موضوعاتی که کاربران می توانند اکنون پست های خود را در اینستاگرام و فیس بوک نگه دارند

کاربران در حال گزارش یک گزینه جدید برای دور نگه داشتن پست های خود از اینستاگرام و فیس بوک هستند.

بسیاری از کاربران Threads اکنون می گویند که می توانند از نمایش پست های خود در اینستاگرام و فیس بوک انصراف دهند. برای جلوگیری از نمایش پست های Threads از متا دیگر روی دو خط در سمت راست بالای برنامه Threads > Privacy > Suggesting posts on other apps ضربه بزنید — دو سوئیچ به کاربران اجازه می دهد پیشنهادات را در اینستاگرام یا فیس بوک خاموش کنند. متا تمایل دارد ویژگی‌های Threads را به آرامی عرضه کند، بنابراین اگر هنوز ضامن‌های جدید را نمی‌بینید، به آن زمان بدهید.

اینستاگرام و فیسبوک در چند ماه گذشته هر کدام یک چرخ فلک “برای شما در موضوعات” دریافت کردند. در پاسخ به بدخلقی کاربران، موضوعات در اکتبر گفته شد مدت کوتاهی قبل “گوش دادن به بازخورد” بود تست سوئیچ انصراف که اکنون در حال انتشار است.

این ویژگی به وضوح برای ایجاد تعامل در Threads در نظر گرفته شده بود به نظر می رسید که پلتفرم در حال تاسیس است پس از آن پرتاب اولیه چشمگیر. اما اکنون اوضاع بسیار بهتر به نظر می رسد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، ماه گذشته در یک تماس درآمدی گفت که Threads اکنون تقریباً ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه دارد. این هنوز از «بیش از نیم میلیارد کاربر ماهانه» کم است ایلان ماسک اخیرا ادعا کرده است که X دارد، اما نشانه خوبی برای Threads است که کمی بیش از چهار ماه از عمر آن می گذرد.

ممکن است به زودی تغییرات بزرگتر دیگری در برنامه وجود داشته باشد. الساندرو پالوزی، مهندس نرم افزاری که قبل از انتشار، ویژگی های زیادی را در Threads پیدا کرده است (از جمله ویژگی های جدید سوئیچ های پس از پیشنهاد بین پلتفرمی) یک اسکرین شات ارسال کرد این نشان می دهد که متا می تواند در حال آماده شدن برای باز کردن پلتفرم برای کاربران اتحادیه اروپا باشد. متا به دلیل نحوه قانون بازارهای دیجیتال منطقه، راه اندازی Threads در اروپا را متوقف کرده است مدیریت داده های بین پلتفرمی را کنترل می کند.


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/12/23957591/threads-facebook-instagram-suggested-posts-opt-out

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *