معمار زندان ۲ تا ماه می دو ماه تاخیر دارد

Paradox Interactive یک تاخیر دو ماهه برای Prison Architect 2 اعلام کرده است و دنباله سیم‌کارت مدیریتی اکنون در ۷ می منتشر می‌شود زیرا توسعه‌دهنده Double Eleven «زمان اضافی برای شناسایی باگ‌های بیشتر و بهینه‌سازی بیشتر بازی» را انتخاب می‌کند.

Prison Architect 2 – دنباله نسخه بسیار محبوب ۲۰۱۵ از توسعه دهنده Introversion Software (که حقوق پارادوکس را فروخت در سال ۲۰۱۹) – بود در ژانویه اعلام شدنویدبخش برداشتی از فرمول مدیریت زندان که به صورت کاملاً سه بعدی بازسازی شده است.

صحبت از یک ساختمان چند طبقه نسبتاً زیبا و یک سیستم ارتباطی جدید بود که روابط زندانیان با سایر زندانیان را تعریف کرده و بر آن تأثیر می گذارد. همه اینها در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ مارس برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه شوند، اما اکنون باید تا ماه مه منتظر بمانید.


معمار زندان ۲ تا ماه می دو ماه تاخیر داردمعمار زندان ۲ | تریلر اعلامیه


تریلر اعلامی معمار زندان ۲٫

در بیانیه ای که تاریخ انتشار Prison Architect 2 را اعلام کرد، پارادوکس توضیح داد که در حالی که “از قبل به کیفیت بازی اطمینان دارد”، “مایل است از زمان اضافی برای شناسایی باگ های بیشتر و بهینه سازی بیشتر بازی برای همه پلتفرم ها استفاده کند.”

ناشر اضافه کرد: «اگرچه پایبندی به تاریخ عرضه اولیه یک گزینه بود، اما ما احساس می کنیم که صرف این زمان اضافی برای اطمینان از ارائه تجربه روان تری از روز اول به بازیکنانمان ضروری است.» از ماه مارس، قبل از تاریخ انتشار تازه اصلاح شده Prison Architect 2، پارادوکس مجموعه‌ای از استریم‌ها را راه‌اندازی می‌کند تا نشان دهد که چگونه توسعه بازی در این مراحل نهایی پیش می‌رود.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، Prison Architect 2 زمانی که برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در تاریخ انتشار جدید خود در ۷ می، ۳۵ پوند / ۴۰ دلار / ۴۰ یورو عرضه می شود، هزینه خواهد داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/prison-architect-2-gets-two-month-delay-to-may?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *