معاملات نینتندو سوییچ سایبر دوشنبه که همچنان می‌توانید روی کنسول‌ها و بازی‌ها دریافت کنید

معاملات بازی همیشه در طول دوره خرید تعطیلات فراوان هستند، و چند مورد خوب در نینتندو سوییچ باقی مانده است که می توانید به عنوان باقیمانده از Cyber ​​Monday استفاده کنید. یافتن تخفیف‌های واقعی روی کنسول‌های سوییچ تقریباً غیرممکن است، اما نینتندو اغلب در این فصل از سال با خرید یک تخفیف‌های رایگان به شما دست می‌دهد. اگر تمایل بیشتری به بازی سوییچ در حالت دستی دارید، مدل OLED مدلی است که می توانید آن را دریافت کنید، اما اگر قصد دارید بیشتر از کنسول در حالت dock استفاده کنید، انتخاب آن ضرری ندارد. سوئیچ استاندارد و صرفه جویی ۵۰ دلاری.

یک بسته نرم افزاری وجود دارد که شامل Mario Kart 8 Deluxe و سه ماه دسترسی Switch Online بدون هزینه اضافی. شما یک Switch، بازی و یک عضویت Switch Online دریافت خواهید کرد ۳۰۰ دلار. این برای تازه واردان به اکوسیستم نینتندو یا کسانی که می خواهند با یکی از اعضای خانواده در Mario Kart مسابقه دهند مفید است. شایان ذکر است که تا زمانی که در آمازون چک نکنید، قیمت بسته را مشاهده نخواهید کرد.

سخت است استدلال کنیم که این یک است عالی معامله، با توجه به اینکه کنسول نزدیک به هفت سال است که وجود دارد و Mario Kart 8 Deluxe پورت یک بازی حتی قدیمی تر Wii U است. اما این یکی از بهترین معاملاتی است که در حال حاضر روی یک سوییچ پیدا خواهید کرد، حداقل تا زمانی که نینتندو جانشین کنسول را منتشر کند (که به طور گسترده ای وجود دارد. انتظار می رود در سال ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد). علاوه بر این، ارتقاء به برنامه Nintendo Switch Online + Expansion Pack یا خرید گذرنامه دوره تقویتی با ۲۵ دلار به شما امکان دسترسی به ده ها آهنگ اضافی را می دهد Mario Kart 8 Deluxe.

کسانی که برای خرج کردن پول نقد بیشتر مشکلی ندارند، ممکن است ترجیح دهند به جای آن یک سوئیچ OLED انتخاب کنند. بسته نرم افزاری در Walmart و GameStop شامل می شود Super Smash Bros. Ultimate و سه ماه دسترسی Switch Online. قیمت این بسته ۳۵۰ دلار است. بنابراین، اگر مشتاق اکشن‌های مبارزه‌ای در یک نمایشگر بزرگ‌تر و بهتر از آنچه در سوییچ معمولی می‌بینید، هستید، این راه حلی است.

در مورد معاملات بازی نینتندو سوییچ، متعلق به شرکت است فروشگاه الکترونیکی فروش دارد تا ۳ دسامبر اجرا می شود که شامل بازی هایی مانند Sسوپر ماریو اودیسه، عمارت لوئیجی ۳ و کربی و سرزمین فراموش شده برای ۴۰ دلار بازی‌های بسیار ارزان‌تری نیز وجود دارد، مانند مجموعه همراه پورتال فقط کمتر از ۷ دلار

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nintendo-switch-cyber-monday-deals-you-can-still-get-on-consoles-and-games-173014282.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/nintendo-switch-cyber-monday-deals-you-can-still-get-on-consoles-and-games-173014282.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *