منابع انسانی با کمک ADP ارتقاء هوش مصنوعی را دریافت می کند

منابع انسانی با کمک ADP ارتقاء هوش مصنوعی را دریافت می کند

منابع انسانی (HR) در فرهنگ عامه مورد شوخی بسیاری قرار گرفته است (نگاه کنید به توبی از “دفتر” در NBC)، و در تجربه من در زندگی واقعی به طور متناوب توسط کارمندان به عنوان یک سرزنش آزاردهنده دیده می شود که به دلیل بی ادبی به سمت آن فرستاده می شوند. جوک ها; به عنوان پرده دود ملایم‌تر و ملایم‌تر برنجی که ظاهراً غیراخلاقی‌تر (یا غیراخلاقی‌تر) شرکت است. یا، در بهترین حالت، آخرین پناهگاه برای کارکنانی که با مسمومیت محیط کار از سوی مدیران یا همکاران سروکار دارند.

اما یک چیز مسلم است، تقاضاها از متخصصان منابع انسانی کاهش نمی‌یابد، به‌ویژه در زمانی که محل کار بیش از هر زمان دیگری جزئی‌تر و گسترده‌تر شده است. تامین کننده سیستم های نرم افزاری مزایای منابع انسانی و کارکنان ADP (که قبلا به عنوان پردازش خودکار داده شناخته می شد) فکر می کند که هوش مصنوعی مولد می تواند به منابع انسانی در این دوران تحول و افزایش تقاضا کمک کند. ابزار جدیدی به نام ADP Assist را برای انجام این کار معرفی می کند.

نوع جدیدی از چت ربات منابع انسانی

ADP Assist یک دستیار چت بات جدید است که برای انتخاب مشتریان ADP – در نهایت همه آنها برنامه ریزی شده است – که مدیران منابع انسانی می توانند برای کمک به پاسخگویی به سوالات رایج و پرچم گذاری مشکلات تولید به آن مراجعه کنند.

همچنین برای کمک به تخلیه برخی از سوالات درونی، خسته کننده و تکراری که از کارکنان دریافت می کنند، طراحی شده است.

رویداد VB

تور AI Impact Tour – NYC

ما در ۲۹ فوریه با همکاری مایکروسافت در نیویورک خواهیم بود تا در مورد چگونگی ایجاد تعادل بین ریسک ها و پاداش های برنامه های کاربردی هوش مصنوعی بحث کنیم. درخواست دعوت به رویداد اختصاصی زیر.

درخواست دعوت

هدف ربات چت تسهیل تصمیم‌گیری بهتر با ارائه بینش‌های مبتنی بر داده و ساده‌سازی وظایف منابع انسانی با رابط‌های بصری و محاوره‌ای است.

مدیران منابع انسانی می‌توانند درباره سیاست‌های شرکت سؤال بپرسند و پاسخی مبتنی بر داده‌های خود دریافت کنند، و اگر کارکنان بخواهند بدانند اطلاعات مربوط به مزایا، مرخصی، حقوق و دستمزد یا سایر سؤالات رایج را از کجا بیابند، می‌توانند همین کار را انجام دهند.

نمونه قانع‌کننده‌ای از صفحه‌نمایش ADP Assist که در وب‌سایت شرکت نشان داده می‌شود، مکالمه‌ای را بین یک کاربر و ربات چت نشان می‌دهد که از آن می‌خواهد مالیات را از طرف کاربر ثبت کند.

تصویری از ADP Assist از وب سایت ADP.

یکی از ویژگی های کلیدی ADP Assist یک “بازرس حقوق و دستمزد” است که ADP می گوید به مشتریان خود اجازه می دهد تا “دقت حقوق و دستمزد” را با تجزیه و تحلیل و پرچم گذاری اشتباهات در لیست حقوق و دستمزد به مدیران “افزایش دهند”.

یکی دیگر از ویژگی‌های «تحلیل هوشمند»، ادعا می‌کند که این توانایی را به مدیران و مدیران منابع انسانی نشان می‌دهد که وقتی نوبت به کارمندان می‌رسد، زمان خود را در کجا متمرکز کنند، مانند تشخیص اینکه آیا نرخ گردش مالی یا اضافه کاری در بخش‌های خاص در حال افزایش است یا خیر.

“این فقط یک راه حل فنی دیگر نیست، بلکه یک تجربه جامع است که HCM بی بدیل ADP را ترکیب می کند. [ human capital management] ماریا بلک، رئیس و مدیر اجرایی ADP، گفت: مجموعه داده و تخصص برای توانمندسازی متخصصان، رهبران و کارمندان HR. بیانیه مطبوعاتی این شرکت که هفته گذشته منتشر شد.

ADP همچنین ویدیوی زیر را در یوتیوب منتشر کرد که در آن مدیر ارشد داده امین ونجارا برخی از قابلیت ها و فرآیندهای صرفه جویی در زمان خود را توصیف می کند.

زیر کاپوت چیه؟

از VentureBeat برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه نوع مدلی پایه ADP Assist را تامین می‌کند – و اینکه آیا این یک LLM مانند GPT-3.5/4/4 Turbo OpenAI، Anthropic’s Claude، Cohere’s Command یا جایگزین‌های منبع باز مانند Llama 2 متا است، درخواست شد. یا Mistral’s Mixtral — Naomi Lariviere مالک محصول اصلی ADP پاسخ زیر را از طریق ایمیلی از یک سخنگوی به VentureBeat ارائه کرد:

در ADP، ما سال‌ها با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در محصولات خود کار می‌کنیم و از قدرت مجموعه داده‌های بی‌نظیر HCM خود برای کمک به موفقیت کسب‌وکارها استفاده می‌کنیم.

ما پتانسیل بزرگی را که فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی مولد می‌توانند فراهم کنند، درک می‌کنیم، زیرا راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را طراحی و توسعه می‌دهیم که نیازهای حیاتی مشتریان و همکاران ما را برطرف می‌کند.

به‌عنوان بخشی از استراتژی گسترده‌تر هوش مصنوعی مولدمان، ما زیرساخت‌هایی داریم که این نوآوری‌های جدید را به دلایل درست به شیوه‌ای درست ترکیب کنیم و آن‌ها را در سراسر کسب‌وکارمان مقیاس دهیم.

مجموعه داده گسترده و منحصر به فرد ADP برای آموزش هوش مصنوعی ADP برای پیش بینی آنچه کاربران می خواهند و نیاز دارند استفاده می شود. همانطور که قدرت هوش مصنوعی افزایش می یابد، ما همچنان بر روی تجربه انسانی تمرکز لیزری داریم.

همانطور که می بینید، پاسخ به این یا آن صورت واقعاً وضوح زیادی را ارائه نمی دهد که ADP از چه مدل های اساسی ممکن است برای این ربات چت جدید استفاده کند.

با این حال، مالک محصول توانست با VentureBeat به اشتراک بگذارد که ابزار جدید بر اساس مجموعه داده های اختصاصی خود آموزش داده شده است. “بزرگترین و عمیق ترین مجموعه داده HCM صنعت با بیش از یک میلیون مشتری در ۱۴۰ کشور و ۴۱ میلیون حقوق بگیر در سراسر جهان.”

مجموعه داده گسترده و منحصربه‌فرد ADP برای آموزش هوش مصنوعی ADP برای پیش‌بینی خواسته‌ها و نیازهای کاربران استفاده می‌شود. ADP Assist تنها از داده‌های مورد نیاز برای ارائه بینش، مرحله بعدی یا اطلاعات مورد نیاز کاربر برای اتخاذ بهترین تصمیم بعدی استفاده می‌کند.»

به نظر من، این نشان می‌دهد که شرکت‌های خصوصی که به ADP به داده‌های کارکنان خود اعتماد دارند، اکنون باید از خود به خاطر ارائه اطلاعاتی که برای ساخت این ویژگی جدید به ADP استفاده کرده است، تشکر کنند، چیزی که قبلاً مشابه آن را دیده‌ایم. Adobe از محتوای تولید شده توسط کاربر Adobe Stock برای آموزش مدل Firefly خود استفاده می کندهمچنین آموزش متا مدل تولید کننده تصویر Imagine خود در فیس بوک و اینستاگرام عکس های ارسالی توسط کاربر.

حفاظت، امنیت و در دسترس بودن

ADP در بیانیه مطبوعاتی خود اظهار داشت که Assist “امروز با برخی از مشتریان ADP با عرضه برنامه ریزی شده برای همه مشتریان در مراحل اولیه عرضه است.”

Lariviere در پاسخ به این سوال که کدام مشتریان اکنون از آن استفاده می کنند، از طریق ایمیل به VentureBeat گفت:ما مشتریانی داریم از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ که از ADP Assist استفاده می کنند و در چندین بخش صنعتی از جمله تولید، تدارکات و سایر بخش ها فعالیت می کنند.

او همچنین خاطرنشان کرد که ADP Assist فقط برای مشتریان فعلی ADP در دسترس خواهد بود ارائه نرم افزارهای متعدد دیگر – ADP حداقل ۱۰ خط تولید مختلف در وب سایت خود دارد، از جمله Workforce Now و TotalSource – نه به عنوان یک پیشنهاد مستقل. اما او خاطرنشان کرد که به صورت رایگان در اختیار مشتریان فعلی قرار خواهد گرفت.

در مورد رویکرد ADP به امنیت داده ها و کاهش توهم در پاسخ های هوش مصنوعی، Lariviere گفت:

ما مجموعه‌ای دقیق از اصول و فرآیندها را برای کنترل استفاده از فناوری‌های جدیدتر اتخاذ کرده‌ایم، از جمله نظارت عملیاتی بر توصیه‌های ارائه‌شده توسط فناوری‌های هوش مصنوعی. پتانسیل AI/ML برای معرفی، تداوم یا تقویت سوگیری. در برخی موارد، در صورت لزوم، هیئت اخلاقیات هوش مصنوعی و داده های ADP پیشنهادات را بررسی می کند تا مطمئن شود که داده ها به طور منصفانه و مطابق با الزامات قانونی و استانداردهای اخلاقی ما استفاده می شوند. .

Lariverie در مورد اینکه چه کسی کنترل می‌کند مدل‌ها به چه داده‌هایی دسترسی دارند و اینکه آیا مشتریان می‌توانند دسترسی ADP Assist را به داده‌های خاص محدود کنند، گفت:

ما اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد مدل‌های هوش مصنوعی و ML، استفاده مناسب و محدودیت‌هایشان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهیم تا مشتریان بتوانند آن مدل‌ها را مطابق با طراحی و هدف خود پیاده‌سازی کنند، آن‌ها را به طور مؤثر اجرا کنند و از خروجی‌های آن‌ها همانطور که در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/human-resources-gets-ai-upgrade-with-adp-assist/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *