من به دوربین های طرفدار اجازه می دهم آنچه را که تماشا می کنم دیکته کنند

من به ندرت به توصیه هایی که توسط الگوریتم ها به من داده می شود اعتماد دارم. من دستور العمل های غیرقابل خوردن پخته ام، به بیراهه کشیده شده ام BookTok، و گرفتار قطعه های ویروسی از آهنگ ها شد. اما یک گروه وجود دارد که هرگز من را ناامید نمی کند: سازندگان fancam.

برای افراد ناآشنا، یک دنیای کامل در رسانه های اجتماعی از ویدیوهای ویروسی و ساخته شده توسط طرفداران وجود دارد که شامل یک یا چند شخصیت مشهور یا شخصیت است که معمولاً روی موسیقی تنظیم می شود و ویرایش های طرفداران نامیده می شود. از آنجایی که حفاری می کنیم، دوربین های فن معمولاً فقط یک فرد مشهور یا چهره عمومی را نشان می دهند، در حالی که ویدیوها تمایل دارند از فیلم های تلویزیونی و فیلم ها استفاده کنند. طرفداران خاصی که به‌عنوان مدرسه فیلم واقعی من عمل می‌کنند، همانهایی هستند که کلیپ‌های نقش‌های خاص بازیگران بیش از ۴۰ ساله را به آهنگ‌های غیرمنتظره‌ای سکسی هایپر پاپ کنار هم می‌برند.

متاسفم برای سینماگران در همه جا، اما راه مطمئن برای ترغیب من به تماشای یک فیلم، یک تریلر جذاب، نقدهای خیره کننده، یا حتی شهرت یک بازیگر یا کارگردان نیست، مهم این است که آیا یک اکانت استن به اندازه کافی الهام گرفته شده است تا یک طرفدار پرشور ایجاد کند یا نه. سرب مرد اگر یک اجرا الهام بخش طرفداران باشد تا Adobe After Effects را باز کنند و یک آهنگ کیم پتراس را انتخاب کنند، به احتمال زیاد آن چیزی است که من می خواهم ببینم. هر چه ترکیب فیلم و آهنگ نامحتمل تر باشد، من بیشتر کنجکاو می شوم.

من وسعت زیادی از دانش سینما ندارم و دو سال پیش با تعیین هدف متوسط ​​تماشای ۱۰ فیلم در ماه به دنبال تغییر آن بودم. با این حال، تعداد زیادی از فیلم‌هایی که ندیده‌ام مرا تحت تأثیر قرار می‌دهد، بنابراین برای راهنمایی به دوربین‌های فن می‌روم.

اخیراً با یک سری کلیپ از من در مسیر مرگ من متوقف شدم آناتومی یک سقوطسوان آرلو، بازیگر فرانسوی خاکستری رنگ، انگشتانش را لای موهایش می‌برد و با دستانش صحبت می‌کرد در حالی که مجموعه‌ای از ژاکت‌های مشکی پوشیده بود، همه چیز برای رینا ساویاما”مثل The Boysبازنشر شده و با عنوان، “وکیل از آناتومی پاییزی، وکیل از آناتومی پاییزی FANCAM” نوشته شده است، در پست اصلی آمده است، “سوان آرلو در نقش وینسنت رنزی، وکیل دیلف توینک در آناتومی سقوط” (که بخشی از استاندارد تمرین بهینه سازی جستجو برای سازندگان دوربین فن).

این دوربین خاص، مقدمه من برای فیلم جنایی مهیج فرانسوی بود، و تنها چند روز پس از اینکه ویدیو با فید من مواجه شد، در یک سالن تئاتر نشستم. این فیلمی است که احتمالاً بدون فریب مردی زرق و برق دار و جن که با موسیقی پاپ تنظیم شده بود نمی دیدم که مغزم را خاموش می کند. آناتومی یک سقوط یک ساعت پرچین بود، و در حالی که فیلم مورد علاقه من نبود، خوشحالم که یک دوربین هوادار مرا در معرض یک فیلم خارجی قرار داد.

آناتومی یک سقوط به سختی اولین تجربه عالی فیلمی بود که به خاطر یک دوربین هوادار داشتم. در طول مسابقه توییتر به پایان رسید چه کسی داغتر است، آل پاچینو یا رابرت دنیرو در اوایل امسال، شخصی کلیپی از پاچینو به اشتراک گذاشت دویدن در اطراف که در بعد از ظهر روز سگ در کنار «روزهای سگی به پایان رسید» اثر فلورانس و ماشین. نیازی به گفتن نیست، من از این کلاسیک سیدنی لومت در سال ۱۹۷۵ ناامید نشدم – و این چیزی بود که بدون این دوربین‌های فن‌کم احتمالاً به خودم نمی‌رسیدم.

این دوربین‌های هوادار اغلب زمینه کمی برای فیلم فراهم می‌کنند – حتی گاهی اوقات از عنوان آن چشم‌پوشی می‌کنند و من را به سمت سوراخ خرگوش می‌کشند – یا برای نقش آن هنرپیشه خاص در آن.

انتخاب آهنگ می تواند کاملاً تحت اللفظی باشد، همانطور که در مورد “روزهای سگی به پایان رسید” یا در این مورد دوربین فن از کیلیان مورفی به عنوان جاناتان کرین در بتمن شروع میکند جایی که قطعه‌ای از «Just Dance» – «نیمه روان‌پریشی، بیمار، هیپنوتیزم‌کننده» – روی یک حلقه پخش می‌شود.

این طرفداران اغلب فیلم‌هایی را می‌گیرند که اکثراً مخاطبان مرد دارند و دیدگاه متفاوت و شلخته‌تری درباره آن ارائه می‌کنند. به‌جای تمرکز بر این که کریستوفر نولان چقدر زشت است بتمن شروع میکند این است که طرفداران بر روی مورفی متمرکز است که به نظر می رسد داغ و مظهر اشعار لیدی گاگا است.

مورفی دیگر دوربین های فن، مثل یکی از او چشم قرمز شخصیت تنظیم شده به “SOS” توسط ریحانا، دارای موسیقی پوچ تر است. یکی کمکم کنه!

در حالی که تریلرها ممکن است بخش زیادی از داستان را از بین ببرند، دوربین‌های فن‌کم آنقدر سریع حرکت می‌کنند که همه شما را درگیر می‌کند واقعا می‌دانم که بازی (و ظاهر یک بازیگر) این پاسخ را تضمین می‌کند – این و کدام دیوا هنرمند فن‌کم به او اختصاص داده است.

من می‌دانم که یک فیلم واقعاً خوب است، وقتی که مانند یک فن‌کم جنرال Z نباشد تیموتی شالامه یا پل مسکال. هرچه تصادفی تر، بهتر است. در طول سرب تا اوپنهایمرانتشار، جدول زمانی من با طرفداران پر شده است تماشای کارآگاهانمورفی در کنار لوسی لیو در سال ۲۰۰۷ بازی کرد. موسیقی متن مورد علاقه من توسط ماریا کری ساخته شده است “فانتزی.”

اهالی سینما ممکن است روش من را مسخره کنند. با این حال، یک فن کم به معنای پیرو فرقه بینندگان همفکر است، و در نهایت افق های من را فراتر از حساب های معمولی رسانه های اجتماعی که تبلیغات تبلیغاتی با قاشق را برای نسخه های آینده منتشر می کنند، گسترش می دهد. Fancams بهترین بخش مصرف سرگرمی را از طریق رسانه‌های اجتماعی تجسم می‌دهد: برخورد با افرادی با چنان شور و اشتیاق که دیگران را وادار می‌کند تا با رسانه‌ای که دوست دارند درگیر شوند.


منبع: https://mashable.com/article/fancams-are-the-best-guide-to-cinema

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *