معمولا چقدر طول می کشد تا TEMU به ایالات متحده ارسال شود؟

معمولا چقدر طول می کشد تا TEMU به ایالات متحده ارسال شود؟

TEMU حمل و نقل استاندارد و سریع را برای تقریباً همه محصولات فهرست شده خود ارائه می دهد. گزینه استاندارد برای همه محصولات رایگان است، مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد، در حالی که هزینه حمل و نقل سریع برای همه سفارش های کمتر از ۱۲۹٫۰۰ دلار، ۱۲٫۹۰ دلار است. اگر ارزش سفارش شما بیش از ۱۲۹٫۰۰ دلار باشد، می توانید ارسال سریع را به صورت رایگان نیز دریافت کنید.

با توجه به Temu’s راهنمای اطلاعات حمل و نقل، پردازش کامل کلیه سفارش های ارسال شده به انبار آنها ۱ تا ۳ روز طول می کشد. پس از پردازش سفارش، از طریق کانال های حمل و نقل بین المللی ارسال می شود که سرعت آن بستگی به گزینه انتخابی شما دارد. برای حمل و نقل استاندارد، این می تواند از ۶ تا ۲۰ روز طول بکشد. برای حمل و نقل سریع، این محدوده به ۴ تا ۹ روز کاهش می یابد. در کندترین سناریوی ممکن، در مجموع ۲۳ روز برای پردازش و ارسال در نظر گرفته شده است.

پس از ارسال سفارش شما توسط شرکت های پست محلی به شما تحویل داده می شود. سرعت دقیق تحویل پس از حمل و نقل تخمین زده می شود، اما می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله ترتیبات پرواز، شرایط آب و هوایی و مسائل مربوط به تحویل محلی باشد. TEMU پس از تکمیل حمل و نقل، شماره رهگیری را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در پیگیری آن کمک کند، اما تا آن زمان نمی توانند زمان تحویل را تخمین بزنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1433139/how-long-does-it-take-temu-ship-usa/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *