موتور یونیتی ۶ سال آینده با گسترش ابزارهای هوش مصنوعی “منبع مسئولانه” راه اندازی می شود

یونیتی اعلام کرده است که نسخه بعدی موتور خود در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد و ابزارهای هوش مصنوعی “مسئولانه” خود را گسترش خواهد داد.

طبق گزارش‌ها، یونیتی ۶، همانطور که در رویداد یونیت دیروز اعلام شد، دارای بهبود عملکرد، توسعه سریع بازی چند نفره و گسترش مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی Muse است که اکنون در دسترس است. GamesIndustry.biz.

Marc Whitten، رئیس و مدیر کل Unity Create (تیم مسئول موتور)، همچنین اظهار داشت که این شرکت “در حال دوبرابر کردن زمینه هایی است که سازندگان ما بیشتر به آنها اهمیت می دهند، به ویژه موتور”، پس از اختلاف با توسعه دهندگان در مورد آن. سیاست هزینه زمان اجرا بحث برانگیز.

او گفت: «ما اینجا هستیم تا چالش‌های جامعه‌مان را بشنویم و درک کنیم و راه‌حل‌هایی ارائه کنیم که کمک کند.

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

سه ویژگی اول Muse عبارتند از Muse Chat برای کمک به توسعه دهندگان برای یافتن منابع در سراسر Unity. Muse Sprite برای تولید جن دوبعدی. و Muse Texture برای ایجاد بافت برای بازی های دو بعدی یا سه بعدی. ابزارهای بیشتری مانند Muse Animate، Muse Behavior و Muse Sketch در راه هستند.

ویتن اصرار دارد که این ابزارها «کاملاً بر روی داده‌ها و تصاویری که یونیتی مالک یا مجوز آنها را دارد آموزش دیده‌اند» تا از مشکلات کپی رایت جلوگیری شود.

او گفت: «ما بر مدیریت توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی به شیوه‌ای شفاف و مسئولانه متمرکز هستیم. “رویکرد ما این است که از طریق آن فکر کنیم که چگونه می توانیم ابزارهایی را ارائه دهیم که استفاده از آنها برای سازندگان آسان است، منابع مسئولانه تهیه شده و با خروجی هایی که سازندگان بتوانند از استفاده در پروژه های خود اطمینان داشته باشند.”

ویتن همچنین تاکید کرد که این ابزارها اختیاری هستند.

درست مانند سایر ابزارهای ما، ما انتظار داریم که ابزارهای هوش مصنوعی خود را در گردش کار یونیتی جاسازی کنیم تا در صورت نیاز در صورت تمایل توسعه‌دهنده، آن را در اختیار داشته باشیم. [use] هوش مصنوعی در جریان کار آنها قرار دارد.”

او بعداً اضافه کرد: «ما در حال ساخت ابزارهای هوش مصنوعی هستیم تا به سازندگان در مواقعی که گیر کرده‌اند یا تکرار بیشتری می‌خواهند کمک کنیم و ابزارهای بیشتری را در اختیارشان بگذاریم که بتوانند از آنها استفاده کنند – در صورت تمایل.

“هدف ما این است که سازنده را در کنترل و در مرکز خلاقیت نگه داریم. درست مانند ابزارهای دیگر ما مانند Speedtree که از نسل رویه ای برای ساختن گیاهان و پوشش گیاهی استفاده می کند، انتظار داریم Unity Muse ابزار دیگری در کمربند ابزار یک هنرمند یا توسعه دهنده باشد.” ”

استفاده از هوش مصنوعی بحث برانگیز اما به طور فزاینده ای گسترده شده است. در GDC اوایل سال جاری، کریس تاپسل از Eurogamer با تعدادی از توسعه دهندگان صحبت کرد پاسخ احترام و خشم بود. بازیگران بریتانیایی نیز نگران این موضوع هستند ظهور مدهای دیپ فیک مبتنی بر هوش مصنوعی.

اخیرا، مایکروسافت با Inworld همکاری کرده است به استودیوهای خود طیف وسیعی از ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه دهد، در حالی که سونی شرکت انگلیسی iSize را تصاحب کرد برای افزایش پخش ویدئو


منبع: https://www.eurogamer.net/unity-6-engine-will-launch-next-year-with-expansion-of-responsibly-sourced-ai-tools

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *