معاملات فیت‌بیت جمعه سیاه ۲۰۲۳: معاملات اولیه هم‌اکنون فعال هستند

معاملات جمعه سیاه Fitbit برای سال ۲۰۲۳ بازمی گردد. اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام سطح بالا هستید، اکنون زمان آن است که قبل از شروع فروش به طور جدی در مورد نوع Fitbit که می خواهید بخرید تحقیق کنید. . .

این فروش جمعه سیاه این رویداد به طور رسمی از جمعه ۲۴ نوامبر آغاز می شود و تا سایبر دوشنبه، یعنی ۲۷ نوامبر سال جاری ادامه دارد. در سال ۲۰۲۲، تخفیف های قابل توجهی بر روی آن وجود داشت بهترین Fitbits شامل Fitbit Versa 3مدل‌های Fitbit Sense، Luxe و Charge، با محدوده Fitbit Inspire که دسترسی افراد به Fitbit Premium با قیمت مقرون به صرفه زیر ۵۰ پوند.

ما شاهد تخفیف هایی بودیم که در آن زمان برای Fitbit Versa 4 و Fitbit Sense 2 جدید اعمال شد، اما نه تخفیف های بزرگ. می‌توانیم انتظار کاهش کمی قیمت برای Fitbit Charge 6 را داشته باشیم، معاملات Inspire Good Good را بیشتر کنیم و انتظار داشته باشیم که تخفیف‌های قابل توجهی در Fitbit Charge 5 مشاهده کنیم، زیرا قیمت‌ها برای پاک کردن سهام قدیمی کاهش می‌یابد. اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام سطح بالا هستید، ایده آل است.

ما تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در زیر دریافت کرده‌ایم، از زمان شروع فروش گرفته تا بهترین وب‌سایت‌ها برای بررسی در طول دوره معاملات، و حتی نمونه‌هایی از معاملات سال گذشته تا بتوانید نوع تخفیف‌هایی را که قرار است ارائه شوند، مشاهده کنید. امسال.

معاملات جمعه سیاه Fitbit در ایالات متحده: پیوندهای سریع

معاملات اولیه جمعه سیاه Fitbit (ایالات متحده):

Fitbit Luxe: بود ۱۲۹٫۹۵ دلار اکنون ۷۹٫۹۵ دلار در آمازون

بهترین ردیاب تناسب اندام Fitbit به تازگی با قیمت ۵۰ دلار به زیر ۸۰ دلار رسیده است که کمترین قیمتی است که تاکنون داشته است. اگر به دنبال یک Fitbit هستید، این معامله ای است که همین الان باید به دست آورید. مشاهده معامله

Fitbit Sense 2: بود ۲۹۹٫۹۵ دلار اکنون ۱۹۹٫۹۵ دلار در آمازون
ساعت هوشمند ممتاز Fitbit به تازگی ۱۰۰ دلار قیمت دارد و ۱/۳ در این ساعت هوشمند مملو از ۴۰ نمایه تمرینی و ابزار عالی مدیریت استرس صرفه جویی می کند. مشاهده معامله

معاملات اولیه جمعه سیاه فیت بیت در بریتانیا: پیوندهای سریع

معاملات اولیه جمعه سیاه Fitbit (ایالات متحده):

ردیاب فعالیت Fitbit Luxe: بود ۱۲۹٫۹۵ پوند اکنون ۹۹٫۰۰ پوند در آمازون

با امتیاز مدیریت استرس، عمر باتری شش روزه، نمایه های تمرینی فراوان و گزینه های النگو با الهام از جواهرات جداشدنی، ۲۴ درصد در شیک ترین ردیاب Fitbit صرفه جویی کنید. قاب فلزی باعث می شود نسبت به نوارهای پلاستیکی ارزان تر احساس برتری داشته باشد.
مشاهده معامله

قرارداد بسته Fitbit Luxe و Fitbit Charge 5: بود ۲۹۹٫۹۹ پوند اکنون ۲۲۸٫۰۰ پوند در آمازون
فیت‌بیت لوکس شیک و فیت‌بیت شارژ ۵ از تخفیف ترکیبی در این بسته بسته برخوردار می‌شوند. هر دو ردیاب فعالیت را با کمتر از ۲۳۰ پوند دریافت کنید، اگر دوستان و اعضای خانواده متعددی دارید که می خواهند فعال شوند، ایده آل است.مشاهده معامله

Fitbit Versa 4: الان ۱۹۹ پوند بود ۱۷۹ پوند در Very
۲۰ پوند برای ساعت تناسب اندام Versa 4 ممتاز Fitbit، با شش روز عمر باتری، هزاران پروفایل تمرین، GPS داخلی و نظارت بر ضربان قلب ۲۴/۷ صرفه جویی کنید. مشاهده معامله

معاملات جمعه سیاه Fitbit: سوالات متداول

Fitbit Versa 4، Sense 2 و Inspire 3

(اعتبار تصویر: Fitbit)

معاملات جمعه سیاه در سال ۲۰۲۳ چه زمانی آغاز می شود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دوره معاملات و فروش بلک فرایدی به طور رسمی از جمعه ۲۴ نوامبر آغاز می شود و تا نیمه شب دوشنبه ۲۷ نوامبر (که صنعت آن را “دوشنبه سایبری” می نامد) ادامه خواهد داشت.

با این حال، این به سختی کل داستان است: به منظور سرمایه گذاری از خریداران باهوش، فروش به طور فزاینده ای زود شروع می شود، و ما باید منتظر باشیم که معاملات جمعه سیاه اولیه Fitbit را در حال حاضر مشاهده کنیم. آمازون و والمارت که رویدادهای فروش ماه اکتبر خود را داشتند، نشان دادند که فصل معاملات به ما در حال انجام است.

این بدان معناست که فرصت بیشتری برای دریافت تخفیف قابل توجه بر روی یک دستگاه هوشمند وجود دارد و ردیاب مورد نظر خود را با قیمت کمتری دریافت کنید. یافتن بهترین معاملات همیشه سودمند است.

بهترین مکان ها برای یافتن معاملات جمعه سیاه Fitbit کجا هستند؟

همه اطلاعات مربوط به فروش جمعه سیاه Fitbit را در این صفحه خواهید یافت، زیرا ما به طور مرتب به روز رسانی می کنیم تا همه معاملات و تخفیف ها را در صورت وقوع برجسته کنیم. در تعطیلات آخر هفته جمعه سیاه، می‌توانید انتظار پوشش روبانی را داشته باشید زیرا ما بهترین معاملاتی را که می‌توانیم پیدا کنیم به اشتراک می‌گذاریم.

با این حال، این خرده فروشان از لحاظ تاریخی کسانی هستند که باید بررسی کنند که آیا به دنبال یک معامله خوب در ایالات متحده و بریتانیا هستید یا خیر. در حالی که می‌توان معاملات زیادی را در بخش‌های دیگر یافت، اینها برخی از مهم‌ترین نقاط تماس ما هستند:

معاملات ایالات متحده

آمازون: تخفیف های بزرگ در فروشگاه آمازون فیت بیت
فیت بیت: معمولاً می‌توانید در فروشگاه خود Fitbit تخفیف‌هایی را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر پیدا کنید
بهترین خرید: تخفیف در بارهای لوازم الکترونیکی از جمله ردیاب و ترازو Fitbit
هدف: بخش Fitness Tracker Target اغلب مملو از تخفیف های Fitbit است
والمارت: تعداد زیادی فیت بیت در فروش، از جمله شارژ ۶ جدید
کالاهای ورزشی دیک: تخفیف در Versa 3 و Inspire 3

معاملات انگلستان:

آمازون: فروشگاه آمازون UK Fitbit با تخفیف های مختلف
آرگوس: معاملات عالی در زمینه الکترونیک، از جمله Fitbits
جان لوئیس: فروشگاه فیت بیت جان لوئیس را ببینید
Very.co.uk: در حال حاضر، معاملات Fitbit در Very ظاهر می شود
فیت بیت: فروشگاه فیت بیت گوگل در بریتانیا

انتظار داریم چه معاملات بلک فرایدی فیت بیت را در سال ۲۰۲۳ ببینیم؟

همانطور که در مقدمه ما در بالا ذکر شد، جمعه سیاه معمولا فرصتی عالی برای خرده فروشان است تا در صورت عرضه دنباله، موجودی مازاد دستگاه های قدیمی (اما هنوز کاملاً خوب) را تغییر دهند. تعداد زیادی Fitbit Versa 3، Fitbit Sense و Fitbit Charge 5 واحدهایی که منتظرند تا خانه های همیشگی خود را بیابند، و این دستگاه ها حتی با وجود نسخه های بعدی هنوز هم خریدی عالی هستند. به عنوان مثال، Fitbit Versa 3 همچنان در صدر فهرست بهترین فیت بیت ما قرار دارد، در حالی که Google Pixel Watch (که از فناوری Fitbit استفاده می کند، اگر مهم باشد) یکی از بهترین ساعت های هوشمند است.

همچنین ممکن است تخفیف‌های کوچکی را در دستگاه‌های جدید مشاهده کنیم تا کاربران اولیه را وسوسه کنند، بنابراین اگر در بازار Fitbit Charge 6 هستید، ممکن است خوش شانس باشید.

برای مبتدیان تناسب اندام، این یک فرصت عالی است تا ابزاری را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید زودتر با تصمیم سال جدید خود شروع کنید. اگر بتوانید یکی از آن ها را پیدا کنید، Fitbit Inspire 2 باید حدود ۶۰ دلار / ۵۰ پوند / ۹۰ دلار استرالیا باشد و دستگاهی است که می توانید دریافت کنید. حتی اگر فکر کنیم که ردیاب عملا قدیمی است، مبتدیان به ویژگی های فانتزی نیاز نخواهند داشت و با یک سال کامل Fitbit Premium ارائه می شود، در حالی که سایر دستگاه های جدیدتر فقط شش ماه فرصت دارند.


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/fitness-trackers/fitbit-black-friday-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *