مهمترین مراکز خرید IT در کرمان

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اکنون که بلیط کرمان را رزرو کرده‌اید، بعد از گشت‌ و گذار و بازدید از مکان‌های تاریخی و دیدنی کرمان، سری به مراکز خرید آن هم بزنید. مراکز خرید مکانی محبوب برای خرید گردشگران است که لذت سفر را دوچندان می‌کند. این شهر تاریخی علاوه‎بر مراکز خرید لوکس و مدرن، بازارهای قدیمی و نوستالژی بسیاری را در خود جای داده است که تداعی‌کننده تاریخ کهن و فرهنگ غنی این شهر است. بازدید از شهر کرمان و گشت ‎و گذار در بازارهای آن، مانند سفری در تاریخ، شما را به وجد می‎آورد و هیجانی وصف‎نشدنی را به شما هدیه خواهد کرد.

گشت ‎و گذار در کرمان

کرمان شهری زیبا با مردمانی خون‌گرم در جنوب کشور است که مراکز خرید متعددی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. محبوب‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید کرمان در محله‌های فردوسی، جهاد، آبنوس و … واقع شده‎اند. این مراکز از ویژگی‌های خاصی برخورداراند و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‎دهند. در ادامه برای آشنایی بیشتر به معرفی تعدادی از این مراکز می‎پردازیم.

مجتمع تجاری صالح‎المهدی

مجتمع تجاری صالح‌المهدی، واقع در خیابان بهشتی سیزدهم، یکی از جدیدترین مراکز تجاری کرمان به‌شمار می‌رود. این مجموعه علاوه‌بر فروشگاه‌های متنوع، امکانات رفاهی بسیاری را برای گردشگران فراهم می‌کند. این مجتمع تجاری، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی، همین‌طور شهربازی، سالن بیلیارد و بولینگ و … را برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران، ارائه می‌دهد.

مجتمع تجاری شفا

مجتمع تجاری شفا، مرکز تخصصی چرم در کرمان است که در ۲ طبقه و ۳۵ واحد تجاری مشغول به کار و فعالیت است‌. برخی از برندهای خارجی ترکیه نیز در این مرکز وجود دارند. گشت‌ و گذار و خرید در این مجتمع، زمان زیادی را می‌طلبد؛ از این‌رو جهت رفاه حال مشتریان پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و … در این مجتمع طراحی شده است تا شرایط گشت‎ و گذار برای گردشگران فراهم شود و اوقات فراغت خوبی را سپری کنند.

مرکز خرید فایتون

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید کرمان، مرکز خرید فایتون محسوب می‌شود. در این مجموعه ۲۰ هزار متر مربعی، فروشگاه‎ها و هایپرهای متنوعی وجود دارد. در این مرکز خرید، مبلمان و دکوراسیون منزل به متقاضیان عرضه می‌شود. همچنین سایر فروشگاه‌های دیگر، مانند اسباب‌بازی فروشی‌ها، فرش، هایپر مارکت، شیرینی و آجیل، فرآورده‌های گوشتی، نان فانتزی و … در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. کترینگ غذای گرم این مرکز، زبان‌زد خاص و عام بوده است؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود در سفر به کرمان از این مرکز دیدن کنید. این مرکز خرید در کوی کارکنان برق، بلوار شهید صدوقی قرار دارد و هر روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب، خدمات خود را به گردشگران ارائه می‎دهد.

پاساژ اطلس

اگر به هنر و لوازم هنری علاقه‌مند هستید، حتما سری به پاساژ اطلس بزنید. این پاساژ بزرگ و مدرن، علاوه‌بر لوازم هنری، فروشگاه‌های دیگری مانند پوشاک، وسایل پزشکی و ورزشی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. این مرکز خرید لوکس، دارای مساحتی بالغ بر ۷۳۰۰ متر مربع با ۴۴۰ واحد تجاری، یکی از محبوب‌ترین مراکز کرمان به‌شمار می‌رود. این پاساژ نیز، پارکینگ و رستوران‌های متعددی را جهت رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است. برای دیدن از پاساژ اطلس به خیابان بهشتی، خیابان شریعتی بروید و از گشت ‎و گذار خود لدت ببرید.

مهمترین مراکز خرید IT در کرمان

بازار بزرگ ستاره

بازار ستاره یکی از بازارهای مدرن کرمان است که محصولاتی مانند لوازم آرایشی، لوازم کامپیوتری و موبایل، لوازم دکوری، مواد غذایی و پوشاک و زیور آلات را به مشتریان عرضه می‌کند. با گشت ‎و گذار در این بازار، می‌توانید از مکان‌های دیدنی کرمان نیز لذت ببرید. مجموعه گنجعلی‌خان، موزه سکه، موزه زرتشتیان، قلعه دختر کرمان و موزه مطبوعات در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارند که فرصتی مناسب را برای بازدید از این اماکن را فراهم خواهد کرد. کافی است به خیابان شریعتی و خیابان فتحعلی‌شاهی بروید تا از سفر خود نهایت استفاده را ببرید.

از بازار بزرگ کرمان دیدن کنید

قدمت بازار بزرگ و سنتی کرمان و بافت قدیمی آن به سده هشتم برمی‎گردد و جز معروف‌ترین آثار تاریخی این شهر به‎شمار می‌رود. دیدن معماری این بازار زیبا را از دست ندهید. بازار بزرگ کرمان، از بخش‌های مختلفی تشکیل‌شده که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم. 

بازار گنجعلی خان

بازار گنجعلی‌خان از قدیمی‌ترین بازارهای ایران و کرمان شناخته می‌شود که از میدان ارگ شروع شده و تا میدان مشتاقیه ادامه دارد. بازار گنجعلی‌خان، از دیرباز محل تجارت پارچه بوده و طرفداران بسیاری داشته است. علاوه‌بر این اگر تصمیم به خرید ظروف مسی دارید این بازار گزینه مناسبی خواهد بود.

بازار اختیاری

این بازار سنتی با بافتی قدیمی، از انتهای جنوبی بازار گنجعلی‌خان تا بازار وکیل امتداد دارد و از قدیمی‌ترین قسمت‌های بازار کرمان به‌شمار می‌رود. سرای گلشن و سرای سردار را نیز در این بازار می‎توانید ببینید. در بازار اختیاری که به بازار شاهی هم مشهور است، صنایع دستی مانند ظروف مسی، گلیم و ادویه‌جات نیز به فروش می‌رسد.

بازار قلعه محمود

این بازار از محل دروازه سابق کرمان تا خیابان امام خمینی ادامه داشته و مکانی سرپوشیده و قدیمی با مغازه‌های فرسوده دارد. تعداد مغازه‌های فعال قلعه محمود، شاید زیاد نباشد؛ اما از جاذبه‌های تاریخی معروف کرمان به‎شمار می‌رود و خوب است که بازدید از آن را در برنامه سفر خود بگنجانید.

بازار میدان قلعه

بازار میدان قلعه که در امتداد بازار قلعه محمود به سمت شمال قرار دارد را می‌توان طولانی‌ترین و قدیمی‌ترین بازار شهر بعد از بازار کرمان دانست. اهمیت و رونق اقتصادی این بازار، به جهت نزدیکی آن به بازارهای شرقی-غربی است.

بازار مظفری کرمان

بازار مظفری که در سال ۷۵۰ قمری توسط امیر مبارزالدین محمد مظفر بنا شده، شامل آب‌انبار، مسجد و بازار می‌شود. تمامی بناهای این بازار از بین رفته و تنها مسجد جامع مظفری از آن باقی‌مانده است. بازار مظفری از انتهای بازار وکیل شروع می‌شود و تا خیابان میرزا رضای کرمانی ادامه دارد.

بازار زرگری

بازار قیصریه ابراهیم‌خان یا بازار زرگری، یک قسمت دیگر از بازار بزرگ کرمان را تشکیل می‌دهد؛ در این بازار بیشتر طلا‌فروشان فعالیت دارند.

با فلای تودی در بازارهای قدیمی کرمان قدم بزنید

با رزرو بلیط کرمان از فلای تودی، همسفری مطمئن را انتخاب کرده‌اید و سفری راحت، ایمن و مقرون به‌صرفه را برای خود تدارک دیده‌اید. با فلای تودی، تنها چند کلیک و چند دقیقه تا مقصد فاصله دارید. کافی است سری به وب‌سایت فلای تودی بزنید تا با خدمات راهنمای سفر، خدمات پیگیری و پشتیبانی ۲۴ ساعته آن آشنا شوید. فلای تودی برای سفری ارزان و مقرون به‌صرفه، خدمات بلیط لحظه آخری را به مسافران ارائه می‌دهد. همچنین برای رسیدن به این هدف می‌توانید از نمودار قیمتی و تقویم قیمتی نیز کمک بگیرید. ممکن است بخواهید بلیط خود را لغو و سفرتان را به آینده موکول کنید، فلای تودی ابزار دیگری را برای کمک به شما ارائه خواهد داد. خدمات استرداد بلیط، امکان کنسل‌کردن بلیط‌تان را مهیا می‌کند و بخشی از هزینه بلیط‌تان را به شما باز می‌گرداند.


منبع: https://digiato.com/promoted/the-most-important-it-shopping-centers-in-kerman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *