Valve: “ما به اندازه کافی در مورد NFT ها نمی دانیم تا بتوانیم آن مکالمه را بررسی کنیم”

Valve می‌گوید «در مورد NFT‌ها به اندازه کافی نمی‌داند تا در بحث‌های مربوط به فناوری بحث‌برانگیز به آن توجه کند» و می‌گوید «فقط سعی می‌کند بهترین تصمیم‌ها را بگیرد». [it] می تواند در مورد چیزهایی که بازیکنان ما به آنها اهمیت می دهند.”

در مصاحبه با PC Gamerتیم توسعه دهنده Counter-Strike 2 – ظاهراً به عنوان یک تیم و نه به عنوان توسعه دهندگان انفرادی پاسخگو بود – گفت که در حالی که برای اطمینان از اینکه بازیکنان CS:GO می توانند پوسته ها و لوازم آرایشی خود را به CS2 منتقل کنند، سخت کار کرده است، اما “آگاهی کافی” در مورد آن نداشت. NFT ها به طور معناداری به بحث وب ۳ کمک می کنند و ادعا می کنند که بازیکنان می توانند لوازم آرایشی NFT خود را به همان روش انتقال دهند.

تریلر راه اندازی Counter-Strike 2.در یوتیوب تماشا کنید

تیم توسعه دهنده CS2 گفت: “از ابتدای توسعه، ما می دانستیم که CS2 در نهایت جایگزین CS:GO خواهد شد و می خواستیم اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان می توانند تا حد امکان مهارت ها و آیتم های CS:GO خود را حفظ کنند.” بنابراین، در اوایل فرآیند، ما کار را برای پشتیبانی از تمام سلاح‌های CS:GO، برچسب‌ها، عوامل و موسیقی در CS2 آغاز کردیم.

“چالش‌های بی‌اهمیتی برای تطبیق آیتم‌های قدیمی‌تر با ظاهر و احساس بازی جدید وجود داشت، اما این ویژگی چیزی بود که می‌دانستیم برای بازیکنان بسیار مهم است. برای ما، جلو بردن آیتم‌ها فقط مشتری محوری است. راهی برای پل زدن بین یک بازی و جانشین آن

“گاهی اوقات مردم در مورد NFT ها در زمینه موارد Counter-Strike صحبت می کنند، اما صادقانه بگویم، ما به اندازه کافی در مورد NFT ها نمی دانیم که بتوانیم در این گفتگو بسنجیم. ما فقط سعی می کنیم بهترین تصمیم را در مورد چیزهایی که بازیکنانمان می توانیم بگیریم. اهمیت دادن

ضد ضربه ۲ در پایان سپتامبر راه اندازی شد، به سری بازی‌های تیراندازی رایانه‌های شخصی بسیار محبوب و قدیمی Valve تغییراتی اساسی داده است. ویل جاد شرکت Digital Foundry’s عاشق کاری بود که با ظاهر جدید Counter-Strike بازی کرد اوایل امسال

هفته گذشته، Valve تایید کرد که این کار را خواهد کرد به زودی “برگشت” ممنوعیت های VAC را برای بازیکنان Counter-Strike 2 که به دلیل استفاده از ویژگی Anti-Lag+ AMD از بازی محروم شده بودند، آغاز کنید..

متأسفانه، روشی که ویژگی Anti-Lag+ کار می‌کند – طبق گفته Valve، کار خود را با “انحراف عملکردهای موتور dll” انجام می‌دهد – می‌تواند عواقب جدی برای بازیکنان Counter-Strike 2 داشته باشد که آن را روشن کنند.

با این حال، اکنون به نظر می رسد که بازیکنان Counter-Strike 2 محروم شده اند موس خود را خیلی سریع حرکت می دهند.


منبع: https://www.eurogamer.net/valve-we-dont-know-enough-about-nfts-to-weigh-in-on-that-conversation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *