موس جادویی جدید با پورت USB-C در رویداد اپل هفته آینده مورد انتظار است

اپل احتمالاً نسخه‌های جدیدی از کیبورد جادویی، ماوس جادویی و ترک‌پد جادویی خود را برای مک معرفی خواهد کرد. رویداد “سریع ترسناک” دوشنبه ۳۰ اکتبربر اساس گزارش امروز از بلومبرگمارک گورمن. انتظار می رود لوازم جانبی به روز شده به جای پورت لایتنینگ برای شارژ به پورت های USB-C مجهز شوند.


لوازم جانبی احتمالا در کنار یک رونمایی خواهد شد iMac 24 اینچی به روز شده با تراشه M3که گورمان نیز انتظار دارد در این رویداد اعلام شود.

مشخص نیست که آیا لوازم جانبی به غیر از سوئیچ USB-C تغییری در طراحی خواهند داشت یا خیر. آنها تا حد زیادی مانند زمانی که آخرین به روز رسانی اصلی خود را در اکتبر ۲۰۱۵ دریافت کردند، به نظر می رسند، اگرچه در طول سال ها برخی اصلاحات جزئی از جمله تغییر کابل های بافته شده، و گزینه های رنگی جدید که فقط با iMac 24 اینچی در دسترس هستند. اپل همچنین در سال ۲۰۲۱ یک کیبورد جادویی با دکمه Touch ID منتشر کرد.

در حالی که ماوس جادویی بین شارژ حدود یک ماه یا بیشتر دوام می آورد، موقعیت پورت لایتنینگ در پایین ماوس برای سال های زیادی در جامعه اپل یک الگوی رفتاری بوده است، زیرا از استفاده از ماوس در هنگام شارژ جلوگیری می کند. مشخص نیست که آیا پورت USB-C در نسخه جدید در مکان مناسب تری قرار می گیرد یا خیر.

هر چهار مدل آیفون ۱۵ به جای لایتنینگ به پورت USB-C مجهز شده اند. جدیدترین کنترل از راه دور سیری برای Apple TV نیز دارای درگاه USB-C است و اپل بسته باتری MagSafe و شارژر MagSafe Duo با پورت های لایتنینگ را متوقف کرد.

رویداد اپل در ۳۰ اکتبر در ساعت غیرمعمول ساعت ۵ بعد از ظهر اقیانوس آرام/۸ بعد از ظهر شرقی آغاز می شود، بنابراین مطمئن شوید که تقویم خود را به درستی علامت گذاری کنید.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/27/usb-c-magic-mouse-expected-at-apple-event/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *