داشته باشد. پس از پایان تصویربرداری، می تواند به طور خودکار به نقطه برخاستن بازگردد. در نهایت می توانید این پهپاد را از طریق کنترل از راه دور یا از طریق اپلیکیشن iOS یا اندروید کنترل کنید.

معاملات بیشتر در مورد پهپادهای پیشرفته:


منبع: https://mashable.com/article/best-black-friday-drone-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *