معاملات دوشنبه ادوبی سایبر: بهترین معاملاتی که در حال حاضر می توانید دریافت کنید

معاملات دوشنبه ادوبی Cyber ​​شروع می‌شود، زیرا ما برای بزرگ‌ترین روز تجارت الکترونیک سال شمارش معکوس می‌کنیم، و بهترین پیشنهادها را در برنامه‌های Adobe Creative Cloud مانند Adobe Photoshop و Adobe Premiere جمع‌آوری می‌کنیم تا به شما در صرفه‌جویی بزرگ کمک کنیم. در بهترین نرم افزار خلاق در حال حاضر.

با معاملات سایبری دوشنبه رسما شروع به کار کرد ۲۷ نوامبرشما قادر خواهید بود در همه موارد پس انداز زیادی پیدا کنید بهترین نرم افزار طراحی گرافیکرا بهترین نرم افزار ویرایش فیلمو خیلی بیشتر از پیشنهادهایی که از طریق خود Adobe ارائه می‌شود، اما همچنین با خرده‌فروش‌های شریکی که در محبوب‌ترین برنامه‌های خلاقانه Adobe نیز تخفیف ارائه می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

بنابراین، چه به دنبال صرفه‌جویی در برنامه‌های خاصی باشید و چه فقط می‌خواهید یک اشتراک کامل Creative Cloud داشته باشید، ما شما را با بهترین پیشنهادهایی که می‌توانیم به صورت آنلاین پیدا کنیم، تحت پوشش قرار داده‌ایم.

معاملات دوشنبه ادوبی سایبر (ایالات متحده)

با اوج گرفتن Cyber ​​Monday، مجموعه ای از پس انداز وجود دارد. در اینجا بهترین معاملات امروز Adobe Cyber ​​دوشنبه آورده شده است:

Adobe Creative Cloud: بود ۵۹٫۹۹ دلار در ماه اکنون ۲۹٫۹۸ دلار در ماه
این طرح کامل Creative Cloud All Apps شامل Photoshop، Lightroom و Premiere Pro در کنار ۲۰ برنامه دیگر از Adobe برای استفاده در دستگاه‌های شما می‌شود. در کنار فونت‌های Adobe و آخرین به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن، این شامل ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری و ۱۰۰۰ اعتبار هوش مصنوعی نیز می‌شود.مشاهده معامله

Adobe Creative Cloud برای دانش آموزان: بود ۱۹٫۹۹ دلار در ماه اکنون ۱۵٫۹۹ دلار در ماه
طرح Creative Cloud برای دانش‌آموزان تقریباً ۶۴٪ تخفیف به قیمت کامل می‌دهد. این طرح کامل Creative Cloud All Apps شامل Photoshop، Lightroom و Premiere Pro در کنار ۲۰ برنامه دیگر از Adobe برای استفاده در دستگاه‌های شما می‌شود. در کنار فونت‌های Adobe و آخرین به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن، این شامل ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری و اعتبارات هوش مصنوعی نیز می‌شود.مشاهده معامله

Adobe Photography Creative Cloud Plan (فتوشاپ، لایت روم، ۱ ترابایت فضای ابری، برنامه ۱۲ ماهه): بود
۲۳۹٫۸۸ دلار اکنون ۱۱۹٫۹۹ دلار برای سال اول در آمازون

اگر عکاس هستید و فقط می‌خواهید از Photoshop و Lightroom با مقداری فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده کنید، این بسته نرم افزاری در آمازون برای Cyber ​​Monday یک دزدی واقعی است. سال اول خود را با ۵۰٪ تخفیف دریافت کنید (قیمت کامل برای تمدید خودکار اعمال می شود) و بهترین نرم افزار عکاسی را با سرمایه گذاری اولیه بسیار کمتر امتحان کنید.

معاملات دوشنبه ادوبی سایبر (بریتانیا)

Adobe Creative Cloud: بود ۵۶٫۹۸ پوند در ماه اکنون ۲۸٫۴۸ پوند در ماه
طرح Creative Cloud All Apps شامل Photoshop، Lightroom و Premiere Pro و همچنین ۲۰ برنامه دیگر از Adobe برای استفاده در دستگاه‌های شما است. در کنار فونت‌های Adobe و آخرین به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن، این شامل ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری و ۱۰۰۰ اعتبار هوش مصنوعی نیز می‌شود.مشاهده معامله

Adobe Creative Cloud برای دانش آموزان: بود ۱۶٫۲۴ پوند در ماه اکنون ۱۳٫۱۵ پوند در ماه
طرح Creative Cloud برای دانش‌آموزان تقریباً ۷۰ درصد از قیمت کامل را به آنها تخفیف می‌دهد. طرح Creative Cloud All Apps شامل Photoshop، Lightroom و Premiere Pro و همچنین ۲۰ برنامه دیگر از Adobe برای استفاده در دستگاه‌های شما است. در کنار فونت‌های Adobe و آخرین به‌روزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن، این شامل ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری و اعتبارات هوش مصنوعی نیز می‌شود.مشاهده معامله

معاملات دوشنبه ادوبی سایبر: سوالات متداول

برنامه Adobe در آیفون

(اعتبار تصویر: Adobe)

بهترین معاملات دوشنبه ادوبی سایبر در سال ۲۰۲۳ چه زمانی شروع می شود؟

حالا زمانش فرا رسیده! Cyber ​​Monday خود در ۲۷ نوامبر است، اما صرفه جویی در قیمت اشتراک Adobe در حال حاضر وجود دارد و ما انتظار نداریم که آنها از آنچه اکنون هستند کمتر شوند، بنابراین احتمالاً اکنون بهترین معامله ای است که در طول سال دریافت می کنید.

به محض اینکه اطلاعاتی در مورد معامله ای بهتر از آنچه در حال حاضر در دسترس است به دست آوریم، شما را به روز می کنیم – اگرچه به خاطر داشته باشید که قراردادهای اشتراک دانش آموز و معلم Adobe اغلب ارزان ترین راه برای دریافت Creative Cloud است، بنابراین اگر می توانید از مزیت استفاده کنید. از آن ها، دریغ نکنید. ما هر سال این قیمت ها را دنبال می کنیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بهترین قیمت را برای شما به ارمغان می آوریم.

کجا می توانم بهترین معاملات Adobe Cyber ​​دوشنبه را پیدا کنم؟

می‌توانید اطلاعات لحظه‌ای قیمت و آنچه را که پیشنهاد می‌شود در وب‌سایت رسمی Adobe بیابید صفحه Creative Cloud Plansو شما می توانید با مراجعه به ما در این صفحه از هرگونه تغییر مطلع شوید.

بر خلاف بسیاری از دیگران معاملات سایبری دوشنبه ما اینجا در TechRadar جمع آوری کرده ایم، ما چندین خرده فروش را برای این محصول خاص توصیه نمی کنیم زیرا این یک اشتراک نرم افزاری است که مستقیماً از Adobe در دسترس است، اما همچنان می توانید از طریق سایت هایی مانند آمازون مقداری پس انداز پیدا کنید.

Adobe Creative Cloud

(اعتبار تصویر: Adobe)

چگونه می توانم بهترین معاملات Adobe Cyber ​​دوشنبه را دریافت کنم؟


منبع: https://www.techradar.com/computing/creative-software/adobe-cyber-monday-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *