موزیکال ماجراجویی Snufkin: Melody of Moominvalley هفته آینده منتشر خواهد شد

Snufkin: Melody of Moominvalley، ماجراجویی موزیکال دوست‌داشتنی بر اساس مجموعه داستان‌های کودکانه کلاسیک Tove Jansson، بالاخره تاریخ انتشار دارد و در روز سه‌شنبه، ۷ مارس، برای سوییچ و رایانه شخصی از طریق Steam منتشر خواهد شد.

Melody of Moominvalley بازیکنان را می بیند که در کلاه سبز بزرگ اسنوفکین سرگردان می لغزند، در حالی که او از قدرت موسیقی – و سازدهنی قابل اعتماد خود – برای احیای طبیعت استفاده می کند، پس از اینکه نگهبان پارک و عواملش پارک های وحشتناکی را در سرتاسر Moominvalley ساختند.

توسعه دهنده نروژی Hyper Games توضیح می دهد: “به عنوان Snufkin شما افسران پلیس را منحرف می کنید، تابلوها را بیرون می آورید و مجسمه های نابجا را می کوبید.” ”


موزیکال ماجراجویی Snufkin: Melody of Moominvalley هفته آینده منتشر خواهد شدSnufkin: Melody of Moominvalley | در دسترس ۷ مارس | پیش سفارش موجود است!


تریلر تاریخ انتشار Snufkin: Melody of Moominvalley.

همه این‌ها در قالب یک ماجراجویی «مفید» انجام می‌شود که در آن بازیکنان مکان‌های دنیای باز به زیبایی ترسیم‌شده ملودی Moominvalley را کاوش می‌کنند، با گروه شخصیت‌های جذاب آن گپ می‌زنند – که هر کدام داستان‌هایی برای گفتن دارند و ماموریت‌هایی برای تکمیل کردن دارند – و یک نقطه از آن را انجام می‌دهند. موسیقی گیج کننده و محیطی (با کمی پنهان کاری) در طول مسیر.

پس این چیزهای ملایمی است، و رابرت پرچس از Eurogamer بیشتر از آنچه در سال گذشته از Melody of Mooinvalley دید خوشش آمد. او می‌گوید: «ما شاهد تنبلی اسنوفکین در کنار چادر در برف هستیم نوشتو ماهیگیری در یک دریاچه یخ زده، انگار هیچ چیز دیگری در دنیا اهمیتی ندارد. سپس او را تماشا می کنیم که در بهار به آرامی به عقب برمی گردد تا دوست مومنش را ببیند… در تمام این مدت گروه Sigur Rós به آرامی با همراهی و به عنوان پانل های نرم می نوازد. مناظر روستایی ایده‌آل در کنار آن سر می‌خورد. فکر می‌کنم این کمی شبیه مأموریت اسنوفکین است، برعکس آن چیزی که زندگی اکنون برای بسیاری از ما تبدیل شده است – به هم ریخته، دود آلود، سنگین. سبک و مطبوع و ساده است. مکان خوبی برای بودن است.

و اگر جذاب باشد، Snufkin: Melody of Moominvalley در زمان عرضه حدود ۱۸ پوند (با ۱۰ درصد تخفیف تا روز اکران) قیمت خواهد داشت. بخار و تعویض در ۷ مارس


منبع: https://www.eurogamer.net/musical-moomin-adventure-snufkin-melody-of-moominvalley-is-out-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *