من یک راننده تحویل غذا و حمل و نقل هستم که از هزاران کارگر گیگ دفاع می کنم. من این مراحل را دنبال می‌کنم تا از اخراج برنامه‌ها جلوگیری کنم.

سرجیو آودیان، مدافع راننده

سرجیو آودیان، مدافع راننده گیگ، در لس آنجلس کار می کند.

با احترام سرجیو آودیان



  • ده ها راننده گیگ می گویند اخراج می شوند از برنامه هایی مانند Uber، DoorDash، Lyft، و Uber Eats.
  • سرجیو آودیان، مدافع راننده از The Rideshare Guy بهترین نکات خود را برای جلوگیری از غیرفعال شدن ارائه می دهد.
  • کارگران نا امید روزانه برای کمک به او مراجعه می کنند. “من به معنای واقعی کلمه پشتیبان Uber و Lyft شده ام.”
تبلیغات

تبلیغات

رانندگان تحویل غذا و رانندگان می گویند که هستند بوت شدن برنامه ها پسندیدن اوبر و DoorDash دسته دسته بسیاری می گویند که آنها به دروغ متهم به رانندگی ناایمن یا تأخیر بیش از حد تحویل شده اند.

در حالی که رانندگان برای دفاع از خود تلاش می کنند، به سرجیو آودیان، یک مدافع صنعت مستقر در لس آنجلس برای کارگران گیگ روی می آورند.

آودیان، یک درایور گیگ چند برنامه ای که بهترین شیوه های خود را در این زمینه به اشتراک می گذارد مرد رایدشیر، گفت که هر هفته حدود ۱۰۰۰ ایمیل از کارگران شرکت کننده دریافت می کند که به دنبال مشاوره از او هستند. او در همه چیز به رانندگان کمک می کند، از اشکالات برنامه گرفته تا رفع اختلافات درآمدی. او تمام تلاش خود را می کند تا به صورت غیر رسمی به آنها توصیه کند.

آویدیان گفت: «من به معنای واقعی کلمه پشتیبان اوبر و لیفت شدم.

تبلیغات

تبلیغات

وی گفت: غیرفعال سازی ناعادلانه رانندگان در این اواخر مشکل بزرگی است.

اوبر گفت که حذف دسترسی راننده به پلتفرم خود یک تصمیم جدی است. با این حال، در برخی موارد، اگر آنها اطلاعاتی را دریافت کنند که به دلایل قانونی یا ایمنی نیاز به بررسی فوری دارد، یا اگر راننده یا تحویل‌دهنده «رفتار غیرقانونی یا متقلبانه داشته باشد، ممکن است لازم باشد یک حساب کاربری را بدون هشدار غیرفعال کنیم».

گرابهاب از اظهار نظر درباره این داستان خودداری کرد. DoorDash به سوالات خاصی پاسخ نداد و Insider را به “غیرفعال سازی اتاق خبر

Lyft گفت که مستقیماً با مدل تجاری خود “غیرفعال کردن غیر ضروری رانندگان” مخالف است.

تبلیغات

تبلیغات

لیفت به اینسایدر گفت: «غیرفعال‌سازی منصفانه موضوع مهمی است، اما باید به گونه‌ای انجام شود که ایمنی سواران روی سکو به خطر نیفتد.

با این حال، آویدیان اجتناب از غیرفعال سازی را «بازی رولت روسی» نامید.

کارگزار ۵۶ ساله سابق وال استریت تخمین می زند که در طول هشت سال رانندگی در حدود ۱۲۰۰۰ سفر برای DoorDash، Uber، Uber Eats و Lyft ثبت کرده است. او گفت که او بهترین سفرها یا سفارش‌ها را از هر اپلیکیشن انتخاب می‌کند تا مطمئن شود ساعتی ۳۵ تا ۴۰ دلار درآمد دارد.

اودیان که اخیراً در برنامه The Rideshare Guy YouTube با مدیر عامل Lyft دیوید ریشر مصاحبه کرده است، گفت: “زمان من برای فروش به بالاترین قیمت پیشنهادی است.”باشگاه پول را به من نشان بده

تبلیغات

تبلیغات

او با Insider صحبت کرد و بهترین نکات خود را برای جلوگیری از اخراج رانندگان گیگ از برنامه ها به اشتراک گذاشت.

زیاد حرف نزن

آویدیان سواری های آرام و مودبانه ای را ارائه می دهد.

می گویم: صبح بخیر اگر سفر صبح باشد، می گویم: عصر بخیر، اگر عصر باشد، بعد، ساکت می شوم.

او گفت: «تا زمانی که با شما صحبت نشده است، صحبت نکنید. “وظیفه شما این است که کسی را با خیال راحت از نقطه A به نقطه B ببرید. شما آنجا نیستید که معاشرت کنید.”

تبلیغات

تبلیغات

اگر مسافری اصرار به صحبت کند، می گوید که پاسخ هایش را کوتاه می کند.

آویدیان گفت: “من از موضوعاتی مانند سیاست، جنسیت، مالی دوری می کنم. می توانیم در مورد آب و هوا صحبت کنیم.”

اجتناب از این موضوعات ضروری است زیرا می تواند منجر به بحث داغ شود.

او گفت: “بگذارید بگوییم شما بایدن را دوست دارید. من ترامپ را دوست دارم. مسافر می تواند اولین مشت را بزند و بگوید من یک نژادپرست هستم.”

تبلیغات

تبلیغات

او گفت که اگر ساکت باشید، مشتریان نمی توانند از شما شکایت کنند.

“وظیفه من این است که شما را رانندگی کنم. نه اینکه با شما شرینک بازی کنم. اگر شما جبر هستید، من با جریان می روم. شما می خواهید صحبت کنید، ما صحبت می کنیم. پاسخ های من مبهم خواهد بود.”

مثل مادربزرگ رانندگی کنید

اودیان گفت که خطر گزارش شدن به عنوان یک راننده ناایمن را نداشته باشید.

او گفت: “روی جاده تمرکز کن. راننده خوبی باش. مثل مادربزرگ رانندگی کن. جان کسی را در دست داری.”

تبلیغات

تبلیغات

هنگام رانندگی گوشی خود را ورق نزنید. پیامک نده با دوست دخترت حرف نزن سرعت نگیرید

می‌توانید با گفتن این که این مرد مانند ماریو آندرتی رانندگی می‌کند، بوت شوید.»

همه چیز را با دوربین داشبورد و اسکرین شات ثبت کنید

آویدیان گفت: «برترین ابزار برای محافظت از الاغ شما دوربین داشبورد است. “من یک دوربین داشبورد دارم. وقتی سوار ماشین من می‌شوید برای مسافر یک عامل بازدارنده است.”

دوربین داشبورد پیام واضحی می فرستد. گفت: در حال ضبط هستم.

تبلیغات

تبلیغات

اگر مسافری از او بخواهد که دوربین خود را خاموش کند، او نپذیرفت و به آنها گفت که از آن برای ایمنی خود و همچنین ایمنی آنها استفاده می کند.

او گفت که اگر مسافری گزارش نادرستی درباره او بدهد، می تواند با مدرکی که دوربین داشبورد ارائه می کند از خود دفاع کند. “ویدئو قرار نیست دروغ بگوید.”

او گفت که اسکرین شات ها می توانند به پرونده شما نیز کمک کنند. این امر به ویژه برای کارگران تحویل غذا مهم است. وقتی رستوران‌ها با سفارش غذا دیر می‌شوند، به مشتریان پیامک می‌فرستد تا به آنها اطلاع دهد که رستوران کار می‌کند.

او گفت که بیشتر اوقات مشتری درک می کند. “من به مشتری پیام می دهم. این مدرک من است. من از آن متن اسکرین شات می گیرم.”

تبلیغات

تبلیغات

او گفت که از این اسکرین شات ها می توان در هر جذابیتی استفاده کرد.

رانندگان اوبر می توانند دوربین های داشبورد را در وسایل نقلیه خود نصب کنند و سفرهای خود را ضبط کنند. لیفت گفت: “ما تصمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از داش کم را به رانندگان خود واگذار می کنیم.”

تنش را کاهش دهید یا اولین ضربه را بزنید

با مسافر وارد بحث لفظی نشوید. مثلاً اگر مسافری مسیرهای رانندگی خود را زیر سوال ببرد، می گوید: «آقا این چیزی است که جی پی اس به من می گوید.

“شما باید یاد بگیرید که چگونه تنش زدایی کنید به جای عقب راندن. زیرا اگر تنش را کاهش ندهید، با این مرد وارد یک مسابقه لفظی می شوید.”

تبلیغات

تبلیغات

آویدیان گفت: اگر تنش زدایی کارساز نبود و احساس می‌کنید مسافری گزارش نادرستی از شما ارائه می‌کند، پس باید اولین ضربه را بزنید.

او گفت: «ابتدا باید از آنها شکایت کنید.

برای شکایت از مسافر تا پایان شیفت خود صبر نکنید. او گفت: «ابتدا فوراً به اوبر گزارش دهید. آنها را به عنوان گستاخ گزارش کنید، سپس آنها سابقه آن را دارند.

او گفت که برنامه‌ها تمایل دارند هر کسی را که اول گزارش می‌دهد «باور» کند.

تبلیغات

تبلیغات

Lyft و Uber گفتند که گزارش‌های ایمنی از سواران و رانندگان به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

«زمانی که حادثه ای به ما گزارش می شود، ما تمام تلاش خود را برای انجام تحقیقات کامل انجام می دهیم که ممکن است شامل این موارد باشد اوبر گفت که موقتاً حساب کاربری یک کاربر را به حالت تعلیق درآورده‌ایم تا بررسی شود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با همه طرف‌های درگیر صحبت کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که دیدگاه‌های همه طرف‌ها را درک می‌کنیم.

ارائه خدمات خوب و سواری تمیز

ارائه یک مهمان نوازی خوب و یک ماشین تمیز، انعام را بالا و شکایات را پایین نگه می دارد. اودیان گفت که در ماشینش کابل برق و وای فای رایگان را برای مشتریانش فراهم می کند.

او گفت: “من به شما ماساژ پا نمی دهم.” “من مودب هستم، سریع هستم، و به موقع با یک ماشین تمیز هستم.”

تبلیغات

تبلیغات

آویدیان که در لس آنجلس رانندگی می‌کند، جایی که حشیش قانونی است، می‌گوید که خوشبوکننده‌های هوا را در ماشینش نگه می‌دارد زیرا هر چند وقت یک‌بار برخی از مسافران بوی دیگ می‌دهند. اگر در ماشین بماند، مسافر بعدی ممکن است او را به کشیدن دیگ در حین رانندگی متهم کند. قبل از اینکه سفر را قبول کنم، از شر بوی بد خلاص می شوم زیرا مسافر بعدی فکر می کند که من بالا هستم.

آیا شما یک خودی برنامه تحویل هستید که بینشی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ نکته ای دارید؟ تماس با این خبرنگار از طریق ایمیل در nluna@insider.com.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

اوبر
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/tips-for-avoiding-deactivation-or-firing-uber-doordash-lyft-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *