مولای مقدس، خریداران در این جمعه سیاه پول زیادی خرج کردند

این جمعه سیاهخریداران در ایالات متحده واقعاً تصمیم گرفتند که ولخرجی کنند.

با توجه به Adobe داده های خرید تعطیلاتدر این فصل تعطیلات تا به امروز مبلغ شگفت انگیز ۸۶٫۶ میلیارد دلار هزینه شده است (Adobe این دوره را از ۱ تا ۲۴ نوامبر اندازه گیری می کند).

مولای مقدس، خریداران در این جمعه سیاه پول زیادی خرج کردند
دوشنبه سایبری احتمالاً حتی بزرگتر از جمعه سیاه خواهد بود.
اعتبار: Adobe

بر جمعه سیاه خود خریداران ۹٫۸ میلیارد دلار خرج کردند که یک رکورد تمام دوران است و در روز شکرگزاری ۵٫۶ میلیارد دلار اضافی خرج شد. در مقایسه با فصل تعطیلات تا حدودی ضعیف سال گذشته، طبق داده های Adobe، ارقام امسال نشان دهنده رشد ۴٫۸ درصدی است.

اعداد با پیش بینی های خود ادوبی مطابقت دارند. در ماه اکتبر، این شرکت پیش بینی که فصل تعطیلات ایالات متحده در مجموع ۲۲۱٫۸ میلیارد دلار فروش خواهد داشت. Adobe نیز این را پیش بینی کرده بود دوشنبه سایبری (این امروز است، اگر فراموش کردید؛ ما را بررسی کنید انتخاب معاملات) با حدود ۱۲ میلیارد دلار هزینه، بزرگترین روز خرید فصل خواهد بود.

گزارش ادوبی دارای چند نقطه داده جالب در مورد زمان خرید انواع محصولات است (به عنوان مثال، کالاهای ورزشی در جمعه سیاه ارزان‌ترین هستند، در حالی که تلویزیون‌ها در سایبر دوشنبه حتی ارزان‌تر می‌شوند).

اینجاست که ما منتظریم. و اینجا جایی است که ما خرید می کنیم.
اعتبار: Adobe

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که در حالی که قیمت‌ها در هفته قبل از جمعه سیاه کاهش می‌یابند، بهترین زمان خرید بسته به دسته خرید، جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری است.

کل گزارش را بررسی کنید در وب سایت Abode.

موضوعات
جمعه سیاه


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-biggest-ever-spending

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *