مک لارن از سوپراسپرت جدید GTS با قدرت V8 توئین توربو رونمایی کرد

مک لارن از سوپراسپرت جدید GTS با قدرت V8 توئین توربو رونمایی کرد

از نقطه نظر عملی، GTS به طرز عجیبی قابل استفاده است. مک‌لارن می‌گوید ۲۰٫۱ فوت مکعب فضای بار از صندوق عقب (یا به عبارت رسمی «فرنک») و فضای پشت صندلی‌ها دارد. برای مقایسه، موارد فوق الذکر کرولا ۲۰۲۴ تنها ۱۳٫۱ فوت مکعب دارد از فضا شما نه تنها می توانید برای تعطیلات در مک لارن GTS چمدان ببندید. شما می توانید خیلی سریع به آنجا برسید بدون شک سفر راحتی نیز خواهد بود. داخل آن با چرم ناپا اختیاری بر روی اکثر سطوح قابل تصور پوشیده شده است. علاوه بر این، می توانید صندلی های برقی گرم شونده را با تنظیمات حافظه انتخاب کنید.

برای سرگرمی اطلاعاتی، شما با سیستم صوتی Bowers Wilkins با ۱۲ بلندگو سرگرم می شوید و با نمایشگر ۷ اینچی وسط و نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی پشت فرمان از شما مطلع می شود. چرخ‌ها از آلیاژهای ۱۰ پره هستند که در رنگ‌های مختلفی با لاستیک‌های پیرلی P-Zero عرضه می‌شوند، اما نه هر P-Zero که می‌توانید در هر موستانگ قدیمی پیدا کنید. این لاستیک‌های ۲۲۵/۳۵/R20 جلو و لاستیک‌های عقب ۲۹۵/۳۰/R21 توسط مک لارن سفارش داده شده‌اند تا به‌طور خاص برای GTS توسعه یابند.

در نهایت، GTS عملی بودن را با رتبه‌بندی مصرف سوخت قابل قبول شگفت‌آوری در حدود ۲۲ مایل ترکیبی در هر گالن تکمیل می‌کند. را پیکربندی مک لارن GTS 2024 اکنون فعال است و مک لارن قبلاً سفارشات خود را برای تحویل در سال آینده باز کرده است.


منبع: https://www.slashgear.com/1474546/mclaren-reveals-new-gts-supercar-twin-turbo-v8/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *