مولد هوش مصنوعی YouTube Music نباید اینقدر خوب باشد

به نظر می رسد که در آخر هفته، YouTube Music شروع به هل دادن آن کرد ویژگی جدید تولید کننده جلد لیست پخش با هوش مصنوعی به کاربران اگر صادق باشم، خیلی بهتر از آن چیزی است که در ابتدا انتظار داشتم. این ویژگی بسیار شبیه به برنامه AI Wallpaper گوگل است که برای صاحبان منتخب پیکسل در دسترس است. نکته اصلی که باید به آن توجه کنید این است که تولید کننده هوش مصنوعی YouTube Music است بهتر. اگرچه این جالب است، اما به عنوان یک کاربر پیکسل نیز بسیار دیوانه کننده است.

چطور بهتر است؟ با توجه به تجربه من با آن، گزینه هایی که کاربران باید از بین آنها برای ایجاد تصاویر انتخاب کنند، هستند بسیار بهتر. برای مثال، YouTube Music دارای حیوانات (حیوانات شایان ستایش)، فانتزی و مناظر است. در حالی که AI Wallpapers یک دسته Terrain دارد، به ۱۷ تنظیمات از پیش تعیین شده محدود شده است. YouTube Music دارد ۳۳. بر این اساس، وقتی صحبت از قدرت خلق کامل به میان می‌آید، سازنده YouTube Music به طور تصاعدی سرگرم‌کننده‌تر است.

علاوه بر این، کلمات کلیدی Google برای YouTube Music به طور کلی بهتر هستند. در اینجا چند احتمال وجود دارد. و بله، همه نتایج حاصل از اینها فوق العاده شیرین هستند.

  • نشت نفت در زیر شفق شمالی به عنوان عکس هوایی.
  • گورستان پوشیده از یخ به عنوان یک عکاس نجومی.
  • تونل درختان با مه به عنوان یک عکس قدیمی.

متأسفانه، این اثر هنری در YouTube Music گیر کرده است و نمی توان آن را به اشتراک گذاشت، بنابراین در نهایت همه چیز بی معنی است. همین امر در مورد تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی گوگل نیز صدق می کند.

اگر YouTube Music دارید، بروید چند جلد لیست پخش با هوش مصنوعی بسازید. خوش می گذرد!


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/21/youtube-musics-ai-powered-playlist-cover-generator-is-better-than-expected/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *