معرفی یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛ همراه آشپزخانه مدرن شما

چقدر عالی می‌شد اگر زمانی که برای مهمانی‌هایمان به سراغ یخچال می‌رفتیم، میوه‌ها، نوشیدنی‌ها و دسرها درست مثل روز اول باطراوت و خوشمزه بودند. داشتن چنین یخچال‌هایی به خانواده کمک می‌کند تا در هر لحظه میوه‌ها و خوراکی‌های تازه‌ای داشته باشند و مجبور به خرید هر روزه نباشند. در واقع علاوه بر کمک به بودجه مالی خانواده، سلامتی افراد را هم ارتقا می‌دهد.

حفظ تازگی و طعم اصلی غذاها چالشی است که برخی از افراد با یخچال خانه خود دارند و برای این منظور به دنبال راه‌حلی برای افزایش زمان ماندگاری غذاها و خوراکی‌ها می‌گردند. چالشی که باعث شده تا سامسونگ یخچال سایدبای‌ساید RH65 خود را با فناوری پیشرفته «خنک‌کننده همه‎جانبه» (All-Around Cooling) طراحی کند.

یخچال سایدبای‌ساید RH65 سامسونگ با قابلیت‌هایی همچون: ویترین غذا، فضای بیشتر (‎SpaceMax)، موتور اینورتر دیجیتال، فناوری Power Cool و … همراه مدرن و هوشمندی است که زندگی روزمره را آسان‌تر می‌کند.

جست‌وجوی آسان غذای دلخواه

شوکیس، فضای نگهداری همه‌کاره RH65 سامسونگ برای دسترسی سریع و آسان اعضای خانواده به اقلام غذایی پرمصرف است. این فضا به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن درب بزرگ یخچال، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های موردعلاقه خود را بردارند. شوکیس در حقیقت فضایی «یخچال در یخچال» است که به طور یکپارچه روی درب اصلی تعبیه شده تا از هدر رفتن حجم زیاد هوای سرد جلوگیری کند و اتلاف انرژی را به حداقل برساند. همچنین به‌منظور حفظ یکپارچگی ظاهری یخچال، از دستگیره مخفی در طراحی آن استفاده شده که با فشار یک دکمه به راحتی باز می‌شود.

فضای داخلی بیشتر با فناوری SpaceMax

سامسونگ به‌منظور ایجاد فضای بیشتر در داخل یخچال، از فناوری منحصر به‌فرد SpaceMax بهره برده که ظرفیت فضای داخلی را به ۶۱۷ لیتر می‌رساند. در این فناوری جدید، از عایق کمتر با کارایی بالا برای نازک‌تر شدن دیواره‌های یخچال استفاده شده است. بدین ترتیب، با حفظ بهره‌وری انرژی و بدون افزایش ابعاد خارجی بدنه، فضای بسیار بیشتری در داخل یخچال به وجود می‌آید.

معرفی یخچال ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ؛ همراه آشپزخانه مدرن شما

طراحی مدرن و مینیمال

یخچال سایدبای‌ساید RH65 سامسونگ با ظاهر مدرن و شیک خود، جلوه‌ای منحصربه‌فرد به آشپزخانه و محیط زندگی شما می‌بخشد. در طراحی مینیمال آن، از روکش استیل ضدزنگ بسیار ظریف و درب‌های مسطح با دستگیره‌های مخفی استفاده شده تا زیبایی یکپارچه و هماهنگی به فضا بدهد.

گردش کامل هوای تازه

فناوری خنک‌کننده همه‎جانبه (All-Around Cooling) به کار رفته در RH65 سامسونگ، هوای تازه را در سرتاسر فضای یخچال چرخانده و کل محیط را به‌طور یکنواخت و بهینه خنک می‌کند. در این سیستم، هوای سرد از طریق دریچه‌های متعدد موجود در هر قفسه، به خارج دمیده شده و دمای تمامی نقاط را ثابت نگه می‌دارد. بدین ترتیب، هوای خنک و مطلوب به قسمت‌های پشتی یخچال می‌رسد و مواد غذایی، میوه‌ها و سبزیجات، تازه‌تر می‌مانند. دیگر از پلاسیدگی سبزی‌ها و فاسد شدن میوه‌های انتهای جامیوه‌ای و غذاهای انباشته شده روی هم، خبری نخواهد بود.

عملکرد بی‌نقص

قابلیت برجسته یخچال‌های RH65 سامسونگ، استفاده از موتور اینورتر دیجیتال است که عملکرد و دوام محصول را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌‎دهد. این موتور قدرتمند با خنک‌کنندگی بهینه و کارکرد بی‌صدا، مصرف انرژی را تا حد زیادی پایین می‌آورد و می‌تواند تا ۲۱ سال کارکرد پایدار داشته باشد. به علاوه، دوام این کمپرسورهای اینورتر از سوی سازندگان به مدت ۱۰ سال تضمین می‌گردد. درنتیجه، مصرف‌کنندگان نیازی به خرید مجدد یخچال در دوره‌های کوتاه یا مصرف هزینه‌های اضافی نخواهند داشت. همین موارد، ساید‌بای‌سایدهای RH65 سامسونگ را به گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و دوست‌دار محیط‌زیست تبدیل می‌کند.

انجماد سریع و سرمایش سفارشی

به‌منظور کاهش زمان لازم برای خنک شدن یا یخ زدن محتویات یخچال در زمان‌های خاص، سامسونگ از فناوری Power Cool / Power Freeze بهره برده است. Power Cool تنها با فشردن یک دکمه، هوای سرد را با شدت زیاد به فضای داخلی یخچال می‌دمد تا مواد غذایی به‌سرعت خنک شوند. به همین شکل Power Freeze نیز جریانی از هوای سرد را در فضای فریزر پخش می‌کند تا همه چیز یخ بزند.

نصب بی‌دردسر

اتصال آب‌ریز یخچال به لوله‌کشی آب شهری، گاهی اوقات می‌تواند فرآیند نصب یا جابجایی را با چالش روبرو کند. از این رو در مدل RH65، از مخزن آب بزرگ داخلی برای آب‌ریز و یخ‌ساز استفاده شده تا بدون دردسر فیلتر آب یا لوله‌کشی اضافی، در هر مکانی نصب شود.

طعم دلپذیر خوراکی‌ها

بوی بدی که به دلیل نگهداری برخی از غذاها یا خوراکی‌ها در فضای یخچال می‌پیچد، می‌تواند طعم سایر مواد غذایی را خراب کند. برای رفع این مشکل، سامسونگ از یک فیلتر کربن فعال در RH65 خود استفاده کرده که بوهای شدید و ۹۹٫۹ درصد باکتری‌های موجود را از بین می‌برد. جریان هوای داخلی به صورت مداوم از این فیلترها عبور می‌کند و محتویات یخچال را برای مدت بیشتری تازه نگه می‌دارد. یخچال‌های ساید‌بای‌ساید RH65 سامسونگ، انتخابی عالی برای افرادی هستند که به دنبال یک طراحی زیبا، ظرفیت بالا و فناوری‌های پیشرفته می‌گردند. این یخچال‌ها با حفظ کیفیت مواد غذایی به بهترین نحو ممکن، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کمک به زمین پاک، همراهی همیشگی برای تغذیه باکیفیت‌تر و زندگی سالم‌تر خواهند بود.


منبع: https://digiato.com/smart-home-appliances/introducing-the-samsung-rh65-side-by-side-refrigerator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *