من لپ‌تاپ‌های زیادی را در طول سال‌ها بررسی کرده‌ام، و این قطعا بهترین معامله لپ‌تاپ ویندوزی است که در این جمعه سیاه پیدا کردم.

Dell Inspiron 15 یکی از آن لپ‌تاپ‌هایی است که زنگ‌ها و سوت‌های زیادی ندارد، اما مشخصات و عملکرد خوبی را با قیمتی عالی ارائه می‌کند که باعث می‌شود این دو معاملات جمعه سیاه دل که خیلی بهتر اول، در ایالات متحده، شما می توانید یک Dell Inspiron 15 در بهترین خرید فقط با ۳۷۹٫۹۹ دلارآ ۲۲۰ دلار پس اندازدر حالی که در انگلستان، Dell Inspiron 15 در دل تنها ۳۹۹ پوند قیمت دارد، ۸۰ پوند تخفیف.

معاملات جمعه سیاه با راه اندازی خرده فروشان بزرگ، در سراسر اینترنت منتشر می شوند معاملات لپ تاپ جمعه سیاه قبل از تعطیلات شکرگزاری این یک خبر عالی برای شما است، زیرا نیازی نیست نگران برخورد با شلوغی تعطیلات در فروشگاه‌ها یا مسائل مربوط به تحویل لحظه آخری باشید که ممکن است هدایای تعطیلات شما را نگه دارد (یا فقط هدایایی برای خودتان که کاملاً سزاوار آن هستید – خودتان را درمان کنید!) و شما هنوز این تغییر را دارید تا در برخی از موارد صرفه جویی زیادی کنید بهترین لپ تاپ ها خارج وجود دارد.

(در ایالات متحده یا انگلستان نیستید؟ برای بهترین معاملات در منطقه خود به پایین بروید).

بهترین معامله جمعه سیاه Dell Inspiron 15 امروز

من لپ‌تاپ‌های زیادی را در طول سال‌ها بررسی کرده‌ام، و این قطعا بهترین معامله لپ‌تاپ ویندوزی است که در این جمعه سیاه پیدا کردم.

Dell Inspiron 15 3520: بود ۵۹۹٫۹۹ دلار اکنون ۳۷۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید
این لپ تاپ Dell Inspiron 15 با صفحه نمایش لمسی کامل نیست. این دستگاه بر روی سخت‌افزار نسل یازدهم اینتل اجرا می‌شود، که هنوز هم عالی است – به خصوص برای عمر باتری – اما به اندازه جدیدترین تراشه‌های نسل سیزدهم قدرتمند نیست، و در حالت S-Mode ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود، اما می‌توانید با این دستورالعمل ها از S-Mode خارج شوید و با توجه به قیمت، این قدرتمندترین لپ تاپ ویندوزی کاملاً کاربردی است که با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار پیدا می کنید.مشاهده معامله

Dell Inspiron 15 3520: بود ۴۷۹ پوند اکنون ۳۹۹ پوند در دل
Dell Inspiron 15 با پردازنده نسل دوازدهم Core i5-1235U، ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت SSD در حال حاضر ۸۰ پوند تخفیف دارد و این یکی از پایین ترین قیمت هایی است که برای یک لپ تاپ کامل با ویندوز ۱۱ دیده ایم.مشاهده معامله

مدل Dell Inspiron 15 3520 در ایالات متحده با Core i5-1155G7 اینتل عرضه می شود که چند نسل از آخرین پردازنده های موبایل اینتل عقب تر است، اما تراشه های موبایل نسل یازدهم اینتل همچنان بسیار قدرتمند بودند در حالی که عمر باتری استثنایی را نیز ارائه می دادند. لپ تاپ های جدید همیشه نمی توانند با هم مطابقت داشته باشند. شما همچنین دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD با صفحه نمایش لمسی ۱۵ اینچی فول اچ دی هستید که با قیمت کمتر از ۳۸۰ دلار اصلاً بد نیست.

مدل بریتانیایی Inspiron 3520 تقریباً یکسان است به جز دو تفاوت اصلی: پردازنده نسل دوازدهم Core i5-1235U کمی قدرتمندتر است و همچنین ظرفیت SSD را دو برابر کرده و به ۵۱۲ گیگابایت می رساند، اما در غیر این صورت این دو لپ تاپ از نظر مشخصات کاملاً یکسان هستند. .

مدل ایالات متحده با Windows 11 S-Mode ارائه می شود، که دردناک است، اما می توانید آن را به حالت عادی Windows 11 Home برگردانید. برای خارج شدن از حالت S-Mode ویندوز ۱۰ این دستورالعمل ها را دنبال کنیدکه برای ویندوز ۱۱ مانند ویندوز ۱۰ است.

معاملات بیشتر لپ تاپ Dell

به دنبال معاملات بیشتر لپ تاپ Dell هستید؟ همه پایین‌ترین قیمت‌ها را از سراسر وب، با پیشنهادات موجود در منطقه خود، در اینجا خواهید یافت.

برای معاملات بیشتر جمعه سیاه در ایالات متحده و بریتانیا به پایین بروید.

معاملات بیشتر جمعه سیاه ایالات متحده

معاملات بیشتر جمعه سیاه بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/ive-reviewed-a-lot-of-laptops-over-the-years-and-this-is-definitely-the-best-windows-laptop-deal-ive-found-this-black-friday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *