می‌توانید همین الان Helldivers 2 را قبل از تاریخ عرضه اولیه آن در سال ۲۰۲۴ پیش‌سفارش کنید

می‌توانید همین الان Helldivers 2 را قبل از تاریخ عرضه اولیه آن در سال ۲۰۲۴ پیش‌سفارش کنید

ما یک تریلر فوق‌العاده دیگر برای بازی تیراندازی سوم شخص مشترک داریم. Helldivers 2.

در The Game Awards 2023، جدیدترین تریلر نمایش داده شد Helldivers 2 به ما نگاه بهتری به برخی از مبارزات درون بازی می دهد که بازیکنان به زودی می توانند از آنها لذت ببرند. همچنین قرار است در ۸ فوریه ۲۰۲۴ برای PS5 و PC منتشر شود. بازیکنان می توانند همین الان آن را پیش خرید کنند.

تقریباً هشت سال پس از اولین قسمت از سری اول، مجموعه را دوباره شروع می‌کند، Helldivers 2 امیدوارم با این هیاهو زندگی کند. اگر از طرفداران بازی های تیراندازی سوم شخص یا تنظیمات بین کهکشانی هستید، پس این بازی آینده باید در سر راه شما باشد.

در کهکشانی اتفاق می افتد که در آن مهاجمان بیگانه به آرامی اما پیوسته به دنیای خانه شما حمله می کنند، شما و بسیاری دیگر برای دفاع از خانه خود استخدام شده اید. با یک زرادخانه قدرتمند در اختیار شما، Helldivers 2 این فرصت را به شما ارائه می دهد تا سلاح های خود را به سبک بازی خود سفارشی کنید، بنابراین شما آزاد هستید که در اطراف بازی کنید و سبک مناسب خود را پیدا کنید.

دنباله همچنین رویکرد عنوان اصلی به نبردهای co-op را تغییر خواهد داد. به جای نمای کلاسیک از بالا به پایین، بازیکنان اکنون می توانند از دیدگاه سوم شخص لذت ببرند. این بدان معنی است که شما بیش از هر زمان دیگری به عمل نزدیک خواهید شد. Helldivers 2 همچنین به شدت بر روی همکاری تمرکز خواهد کرد، به این معنی که شما و سایر هم تیمی های خود باید در طول ماموریت ها برای شکست دادن انبوهی از دشمنان به طور موثر ارتباط برقرار کنید.

با این حال، ممکن است بخواهید خیلی به متحدان خود نزدیک نشوید، زیرا آتش دوستانه همیشه روشن خواهد بود، بنابراین دوستان شما ممکن است هنگام مبارزه با دشمن در گرماگرم نبرد، سقوط شما باشند.

با هزاران جنگ وحشیانه و خونین که کلمات آزادی بارها و بارها روی صفحه نمایش داده می شود، به نظر می رسد Helldivers 2 یک حمام خون شدید خواهد بود.

برای نبردهای عالی و خونین تر، به ادامه مطلب مراجعه کنید بهترین بازی های FPS و بهترین شوترهای کامپیوتری نادیده گرفته شدهکه می توانید همین الان بازی کنید.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/you-can-preorder-helldivers-2-right-now-ahead-of-its-early-2024-release-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *