معاملات VPN جمعه سیاه: کدام ارائه دهندگان قیمت های خود را کاهش نمی دهند؟

آب و هوا افتضاح است، روزها کوتاه هستند، و ۲۰۲۴ به نوعی در افق است – اما یک خبر خوب وجود دارد: معاملات VPN جمعه سیاه. واقعاً زمان بهتری برای چانه زدن وجود ندارد، و همین منطق در دنیای امنیت سایبری نیز صدق می کند.

من به طور مداوم در حال قرار دادن صنعت است بهترین VPN ها امتحان کنید تا بفهمم کدام یک ارزش پول شما را دارند، و من همچنین مراقب تخفیف های فصلی و پیشنهادات ویژه آنها بوده ام. اکثر سرویس‌ها بهترین، بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین آنها را نگه می‌دارند معاملات VPN برای این زمان از سال، و چند سرقت مطلق برای سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

در حالی که به طور کلی در مورد معاملات جمعه سیاه از انتخاب ناامید خواهید شد، تعداد انگشت شماری از ارائه دهندگان وجود دارند که انتخاب کرده اند از کاهش قیمت و انجام معامله انصراف دهند. این به این معنی است که اگر به آنها توجه داشته باشید و امیدوار باشید که در زمان تعطیلات کمی پول پس انداز کنید، ممکن است ناامید شوید.

کدام VPN ها قیمت های پایین تری برای جمعه سیاه نداشتند؟

ExpressVPN یکی از بهترین صنعت VPN و به طور کلی انتخاب شماره یک من است. این سرویسی است که من هر روز از آن استفاده می‌کنم زیرا بسیار قابل اعتماد است—من می‌توانم با کیفیت HD پخش کنم و محتوا را از سراسر جهان بررسی کنم (که ۹۰٪ برنامه من برای تعطیلات است) و با دانستن این موضوع به مرور روزانه خود ادامه دهم. من با رمزگذاری سخت پوشیده شده ام

این کل بسته است، و من دوست دارم بگویم که شما می توانید یک طرح ExpressVPN را در جمعه سیاه با قیمتی پایین انتخاب کنید، اما، متأسفانه، اینطور نیست. ارائه دهنده تصمیم گرفته است از فروش فصلی خودداری کند و قیمت گذاری خود را با ساختار خود در طول سال مطابقت دهد.

بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین‌ها را امتحان کنید، باید برای یک طرح کامل هزینه کنید، و ExpressVPN یکی از گران‌ترین خدمات موجود در بازار است. آ برنامه ۱ ساله به شما ۶٫۶۷ دلار در ماه پس می دهدو در حالی که این ۴۹ درصد صرفه جویی است، شما همچنان می توانید در جاهای دیگر معاملات بهتری پیدا کنید.

معاملات VPN جمعه سیاه: کدام ارائه دهندگان قیمت های خود را کاهش نمی دهند؟

(اعتبار تصویر: ExpressVPN)

FastestVPN سرویس دیگری است که قیمت های خود را برای جشن جمعه سیاه کاهش نداده است. این یک نوآوری امیدوارکننده در صنعت است، و وقتی در آخرین بررسی خود آن را زیر ذره بین قرار دادم، از پتانسیل آن شگفت زده شدم.

اگر دوست دارید خودتان آن را بررسی کنید، می توانید یک دریافت کنید برنامه مادام العمر فقط ۴۰ دلار– که کمتر از چیزی است که برای حدود ۴ ماه پوشش با برخی خدمات دیگر پرداخت می کنید. این نه تنها یک پرداخت یکباره و یکباره است، بلکه به یک مسدودکننده تبلیغات رایگان، مدیر رمز عبور و مجموعه محافظت از بدافزار نیز دسترسی خواهید داشت که آن را به یک محصول کاملاً جامع تبدیل می کند.

درست مانند ExpressVPN، با این حال، این قیمت گذاری معمولی FastestVPN است. معاملات جمعه سیاه یا تخفیفی در پیش نیست.

همچنین شایان ذکر است که Fastest VPN ویژگی های خود را دارد. زمانی که عملکرد آن را آزمایش کردم کاملاً مطابق با نام خود نبود، اگرچه هنوز یک سرویس سریع است و من در رفع انسداد پلتفرم های استریم مورد تقاضا مشکل داشتم. فقدان پشتیبانی مداوم نیز باعث نگرانی است، و در نهایت توصیه می‌کنم اگر می‌خواهید یک سرویس ممتاز را با قیمت بسیار کاهش یافته در جمعه سیاه خریداری کنید، خرید کنید.

بهترین معامله VPN جمعه سیاه چیست؟

بسیار خوب، به چیزهای خوب توجه کنید، و من بسیار مفتخرم که اعلام کنم تیم TechRadar موفق شده است یک معامله انحصاری با NordVPN به دست آورد. درست است NordVPNسریعترین VPN من تا به حال یکی از شناخته شده ترین و قابل احترام ترین محافظان حریم خصوصی دیجیتال در صنعت را آزمایش کرده ام.

من آن را می گویم: معامله جمعه سیاه آن کاملاً مضحک است. شما می توانید یک را بگیرید برنامه ۲ ساله فقط ۲٫۹۹ دلار در ماه و کل مجموعه ابزارهای امنیتی، قدرت رفع انسداد و سرورهای پراکنده در سراسر جهان را بررسی کنید. اوه، و شما ۳ ماه پوشش اضافی در ازای یک پنی اضافی دریافت خواهید کرد.

گیلاس واقعی در بالای این کیک با طعم حریم خصوصی، انحصاری TechRadar است-کارت هدیه آمازون تا سقف ۳۰ دلار / ۳۰ پوند / ۳۰ یورو. این رایگان است، به‌صورت واقعی، و می‌توانید از آن برای هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید، چه رفتار با کسی که دوستش دارید و چه چیزی که برای چندین سال در فهرست آرزوهای شما بوده است.

NordVPN: 69٪ تخفیف + کارت هدیه رایگان آمازون
شما نمی خواهید این معامله را از دست بدهید. این یک صرفه جویی عظیم ۶۹٪ است، و شما حتی تحت پوشش ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه خواهید بود، بنابراین می توانید قبل از خرید امتحان کنید و ببینید که چرا این VPN دارای رتبه برتر Netflix من است.

▶ اطلاعات بیشتر را در عمق ما بیابید بررسی NordVPN.مشاهده معامله

آیا به پس انداز جمعه سیاه خود بیشتر نیاز دارید؟ معامله یاب هوش مصنوعی ما را در زیر بررسی کنید تا هر آنچه را که در این آخر هفته نیاز دارید انجام دهید:


منبع: https://www.techradar.com/vpn/black-friday-vpn-deals-which-providers-arent-lowering-their-prices

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *