معنی ارسال پیامک از طریق سرور در اندروید چیست (و چرا مهم نیست)

معنی ارسال پیامک از طریق سرور در اندروید چیست (و چرا مهم نیست)

تا آنجا که پیام “ارسال شده به عنوان پیامک از طریق سرور” وجود دارد، باید بدانید که معمولا زمانی دریافت می شود که گیرنده دستگاه IOS که هنوز از RCS پشتیبانی نمی کند یا یک گوشی اندروید قدیمی. در برخی موارد، اگر گیرنده RCS را در دستگاه خود غیرفعال کرده باشد، ممکن است پیام ارسال شود. در هر صورت، اگر اعلان «ارسال به‌عنوان پیامک از طریق سرور» دریافت کردید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این اعلان صرفاً به منزله تأیید این است که پیام شما در واقع به روشی متفاوت ارسال شده است. به همین ترتیب، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم پیام یا رسانه ارسال شده به هیچ وجه تغییر کرده است.

از آنجایی که اعلان یک پیام خطا یا نشانه ای از خرابی سیستم نیست، هیچ دلیل واقعی برای اقدام پس از دریافت آن وجود ندارد. با این حال، اگر ترجیح می دهید آنها را دریافت نکنید، می توانید اعلان ها را در دستگاه Android خود خاموش کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید RCS را به طور کلی خاموش کنید. با این حال، خاموش کردن RCS معمولاً توصیه نمی‌شود زیرا پیام‌های متنی که ارسال می‌کنید ممکن است بدون آن رمزگذاری شوند. علاوه بر این، هر همراهی چندرسانه‌ای که ارسال می‌کنید، داده تلفن همراه بیشتری مصرف می‌کند.

بر اساس بسیاری از برآوردها، گفتمان «ارسال به‌عنوان پیامک از طریق سرور» موردی است که درباره هیچ چیز بحث‌های زیادی وجود دارد. با این حال، ممکن است کاربران اندروید بدانند که پیام‌ها چیز مهمی نیستند و در صورت تمایل می‌توانند از دریافت آن‌ها خودداری کنند.


منبع: https://www.slashgear.com/1486726/what-sent-as-sms-via-server-means/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *