موفقیت بالاترو در پوکر مانند سرکش، نیم میلیون نسخه در ده روز فروخت

به گفته ناشر Playstack، Balatro توسعه‌دهنده LocalThunk ممکن است هفته گذشته پس از یک تغییر غیرمنتظره رتبه‌بندی، کمی افزایش پیدا کرده باشد، اما این امر مانع از فروش بیش از نیم میلیون نسخه در عرض ده روز از این دک‌ساز سرکش الهام گرفته از پوکر نشده است.

این رقم قابل توجهی برای یک بازی کارتی نسبتاً بی ادعا در نگاه اول است. Balatro، اگر آشنا نیستید، بازیکنان را به چالش می کشد تا از طریق یک سری از blinds مانند مرحله با فراتر رفتن از امتیاز هدف هر یک، پیشرفت کنند. حداکثر چهار دست پوکر برای هر کور می‌توان بازی کرد، و نرسیدن به هدف، به روش کلاسیک سرکش، منجر به پایان بازی می‌شود.

همان‌طور که احتمالاً می‌توانید حدس بزنید، چیزهای بسیار بیشتر از این وجود دارد، با کرکره‌های موفقی که پول درون بازی را برای خرج کردن در کارت‌های فانتزی تقویت‌کننده ترکیبی، ارتقاهای عجیب و غریب، و مهمتر از همه، انبوهی از قوانین خم می‌کنند. جوکرهایی که به سرعت یک چیدمان نسبتاً غیرقابل توجه را به یک بازی عجیب و غریب از هم افزایی های مضحک و امتیازآور تبدیل می کنند.


موفقیت بالاترو در پوکر مانند سرکش، نیم میلیون نسخه در ده روز فروختتریلر راه اندازی Balatro – THE Poker Roguelike | Xbox Series X|S & Xbox One


تریلر پرتاب Balatro.

کریستین دونلان از Eurogamer در کتاب خود بالاترو را “بسیار خیره کننده و بسیار درخشان ساخته است و چیزی که در هفته گذشته به من چنین لذتی بخشیده” می‌گوید. چهار از پنج بررسی، و به وضوح در بسیاری از بخش های دیگر نیز طنین انداز شده است. ناشر Playstack اکنون اعلام کرده است که Balatro در تمام پلتفرم‌ها تنها در ۱۰ روز به مرز ۵۰۰۰۰۰ نسخه رسیده است. پیام به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی. در ادامه آمده است: “از حمایت شگفت انگیز شما متشکریم، ما بسیار سپاسگزاریم!”

موفقیت بالاترو در فروش نیم میلیونی علیرغم اخبار هفته گذشته مبنی بر اینکه این بازی منتشر شده بود. به طور غیرمنتظره ای از فروشگاه های دیجیتال خارج شد در برخی از کشورها در نتیجه یک تغییر رتبه بندی شگفت انگیز. گفته شد که PEGI رتبه Balatro را از ۳+ به ۱۸+ بدون اخطار افزایش داده است – پس از اینکه Playstack این کار را نمی کند – برچسب “تصاویر برجسته قمار” را به فروشگاه های ایکس باکس و پلی استیشن اضافه کرد. در سوییچ، رتبه‌بندی جدید منجر به حذف کامل بالاترو شد، اگرچه همینطور است اکنون بازگشته است – همانطور که رتبه اصلی ۳+ PEGI در همه سیستم عامل ها وجود دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/rogue-like-poker-hit-balatro-sells-half-a-million-copies-in-ten-days?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *