من شرمنده هستم که چقدر مرسدس AMG را دوست دارم و تلاش های will.i.am برای تبدیل ماشین ها به دی جی

اگر تا به حال می‌خواهید ماشین خود را با صدایی که با نحوه رانندگی شما کنترل می‌شود به یک دی جی تبدیل کنید، باید یک بنز بخرید. مرسدس-آمگ و ویل. i.am در CES 2024 در لاس وگاس با چیزی که آن ها MBUX SOUND DRIVE می نامند (همه کلاه ها، گویی قرار است صدای بلند شوند). متأسفانه، صحبت کردن در مورد چیستی و کاری که انجام می دهد بدون اینکه رمز و راز آن را از بین ببرد، سخت است، بنابراین پیشاپیش پوزش می طلبیم: این اساساً سیستمی است که داده ها را از مجموعه حسگرهای خودرو بیرون می کشد، و سپس به کنترل یک فایل موسیقی که به طور خاص تخریب شده کمک می کند. . اما، هر چقدر هم که این توصیف لذت بخش به نظر می رسد، وقتی آن را تجربه کردید، تعجب خواهید کرد که چرا قبلاً انجام نشده است. ناگفته نماند که در خطر فوران کردن، واقعاً ارتباط عاطفی بین رانندگی و موسیقی که به آن گوش می دهید عمیق تر می شود.

این اعلامیه به عنوان بخشی از فشار مرسدس در CES، که امسال اعلام شد، منتشر شد متمرکز بر قدرت صوتی آن است برپایی. در کنار اعلام MBUX SOUND DRIVE، این شرکت به همکاری جدید با Amazon Music و Audible افتخار می کند. در این صورت، نسخه‌های Dolby Atmos از درام‌های صوتی، پادکست‌ها و کتاب‌های انحصاری آن برای وسایل نقلیه سازگار عرضه می‌شوند. (مهمترین رویداد زمانی بود که تهیه کننده موسیقی افسانه ای بریتانیایی، درک مگز، شخصیتی که مسئول نسخه های رادیویی اخیر بود، روی صحنه رفت. راهنمای سواری مجانی به کهکشان.)

MBUX SOUND DRIVE با جفت کردن عناصر موسیقی در یک آهنگ با ده ورودی گرفته شده از ماشین کار می کند. ماشین را روشن کنید و تنها چیزی که به دست می آورید تخت پیست است، به اصطلاح در پس زمینه حلقه زده و منتظر حرکت شماست. با سرعت کم به شتاب دهنده فشار دهید و برخی از باس را به آهنگ اضافه کنید ، در حالی که چرخ فرمان جلوه های اضافی یا لگد زدن به حلقه کر را به شما می دهد. فقط وقتی ماشین را در بزرگراه شفاف و اصلی باز می کنید موسیقی و اشعار شروع به پخش شدن می‌کنند و به شما پاداش می‌دهند که در کنار آن حرکت کنید. و بعد ، هنگامی که به سمت چراغ توقف می روید ، آواز سرب و ملودی از بین می رود و شما را به مسیر پشتیبان بسیار کمتر مزاحم باز می گرداند.

اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، با توجه به این واقعیت که حتی جالب ترین پلتفرم داخل اتومبیل برای انجام این کار طراحی نشده است ، یک قطعه جالب از توسعه سخت افزار و نرم افزار است. شایان ذکر است که میزان دستاوردی که امکان وقوع چنین چیزی را در یک سیستم موجود فراهم کرده است. و برنامه‌هایی برای گسترش بیشتر آن وجود دارد، به‌عنوان مثال، اگر برف‌پاک‌کن‌های شیشه جلو باران را تشخیص دهند، موسیقی برای انعکاس حال و هوا تغییر می‌کند.

دمویی که من تجربه کردم دارای ۱۶ آهنگ از پیش بارگذاری شده بود، از جمله The Black Eyed Peas. یه احساسی دارم و Le French’s رانندگی در شب. این آهنگ ها همه شکسته و بازسازی شده اند تا از فرمت مجزای MBUX SOUND DRIVE استفاده کنند. هنگامی که شما فقط در یک پارکینگ لاس وگاس سفر می کنید ، همه چیز بسیار مهار شده است ، حتی اگر در حالی که پارک شده اید ، برخی از Reverb سنگین را قرار دهید. در حقیقت ، کل تجربه با سرعت آهسته تقریباً می تواند به عنوان طعنه آمیز توصیف شود ، و نکات مربوط به ترانه ای را که می شناسید و دوست دارید به شما ارائه می دهد ، اما هرگز به شما همه چیز را نمی دهد.

این تنها زمانی است که شما (یا در این حالت ، راننده واجد شرایط خود) پای خود را پایین می آورید و ناگهان شروع به فریاد زدن در جاده ای می کنید که کل آهنگ در آن شروع می شود. حتی یک آهنگ مانند یه احساسی دارم، به سختی وحشتناک ترین، ناگهان در این قالب احساس حماسی می کند. نزدیک ترین چیزی که می توانم آن را با آن مقایسه کنم همان لحظات است سرقت بزرگ خودرو هنگامی که آن را در بزرگراه باز می کنید و یک مسیر عالی شروع می شود. البته بهترین نمونه از آن در حال مسافرت در جاده است در حالی که دیوید بووی در حال عبور از جاده است کسی آنجا من را دوست دارد نمایشنامه. اما، علیرغم وعده‌های will.i.am مبنی بر اینکه وقتی سیستم در نیمه راه سال ۲۰۲۴ وارد شود، همه ژانرها به خوبی ارائه خواهند شد، من چندان مطمئن نیستم. از این گذشته ، مشخص است که آهنگ های اصلی مبتنی بر حلقه های گسسته ساده ترین ترجمه و مناسب ترین محیط زیست هستند.

از نظر آینده، will.i.am امیدوار است که آهنگ‌ها می‌توانند به صورت سخت کدگذاری شوند تا یک جغرافیا را منعکس کنند. او از نمونه ای از اتومبیل در حال عبور از تونل استفاده کرد ، که باعث می شود یک راننده ماشین بنزین بتواند پای خود را پایین بیاورد تا فضای آن را با سر و صدای موتور پر کند. اما در آینده الکتریکی ما ، جایی که هیچ سر و صدای موتور وجود ندارد ، کاربران در عوض مجبورند خود را با صدای جنجال از آهنگ مورد علاقه خود بسازند. او افزود که او همچنین رویای ساخت تخم مرغ عید پاک برای آهنگ ها را در سر می پروراند که فقط زمانی شروع به پخش می کنند که ماشین به مکان خاصی برسد. از یک طرف، من کنجکاو هستم که چه تعداد از نوازندگان زمان می‌گذارند تا آهنگ‌های موجود خود را برای اندازه بازار آدرس‌پذیر ریمیکس کنند. که در این مورد، تنها خودروی مرسدس بنز مجهز به سیستم نسل دوم MBUX است. سپس دوباره، بحث پول است.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در engadget در https://www.engadget.com/im-ashamed-how-much-i-love-mercedes-amg-and-williams- Attempt-to-Cars-to-djs-023948867 ظاهر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/im-ashamed-how-much-i-love-mercedes-amg-and-williams-attempt-to-turn-cars-into-djs-023948867.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *