معترضان Just Stop Oil پس از وقفه در مسابقات EGX دستگیر شدند

گروهی از معترضان Just Stop Oil دیروز در EGX صحنه ای ساختند و مسابقات ورزشی Tekken را قطع کردند.

EGX، بزرگترین رویداد بازی های بریتانیا، از پنجشنبه تا یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و توسط شرکت مادر Eurogamer، Reedpop اداره می شود.

معترضان سعی کردند رنگ نارنجی را بر روی صفحه نمایش بازی Tekken در حال پیشرفت بپاشند، قبل از اینکه بیشتر روی صفحه نمایش دو بازیکن بمالند. آنها سپس یک سخنرانی کوتاه را آغاز کردند، قبل از اینکه توسط نیروهای امنیتی کشیده شوند.

پس از حذف معترضان، مسابقات Tekken بدون هیچ گونه حادثه دیگری از سر گرفته شد.

پخش خبر: آیا باید پلی استیشن ۵ اسلیم را بخرید؟در یوتیوب تماشا کنید

با توجه به الف بیانیه که توسط Just Stop Oil منتشر شد، سه معترض آن بعداً به دلیل آسیب جنایتکارانه توسط پلیس متروپولیتن دستگیر شدند.

سخنگوی Just Stop Oil گفت: «بازی‌های ویدیویی به ما امکان می‌دهند به ابعاد جدید و هیجان‌انگیزی فرار کنیم، اما فیزیک دنیای واقعی در آستانه مرگ میلیاردها نفر است. “در این مرحله کربن بیشتری در جو قرار دهید و بازی به پایان رسیده است.

“بازیکن ها برای پیروزی همکاری می کنند و ما برای زنده ماندن به این مهارت ها نیاز داریم. همه باید گام بردارند و به مقاومت مدنی در برابر نفت و گاز جدید بپیوندند، زیرا این یک بازی نیست. بیایید با هم متحد شویم تا این جهان را امن کنیم تا ما می تواند به کاوش در جهان های سایبری بازگردد.”

گروه معترض آب و هوای بریتانیا Just Stop Oil به دلیل قطع کوتاه رویدادهای مهمی مانند سریال کریکت Ashes، نمایشگاه گل چلسی و لندن پراید، تیتر خبرها شده است.

این شرکت می گوید که EGX را به طور خاص هدف قرار داده است زیرا این رویداد با بانک بارکلیز ارتباط دارد و غول نفتی شل “حامی مالی” بازی ویدیویی نبرد رویال Fortnite است.

Barclays حامی مرحله Rezzed Sessions EGX است، جایی که توسعه دهندگان مستقل بریتانیا در مورد پروژه های بازی آینده خود بحث می کنند. شل اخیراً یک تجربه تبلیغاتی را در Fortnite راه اندازی کرده است که با استفاده از مجموعه ابزارهای ایجاد کاربر در بازی ساخته شده است.

یکی از سخنگویان EGX امروز به Eurogamer گفت: “روز یکشنبه یک حادثه رخ داد که به سرعت توسط امنیتی و مقامات محل رسیدگی شد.” “افراد درگیر به طور مسالمت آمیز از نمایش حذف شدند و مسابقات ورزش های الکترونیکی پس از یک تنظیم مجدد کوتاه به سرعت از سر گرفته شد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/just-stop-oil-protestors-arrested-after-interrupting-egx-tournament

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *