معامله iPad mini 6 آمازون به تازگی بهتر شده است – اما نه به دلیلی که ممکن است فکر کنید

اوایل این هفته توجهم را جلب کردم معامله جاری آمازون پس از جمعه سیاه بر روی iPad mini (2021)که می بیند جدیدترین تبلت اپل در اندازه پینت تخفیف دارد ۴۶۹ دلار در ایالات متحده و ۵۳۱ پوند در انگلستان (به ترتیب از ۴۹۹ دلار و ۵۶۹ پوند). با این حال، من آن قطعه را با یادداشتی در مورد ورود قریب الوقوع a مدل جدید آیپد مینی در مارس ۲۰۲۴.

با این حال، اکنون ما می شنویم (از طریق بلومبرگ مارک گورمن) که محصول آینده اپل از آیپدهای نسل بعدی شامل آیپد مینی جدید نخواهد بود، در عوض اپل تصمیم گرفته است مجموعه تبلت های خود را با iPad Pro و iPad Air مجهز به M3 تازه کنید. چرا این مهم است؟ خوب، برای خریداران بالقوه iPad mini، مزایای بالقوه این خبر دو برابر است.

اولا، با توجه به عدم وجود یک مدل جدید آی‌پد مینی در ماه مارس، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم اپل و/یا آمازون قیمت آی‌پد مینی (۲۰۲۱) را حتی بیشتر از مارس ۲۰۲۴ کاهش خواهند داد (به همان روشی که مثلاً آیفون ۱۴ پس از عرضه آیفون ۱۵ ارزان تر شد.

ثانیاً، با انتخاب مدل نسل کنونی آی‌پد مینی اپل، امروز نگران از دست دادن ویژگی‌های تبلت‌های تغییردهنده بازی نباشید، زیرا، خوب، اکنون به نظر می‌رسد که آیپد مینی جدید و متحول کننده بازی وجود نخواهد داشت. در سال ۲۰۲۴٫ اتفاقاً همین امر در مورد سطح ورودی شرکت نیز صادق است iPad 10.9 (2022)که هست همچنین در حال حاضر در آمازون به فروش می رسد.

البته، نمی‌توانیم صددرصد مطمئن باشیم که اپل در ماه مارس سال آینده یک مدل جدید آی‌پد مینی (یا در واقع یک آی‌پد سطح پایه جدید) را وارد ترکیب نمی‌کند. با این حال، با توجه به سوابق چشمگیر Gurman در مورد اعلامیه های اپل – به ویژه آنهایی که تنها چند ماه دیگر باقی مانده است – ما تمایل داریم که باور کنیم بهترین تبلت کوچک جهان حداقل تا یک سال دیگر بهترین تبلت کوچک جهان باقی خواهد ماند.

بهترین معامله آیپد مینی (۲۰۲۱) امروز

معامله iPad mini 6 آمازون به تازگی بهتر شده است – اما نه به دلیلی که ممکن است فکر کنید

اپل آی‌پد مینی ۲۰۲۱ (۶۴ گیگابایت)
ایالات متحده:
بود ۴۹۹ دلار اکنون ۴۶۹ دلار در آمازون

انگلستان: بود ۵۶۹ پوند اکنون ۵۳۱ پوند در آمازون
آخرین آی‌پد مینی اپل با قیمتی کمی بهتر از جمعه سیاه به فروش می‌رسید، اما تخفیف ۳۰ دلاری / ۳۸ پوندی امروز همچنان یک پس‌انداز خوشایند در یک آی‌پد با قیمت بالاست. طراحی به روز شده این تبلت دارای یک صفحه نمایش رتینا عالی و یک چیپست قدرتمند A15 Bionic است که پس از گذشت نزدیک به دو سال هنوز بسیار قدرتمند است. قیمت‌های مشابهی را در خرده‌فروشان رقیب خواهید یافت، اگرچه انواع رنگ‌های خاص کمی گران‌تر هستند.مشاهده معامله

برای تعطیلات بیشتر و ایده های هدیه کریسمسراهنمای ما برای بهترین ها را بررسی کنید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در بریتانیا. اوه، و حتما دنبال کنید TechRadar در TikTok برای اخبار، بررسی‌ها، جعبه‌گشایی‌ها و معاملات غیرقابل چشم پوشی!

فروش بیشتر در تعطیلات


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad/amazons-ipad-mini-6-deal-just-got-better-but-not-for-the-reason-you-might-think

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *