موتورولا اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن معرفی شدند؛ مشخصات + قیمت

موتورولا چندی قبل از گوشی اج ۵۰ پرو رونمایی کرده بود، و امروز دو عضو دیگر این خانواده یعنی اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن را معرفی کرد. پرچمدار اصلی این شرکت Edge 50 Ultra است که از اسنپدراگون ۸s نسل ۳ بهره می‌برد و دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال ۳ برابری دارد.

موتورولا اج ۵۰ اولترا

موتورولا اج ۵۰ اولترا از نمایشگر ۶٫۷ اینچی P-OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۳۶۰ هرتز (در حالت بازی) است. حداکثر روشنایی این صفحه به ۲۵۰۰ نیت می‌رسد و از +HDR10 و رنگ‌های ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده Edge 50 Ultra تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ است که با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 همراه می‌شود.

موتورولا اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن معرفی شدند؛ مشخصات + قیمت

در قاب عقب این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ۱/۱٫۳ اینچی وجود دارد که از فوکوس خودکار همه‌سویه، لرزشگیر اپتیکال و گشادگی دیافراگم f/1.6 برخوردار است. دوربین دوم ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپ با قابلیت زوم ۳ برابری ۷۲ میلی‌متری است که گشادگی دیافراگم آن f/2.4 اعلام شده. دوربین سوم نیز فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۲ درجه‌ای است که می‌تواند برای تصویربرداری ماکرو از فوکوس خودکار استفاده کند. این ماژول همچنین سیستم فوکوس خودکار لیزری دارد.

در جلو یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم لنز f/1.9 و فوکوس خودکار برای سلفی استفاده می‌شود. این دوربین و دوربین اصلی در قاب عقب، می‌توانند فیلم‌برداری ۱۰۸۰p اسلوموشن داشته باشند. ازجمله قابلیت‌های هوش مصنوعی دوربین این گوشی می‌توانیم به تنظیم خودکار سرعت شاتر و سطح لرزشگیری اشاره می‌کند. به‌علاوه، موتور جدید Photo Enhancement جزئیات را در هایلایت‌ها، سایه‌ها و به‌طور کلی رنگ، وضوح و جلوه بوکه را بهبود می‌دهد.

موتورولا اج ۵۰ اولترا فریم آلومینیومی دارد و نمایشگر آن با گوریلا گلس ویکتوس و یک لایه ضداثر‌انگشت محافظت شده است. این گوشی همچنین از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار بهره می‌برد. Edge 50 Ultra انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع سیمی ۱۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی طی هفته‌های آینده با قیمت پایه ۱۰۰۰ یورو روانه بازارهای اروپایی می‌شود. موتورولا اج ۵۰ اولترا یک نسخه ویژه با قاب چوبی هم دارد.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن

موتورولا اج ۵۰ فیوژن مدل ارزان‌قیمت این خانواده است که از نمایشگر ۶٫۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس P-OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است که همراه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عرضه می‌شود.

باتری Edge 50 Fusion با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این موبایل در قاب عقب از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای برخوردار است. دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

موتورولا اج ۵۰ فیوژن با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.


منبع: https://digiato.com/mobile/motorola-announced-edge-50-ultra-and-50-fusion

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *