معاملات دوشنبه سایبری آمازون قیمت قلم دوم اپل را به پایین ترین سطح تاریخ ۸۰ دلار کاهش می دهد.

چه هنرمند باشید و چه یک یادداشت‌نویس مشتاق، یک مداد اپل می‌تواند نحوه کار شما بر روی iPad خود را تغییر دهد. به طور معمول، آنها ارزان نیستند – اما در یک معامله سایبری دوشنبه در آمازون، اپل به پایین ترین قیمت خود در ۸۰ دلار رسیده است. در قلمی که فقط برای iPad ساخته شده است، تقریباً ۵۰ دلار پس انداز خواهید کرد. بدون تخفیف، حدود ۱۳۰ دلار قیمت دارد. نسل دوم اپل پنسل چندین پیشرفت را نسبت به نسخه قبلی به ارمغان آورد، از جمله کنترل‌های دو بار ضربه زدن و اتصال مغناطیسی به iPad برای ذخیره‌سازی آسان و شارژ بی‌سیم.

اگر به دنبال یک قلم برای کار با iPad خود هستید، نمی توانید کاری بهتر از اپل پنسل انجام دهید. این تبلت با در نظر گرفتن تبلت اپل ساخته شده است و به همین دلیل در نوع خود بی نظیر است در دسترس. نسل دوم Apple Pencil تأخیر کمی ارائه می‌کند، بنابراین هیچ تأخیری در هنگام نوشتن یا طراحی روی صفحه لمسی وجود ندارد، و اپل می‌گوید که به «دقت کامل پیکسلی» دست می‌یابد. همچنین دارای حساسیت فشار و شیب برای کنترل طبیعی بیشتر مواردی مانند عرض ضربه، کدورت و سایه است. برای جابه‌جایی آسان بین ابزارها، می‌توانید دو بار روی مداد ضربه بزنید.

با این حال، اپل پنسیل نسل دوم با همه مدل‌های آی‌پد کار نمی‌کند، و باید قبل از انتخاب آن، سازگاری را دوباره بررسی کنید. این دستگاه با آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی (نسل سوم به بعد)، همه نسل های آیپد پرو ۱۱ اینچی، آیپد ایر (نسل چهارم و پنجم) و آی پد مینی (نسل ششم) سازگار است. قلم اپل می تواند به صورت مغناطیسی به کناره این آیپدها متصل شود تا در زمانی که از آن استفاده نمی شود، به صورت بی سیم شارژ شود. برای کسانی که آی‌پد پرو دارند، از شناور مداد اپل نیز پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد ابزارها یا رنگ‌ها را قبل از تعهد به آنها پیش‌نمایش کنید.

اپل همچنان نسل اول را ارائه می دهد که با مدل های قدیمی آیپد سازگار است و برای دوشنبه سایبر نیز به فروش می رسد. از قیمت معمولی خود یعنی ۱۰۰ دلار به ۸۰ دلار کاهش یافته است و با آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی (نسل اول و دوم)، آیپد پرو ۱۰٫۵ اینچی، آیپد پرو ۹٫۷ اینچی، نسل سوم آیپد ایر، آیپد مینی نسل پنجم و آی‌پد (نسل ششم به بعد). اپل مقرون به صرفه تر است شارژ در حال حاضر نیز تخفیف دارد و از ۸۰ دلار به ۷۱ دلار کاهش می یابد. این مدل با همان مدل‌های آی‌پد نسل دوم اپل پنسیل، به علاوه آی‌پد نسل دهم کار می‌کند.

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-cyber-monday-deals-drop-the-price-of-the-2nd-gen-apple-pencil-to-an-all-time منتشر شد. -low-of-80-154236215.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/amazon-cyber-monday-deals-drop-the-price-of-the-2nd-gen-apple-pencil-to-an-all-time-low-of-80-154236215.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *