میلی بابی براون از Stranger Things در تریلر Damsel از Netflix با اژدهایی شبیه به Game of Thrones بازی می کند.

میلی بابی براون از Stranger Things در تریلر Damsel از Netflix با اژدهایی شبیه به Game of Thrones بازی می کند.

از نظر ظاهری، کمی عجیب است نتفلیکس ادعا کند که بانو یک فیلم افسانه ای نیست همانطور که از تریلر زیر می بینید، عناصر افسانه ای زیادی از جمله شمشیرهای عظیم، جادو و یک اژدهای واقعا بزرگ وجود دارد. اما چند افسانه را می توانید در نظر بگیرید که با شاهزاده جذاب که شاهزاده خانم خود را قربانی اژدها می کند شروع شود؟ به وضوح بانو نوع بسیار متفاوتی از ناراحتی را به ارمغان می آورد.

این فیلم که قرار است در تاریخ اکران شود بهترین سرویس پخش، میلی بابی براون را در نقش الودی، شاهزاده خانمی که به وضوح بهترین زندگی خود را سپری نمی کند، نمایش داده می شود. خوان کارلوس فرنادیلو، فیلمساز نامزد اسکار، قصد دارد عناصر آشنای فیلم های فانتزی را بگیرد و آنها را وارونه کند. در صحبت با Tudum نتفلیکس، او می گوید که در هسته خود، این فیلم “داستانی زیبا در مورد یک زن جوان است که تبدیل به یک بزرگسال قوی، مستقل و قدرتمند می شود”.

دامسل درباره چیست؟

بانو درباره اتفاقی برای الودی می‌افتد که وقتی متوجه می‌شود ازدواج افسانه‌ای او یک تله بوده است: خانواده سلطنتی فقط می‌خواهند او به خانواده بپیوندد تا بتوانند او را به یک اژدهای عظیم تغذیه کنند و بدهی قدیمی‌اش را بپردازند. الودی خبر را خوب دریافت نمی کند و بی سر و صدا به غار اژدها نمی رود.

این فیلم جدید نتفلیکس ممکن است فانتزی باشد، اما شباهت هایی در زندگی واقعی دارد. به گفته Fresnadillo: “ما سعی کردیم تا آنجا که می توانیم این را واقعی کنیم. این یک تخیل است، اما بر اساس واقعیت.”

علاوه بر براون، بازیگران آن آنجلا باست، رابین رایت و نیک رابینسون هستند. باست نقش نامادری الودی و رایت مادرشوهر جدید او را بازی می کند و فیلم نوید یک رویارویی بسیار قدرتمند بین این دو را می دهد. از دیگر چهره های شناخته شده می توان به ری وینستون، بروک کارتر و شهره آغداشلو اشاره کرد.

ایده براندازی سنت افسانه‌ها با یک شاهزاده خانم شیطون تقریباً به همان اندازه کلیشه‌ای است که در مقابل آن بازی می‌کند، اما با توجه به بازیگران و تماشای تریلر، به نظر می‌رسد که می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. بانو در سال ۲۰۲۴ برای پخش در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/stranger-things-millie-bobby-brown-takes-on-a-game-of-thrones-like-dragon-in-netflixs-damsel-trailer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *