منوی Swipe Up Apple Watch از بین رفته است؟ در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است

منوی Swipe Up Apple Watch از بین رفته است؟  در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است

اپل watchOS 10 را به روز رسانی نقطه عطف خود برای اپل واچ می نامد و از بسیاری جهات، این بزرگترین به روز رسانی نرم افزاری از زمان عرضه اپل واچ برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ است. اپل نه تنها بسیاری از برنامه های خود را بازطراحی کرده است، بلکه نحوه پیمایش در رابط را نیز تغییر داده است. .

با کشیدن انگشت به بالا روی صفحه ساعت، ساعت جدید نمایش داده می‌شود قابلیت Smart Stack در اپل واچ، مجموعه ای از ویجت ها که بر اساس زمان، مکان و فعالیت تغییر می کنند. اگر می خواهید Control Center را در Apple Watch خود باز کنید، اکنون باید دکمه کناری زیر Digital Crown را فشار دهید. برای بستن منو، دکمه کناری را دوباره فشار دهید.

به عنوان یک کاربر اپل واچ، دکمه کناری چیزی نیست که من اغلب از آن استفاده کرده باشم. قبلاً، با فشار دادن این دکمه، تغییردهنده برنامه ظاهر شد، جایی که می‌توانید برنامه‌های اخیر خود را مشاهده و باز کنید. اکنون با دوبار فشار دادن Digital Crown به تغییر دهنده برنامه دسترسی دارید.

متأسفانه، اپل راهی برای تغییر نحوه باز کردن Control Center ارائه نمی دهد، که مایه شرمساری است زیرا فشار دادن دکمه کناری به اندازه کشیدن انگشت به سمت بالا روی صفحه نمایش احساس راحتی نمی کند. اگر مدت زیادی از کاربران اپل واچ بوده اید، ناوبری watchOS و استفاده از عملکردهای مختلف منو احتمالاً طبیعت دوم است و ممکن است کمی طول بکشد تا به تغییرات عادت کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1484278/apple-watch-swipe-up-menu-gone-how-to-fix/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *