معاملات سایبر دوشنبه آمازون شامل تخفیف ۴۰۰ دلاری برای جاروبرقی ربات رومبا است

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما مجبور باشید به جز وجود در تاریکی سرد زمستان، کاری انجام دهید، از جمله تمیز کردن. فروش سایبری دوشنبه در جاروبرقی iRobot قرار دادن پاهای خود و اجازه دادن به دستگاهی برای انجام کار برای شما بسیار مقرون به صرفه تر می شود. طیفی از جاروبرقی های iRobot در حال حاضر تخفیف دارند، از جمله ۴۲ درصد تخفیف در معامله iRobot Roomba 694. جاروبرقی ربات از ۲۷۵ دلار به پایین ترین قیمت ۱۵۹ دلاری رسیده است.

Roomba 694 در حال حاضر یکی از گزینه های مقرون به صرفه تر iRobot است، اما توجیه آن با صرفه جویی ۱۱۶ دلاری بسیار آسان تر می شود. همچنین یک محصول عالی است – ما آن را نام بردیم بهترین جاروبرقی ربات ارزان قیمت امسال به لطف طراحی شیک، قدرت تمیز کنندگی خوب و برنامه همیشه عالی iRobot. می توانید عملکردهای آن را روی دستگاه یا از طریق آن برنامه کنترل کنید (به جز تمیز کردن نقطه، که فقط با دکمه فیزیکی کار می کند). اگر مکان کوچکتری مانند یک آپارتمان داشته باشید بسیار عالی است، زیرا جاروبرقی ربات در آزمایش ما قبل از شارژ مجدد در حوض آن حدود ۴۵ دقیقه دوام آورد.

اگر می‌خواهید از فروش iRobot برای همه چیز استفاده کنید، آن را بررسی کنید iRobot Roomba Combo j9+ – در حال حاضر ۲۹ درصد تخفیف. جاروبرقی و جاروبرقی خود تخلیه و پرکننده خودکار معمولاً ۱۳۹۹ دلار است اما به ۹۹۹ دلار کاهش یافته است. دوشنبه سایبری. این مدل ۲ در ۱ دارای یک ماپ جمع شونده است که شما را از هرگونه سوئیچ سیستم دور می کند. در واقع، اسکله می تواند به مدت ۳۰ روز آب را دوباره پر کند و هر گونه زباله را به مدت ۶۰ روز خالی کند، و تمیز کردن کف ها را به چیزی تبدیل می کند که به ندرت نیاز به فکر کردن به آن دارید. همچنین یک کارآگاه خاک دارد (که به نظر عجیب می رسد؟) که تعیین می کند کدام اتاق ها معمولاً کثیف ترین هستند و با آن شروع می شود.

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-cyber-monday-deals-include-up-to-400-off-roomba-robot-vacuums-151536935.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazon-cyber-monday-deals-include-up-to-400-off-roomba-robot-vacuums-151536935.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *