موتورسیکلت‌هایی در مجموعه پینک که ثابت می‌کند او به سبکی رانندگی می‌کند

موتورسیکلت‌هایی در مجموعه پینک که ثابت می‌کند او به سبکی رانندگی می‌کند

موتورسیکلت بعدی که به مجموعه پینک ملحق شد موتورسیکلتی واقعا منحصر به فرد بود. در ژانویه ۲۰۱۹، پینک یک دوچرخه سفارشی ساخته شده توسط Evan Favaro از Speakeasy Motors، با نام Ol’ 57 – ۲۰۱۷ Speakeasy Custom Evo دریافت کرد. به جای استفاده از هر رنگی، کل دوچرخه در ترکیبی از فولاد خام و برنج رنگ شده بود. این دوچرخه به جز یک صندلی سفارشی و گلگیر لاستیک عقب که به عنوان مخزن بنزین خودرو نیز عمل می کند، فیرینگ ندارد. همه چیز روی دوچرخه به نمایش گذاشته شده است.

قاب نمایان به ویژه انحنای موتور V-Twin را نشان می دهد و برجسته می کند، که درست در بالای پشته قرار می گیرد زیرا مخزن بنزین در پشت قرار دارد. همچنین دارای چند جزئیات شیک دیگر مانند صفحات فلزی منحصر به فرد در مرکز چرخ ها است. رنگ صورتی ارسال شده عکسی از خود در حال ژست گرفتن با دوچرخه با عنوان “سال نو، [new] موتورسیکلت.

طراحی این دوچرخه به قدری منحصر به فرد است که توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرده است. مارک میسکر می‌گوید: «از سیستم تعلیق عقب نمونه اولیه ۱۶ واتی Fabworks گرفته تا مخزن فریم به‌عنوان روغن و فراتر از آن، مطمئناً یک موتورسیکلت معمولی از هر سبکی نیست. رزمناو. با این حال، قطعاً در انتهای استخر ژنی سفارشی‌سازی شنا می‌کند، و این ارزش صحبت کردن را دارد.»


منبع: https://www.slashgear.com/1458884/motorcycles-pink-collection-ride-style/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *