مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 به عنوان بهترین لپ تاپ تاریخ برای تماشای ویدیو و پخش موسیقی برنده شد.

مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 به عنوان بهترین لپ تاپ تاریخ برای تماشای ویدیو و پخش موسیقی برنده شد.

مک بوک پرو جدید ۱۴ اینچی با تراشه M3 Pro توسط DxOMark به عنوان اعلام شده است بهترین لپ تاپ همیشه برای تنظیمات صفحه نمایش، دوربین و بلندگو – و در نتیجه بهترین عملکرد برای تماشای ویدیو و گوش دادن به موسیقی.

DxOMark، یک سایت شناخته شده برای ارزیابی دوربین ها (به علاوه نمایشگرها و بلندگوها) – که عمدتاً با گوشی های هوشمند و همچنین لپ تاپ ها سروکار دارد – بالاترین امتیاز را به این مدل جدید اپل داده و آن را در صدر رده بندی نوت بوک ها قرار داده است. M3 MacBook Pro امتیاز ۱۴۸ را کسب کرده است.

بیشتر ببین

این سگ به عنوان سگ برتر برای تماشای ویدیو و گوش دادن به موسیقی رتبه بندی شد، دسته ای که در آن MacBook Pro 14 اینچی امتیاز ۱۵۴ را کسب کرد. همچنین از نظر دوربین خود در صدر رتبه بندی قرار گرفت (با امتیاز ۱۳۵)، با DxOMark اشاره کرد که ارائه می دهد: “جزئیات عالی تصویر دوربین و کنترل نویز بصری در تماس های ویدئویی.”

و این سایت امتیاز ۱۵۶ را به نمایش گذاشت که در کلاس برتر نیز بود.

طبق DxOMark، این لپ‌تاپ «بهترین عملکرد مورد استفاده موسیقی و ویدیو» را ارائه می‌کند و همچنین از «دینامیک صوتی فوق‌العاده و تعادل صدای دلپذیر» بهره می‌برد.

با این حال، برخی از اشکالات وجود داشت، از جمله “مشکل در مدیریت گفتار دوطرفه در طول تماس های ویدئویی” و “عدم اشباع و کنتراست در پخش ویدئوی SDR”.


تجزیه و تحلیل: یک گام کوچک برای مصرف رسانه مک بوک

در حالی که این به وضوح عملکرد چشمگیر مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 در این جنبه ها است، باید در نظر داشته باشیم که مک بوک پرو ۱۴ اینچی قبلی آن با M2 (در ابتدای سال ۲۰۲۳ منتشر شد) فقط یک امتیاز کمتر کسب کرد. این لپ تاپ در مقایسه با لپ تاپ M3 با امتیاز ۱۴۷ امتیاز ۱۴۷ داشت، بنابراین در کل تفاوت زیادی وجود ندارد.

با این حال، شکاف آشکارتری برای دسته موسیقی و ویدیو وجود دارد که در آن M3 امتیاز ۱۵۴ را در مقایسه با M2 149 کسب می کند. تفاوت‌های قابل‌توجه این است که ویدیوهای SDR با مک‌بوک پرو جدید کمی بهتر به نظر می‌رسند (اگرچه هنوز هم بی‌نقص نیستند، اما در بخش‌های اشباع و کنتراست کمی وجود ندارد)، و DxOMark از اینکه بیس کمی با مک‌بوک پرو M2 همخوانی دارد، شکایت داشت. اما نه با مدل جدید M3.

این باس کمی اصلاح‌تر می‌تواند به بهبود تراشه M3 مربوط شود، شاید مانند سایر پیشرفت‌هایی که توسط DxOMark در اینجا انتخاب شده است. البته باید به خاطر داشته باشیم که اپل از همان دوربین، تنظیمات بلندگو و اجزای نمایشگر در مک بوک پرو M3 استفاده کرده است، بنابراین دستاوردها از اصلاحات در جاهای دیگر حاصل می شود – و این می تواند شامل تغییرات جزئی در چیدمان داخلی باشد.

توجه داشته باشید که در حالی که شاسی مدل M3 یکسان است و iFixit متوجه شد که چیدمان داخلی تقریباً یکسان است، تنظیمات کوچکی در اینجا و آنجا وجود دارد – که شاید برای آن رام کردن جزئی بیس مفید باشد؟

به هر حال، به نظر می رسد یک گام کوچک رو به جلو در MacBook Pro M3 از نظر مصرف رسانه وجود دارد، و این چیزی است که ما در مورد آن توافق کردیم. بررسی مک بوک پرو ۱۴ اینچی جدید (و همچنین ما نوشته مدل ۱۶ اینچی برای آن موضوع).

از طریق Wccftech

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/macbooks/macbook-pro-14-inch-m3-scores-a-win-as-the-best-laptop-ever-for-watching-videos-and-music-playback

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *