مهمانداران NFT رویداد Bored Ape Yacht Club را به دلیل از دست دادن بینایی مقصر می دانند

با فروپاشی ارز رمزنگاری شده در جریان اصلی سال گذشته، برخی ممکن است از فهمیدن این موضوع متعجب شوند NFT ها هنوز یک چیز هستند. با این حال، مردم همچنان در حال خرید رسیدهایی هستند که به بلاک چین اشاره می‌کنند و به یک قطعه هنر دیجیتال اشاره می‌کنند، و یکی از محبوب‌ترین NFT‌ها همچنان Bored Ape Yacht Club است.

اکنون، کل بازار NFT – از جمله Bored Ape Yacht Club NFTs – ارزش آن را دارد خیلی کمتر نسبت به گذشته اما آنها همچنان به دارندگان NFT ها اجازه می دهند به مهمانی ها و رویدادهای باشگاهی انحصاری دسترسی داشته باشند.

میمون‌های حوصله بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته‌اند، و نه به این دلیل که قیمت‌های NFT دوباره افزایش یافته است. به این دلیل که یکی از آن مهمانی های Bored Ape که در بالا ذکر شد منجر به شکایت چندین شرکت کننده از درد چشم و از دست دادن بینایی شده است.

“چشم های کسی دیگر از دیشب می سوزد؟ ساعت ۳ صبح با درد شدید از خواب بیدار شده و در اورژانس قرار گرفته است.” ارسال شده Feld4014@ در X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، روز یکشنبه پس از شرکت در رویداد سه روزه ApeFest در هنگ کنگ.

این پست پاسخ های بسیار زیادی از سایر شرکت کنندگان ApeFest دریافت کرد.

“قول می دهم، واقعاً بد بود، بنابراین مجبور شدم به بیمارستان بروم.” پاسخ داد یکی از بازدیدکنندگان ApeFest بعد از اینکه چشمانم را تمیز کردند و دارو دادند، الان کمی حالم بهتر شده است.»

“من هم گرفتم. ساعت ۱:۳۰ به رختخواب رفتم، در ۵ چشم از خواب بیدار شدم.” گفت یکی دیگر از کاربران X که به اشتراک گذاشت که آنها نیز به دلیل مشکل به بیمارستان رفتند.

به گفته بنیانگذار فناوری Adrian Zduńczyk، که در مهمانی شرکت کرد و پس از کاهش بینایی به بیمارستان رفت، پزشکان تشخیص داده شد او با “فتوکراتیت در هر دو چشم”.

“دکتر به من گفت که این به دلیل اشعه ماوراء بنفش نور صحنه است. من اغلب به جشنواره ها می روم اما هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده ام.” به اشتراک گذاشته شده است @CryptoJune777، یکی دیگر از شرکت کنندگان این رویداد.

شرکت مادر Bored Ape Yacht Club، Yuga Labs، یک بیانیه در رابطه با گزارشات

میمون‌ها، ما از مسائل مربوط به چشم که بر برخی از شرکت‌کنندگان در ApeFest تأثیر گذاشت، آگاه هستیم و از دیروز به طور فعالانه با افراد تماس گرفته‌ایم تا دلایل ریشه‌ای بالقوه را پیدا کنیم. بر اساس برآوردهای ما، ما معتقدیم که بسیار کمتر از ۱٪ از کسانی که در این رویداد شرکت کردند و در حال کار بودند، این علائم را داشتند.

در حالی که تقریباً همه نشان داده‌اند که علائم آنها بهبود یافته است، ما هر کسی را که احساس می‌کند تشویق می‌کنیم در هر صورت به دنبال مراقبت پزشکی باشد.

خوشبختانه، به نظر می رسد کسانی که تجربه خود را به اشتراک گذاشته اند در حال بهبود هستند.

در جوامع NFT و ارزهای دیجیتال، طرفداران بیت کوین اغلب دوست دارند حمایت خود را با به تصویر کشیدن خود نشان دهند. تیراندازی لیزری بیرون از چشمان آنها.

اما پس از ApeFest، ممکن است مجبور شویم در این تصاویر تجدید نظر کنیم. به عنوان محقق ارزهای دیجیتال، مالی وایت آن را قرار دهیدشاید لیزرها در تمام مدت در جهت مخالف حرکت می کردند.

موضوعات
ارز دیجیتال


منبع: https://mashable.com/article/bored-ape-nfts-vision-loss-apefest-party

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *