مک بوک ایر M2 15 اینچی اپل به ۹۹۹ دلار کاهش یافت

MacBook Air M2 15 اینچی اپل در حال حاضر مقرون به صرفه ترین لپ تاپ این شرکت با این اندازه صفحه نمایش است. اکنون، می توانید آن را بگیرید مدل ۲۵۶ گیگابایت در آمازون فقط با ۹۹۹ دلار (در Starlight)، به پایین‌ترین قیمتی که تا به امروز دیده‌ایم. و اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، مدل ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱۱۹۹ دلار (۳۰۰ دلار تخفیف در نیمه شب) در دسترس است، همچنین قیمت پایینی در تمام زمان ها.

این مک بوک ایر ۱۵ اینچی چیزی بیش از یک نسخه بزرگتر از مدل ۱۳ اینچی است، همانطور که ناتان اینگراهام از Engadget در طول خود کشف کرد. مرور. در حالی که هنوز آنقدر نازک و سبک است که انتظار دارید، او متوجه شد که ترکیبی از صفحه نمایش بزرگ و پردازش قدرتمند آن را به اندازه کافی خوب کرده است که می تواند استفاده از آن را به عنوان تنها کامپیوتر خود ببیند.

این تا حد زیادی به دلیل چیپست M2 اپل است که به ایر ۱۵ اینچی نسبت قیمت به عملکرد عالی می دهد. همچنین صفحه کلید و ترک پد راحت، به علاوه عمر باتری که در واقع از مشخصات ۱۸ ساعته شرکت برای پخش ویدیو در طول آزمایش خارج شده است، ارائه می دهد. صفحه نمایش بزرگتر دارای رزولوشن ۲۸۸۰×۱۸۶۴ است، اما همان پیکسل در هر اینچ (۲۲۴) نسخه ۱۳ اینچی را دارد. اگرچه پنل Liquid Retina فاقد اندازه نمایشگرهای LED کوچک موجود در مک بوک پرو است، اما همچنان ۵۰۰ نیت روشنایی و نرخ تجدید ۶۰ هرتز را ارائه می دهد.

در حالی که چیپست M2 اپل در این مرحله یک سال از عمر آن می گذرد، مدل ۱۵ اینچی Air جدیدترین مدل در خط تولید است. اگر تمرکز شما بر تولید محتوا است، یک مک بوک پرو ممکن است انتخاب بهتری باشد. اما اگر ترکیبی از کارها از بهره‌وری گرفته تا ویرایش ویدیو را انجام می‌دهید، Air 15 اینچی یک انتخاب عالی است – به‌ویژه برای رزمندگان جاده‌ای که می‌خواهند کمترین وزن ممکن را حمل کنند. اگر می خواهید یکی را بگیرید ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت بهتر است به زودی اقدام کنید، زیرا سهام به سرعت تمام می شود.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apples-15-inch-macbook-air-m2-falls-back-to-a-low-of-999-132652205.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apples-15-inch-macbook-air-m2-falls-back-to-a-low-of-999-132652205.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *