معاملات دستگاه های آمازون شامل Echo Show 5 و بسته لامپ هوشمند به قیمت ۴۰ دلار است

اگر به فکر گرفتن یا هدیه دادن یک دستگاه جدید Echo برای تعطیلات بودید، در اینجا یک PSA سریع وجود دارد: تعدادی از آمازون بلندگوها و نمایشگرهای هوشمند در حال حاضر با کمترین قیمتی که ما پیگیری کرده ایم به فروش می رسند و بسیاری از آنها را می توان با یک لامپ هوشمند بدون هزینه اضافی همراه کرد. یک اکو شو ۵ به عنوان مثال، بسته نرم افزاری به ۴۰ دلار کاهش می یابد، در حالی که یک بسته برای آن نقطه اکو با قیمت ۲۳ دلار موجود است. فراتر از آن، آخرین اکو شو ۸ با قیمت پایین ۱۰۵ دلار در دسترس است، البته بدون هیچ چیز اضافی. بسته نرم افزاری با اکو در اندازه کامل همچنین ۴۰ دلار تخفیف در ۶۰ دلار دارد، اگرچه این مقدار چند دلار بیشتر از پایین ترین قیمت آن است. بسیاری از این معاملات از حوالی جمعه سیاه باقی مانده اند، اما هرکدام هنوز شانس خوبی برای پس انداز دارند.

ما Echo و Echo Dot را در راهنمای خود توصیه می کنیم بهترین بلندگوهای هوشمنددر حالی که Echo Show 8 اینچی Echo Show 8 و ۵٫۵ اینچی Echo Show 5 انتخاب هایی در راهنمای ما هستند. بهترین نمایشگرهای هوشمند. اگر می‌توانید مدل‌های رده بالاتر هر جفت را بخرید، باید ارزشش را داشته باشند: Echo کاملاً پرتر از Echo Dot به نظر می‌رسد، در حالی که Echo Show 8 نمایشگر بهتر، بلندگوهای غنی‌تر و دوربین بسیار واضح‌تری نسبت به Echo Show دارد. ۵٫ اما Dot همچنان نسبت به اندازه خود عملکرد خوبی دارد و برای کسانی که به دنبال استفاده از بلندگوی الکسا در وهله اول هستند ارزش خوبی باقی می ماند، در حالی که Echo Show 5 می تواند روی میز کنار تخت مفید باشد. به عنوان نوعی ساعت زنگ دار هوشمند.

دستیار الکسای آمازون هنوز هم کمبودهای زیادی دارد – و همه دستگاه های مبتنی بر الکسا دارای ذاتی هستند امنیت و نگرانی های حریم خصوصی – اما برای درخواست‌های ساده‌تر و کنترل هندزفری سایر تجهیزات خانه هوشمند سازگار، هر یک از این دستگاه‌ها معمولاً به خوبی کار می‌کنند. در همین حال، لامپ Sengled یک مدل رنگی نسبتاً ساده است که با مدل جدید سازگار است. استاندارد ماده و به طور معمول حدود ۲۰ دلار به تنهایی هزینه دارد.

اگر می خواهید ارزان ترین بلندگوی اکو را داشته باشید، اکو پاپ همچنین با همان لامپ هوشمند با قیمت ۱۷ دلار به فروش می رسد، اما اکثر مردم باید Echo Dot با صدای برتر را زمانی که تنها چند دلار بالاتر است، دریافت کنند. را Echo Dot با ساعت، که شامل یک صفحه نمایش LED برای نمایش زمان و سایر اطلاعات اولیه است، ارزش یک نگاه طولانی تر به ۴۰ دلار را دارد، اگرچه این قیمت ۱۰ دلار بیشتر از پایین ترین قیمتی است که ما ردیابی کرده ایم. در سمت نمایشگر هوشمند، اکو شو ۱۰ ۸۰ دلار تخفیف دارد و به ۱۷۰ دلار کاهش یافته است، اما ما متوجه شدیم نمایشگر چرخشی خودکار برای ارائه ارزش کمی نسبت به Echo Show 8 در بررسی ما.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-device-deals-include-an-echo-show-5-and-smart-bulb-bundle-for-40-160851722.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/amazon-device-deals-include-an-echo-show-5-and-smart-bulb-bundle-for-40-160851722.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *