معمار زندان در ماه مارس دنباله ای سه بعدی دریافت می کند

شبیه ساز محبوب زندان Prison Architect یک جانشین سه بعدی خواهد داشت و در تاریخ ۲۶ مارس برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد.

توسعه دهنده بریتانیایی Double Eleven و ناشر Paradox Interactive امروز اعلام کردند و قیمت ۳۵ پوندی (۴۰ دلار / ۴۰ یورو) را تأیید کردند.

همانطور که از تریلر رونمایی زیر می بینید، Prison Architect 2 (آنطور که نامش تعجب آور نیست) از ابتدا به عنوان یک تجربه ۳ بعدی بازسازی شده است و توانایی ساخت در چندین طبقه در یک محیط sandboxy را به راحتی باز می کند.


نگاه اول به معمار زندان ۲٫

Prison Architect 2 همچنین دارای یک سیستم ارتباطی است که بر روی همسران شما تأثیر می گذارد – با چه کسانی معاشرت می کنند و چه کسانی دشمنان آنها هستند.

گرت رایت، کارگردان بازی، می‌گوید: «درجه بیشتری از آزادی بازیکن، انتخاب‌های تأثیرگذار و شبیه‌سازی زندانیان برای ارائه بهتر مدیریت زندان در دنیای سه‌بعدی گرد هم می‌آیند».

“ویژگی های اصلی و بسیار محبوب برای مدیریت زندانیان، سرکوب شورش ها، جلوگیری از فرار و به اشتراک گذاشتن زندان های خود باز می گردند، اما اکنون در پلتفرم های مختلف! علاوه بر یک سیستم ارتقاء جدید، یک حالت شغلی جدید، و موارد دیگر.”

معمار زندان اصلی در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و یک موفقیت انتقادی و تجاری بود و توسعه های متعددی را ایجاد کرد. Paul Dean در مقاله ای نوشت: «معمار زندان که از دسترسی اولیه ناب و متمرکز برآمده است، یکی از بهترین بازی های مدیریتی در طول زمان است. بررسی معمار زندان Eurogamer.


منبع: https://www.eurogamer.net/prison-architect-gets-a-3d-sequel-in-march?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *