مینی ون «اتاق نشیمن در حرکت» EM90 ولوو تا ۴۵۰ مایل برد EV دارد.

ولوو دارد رونمایی شد اولین مینی ون تمام برقی آن که برای راحتی طراحی شده است. تا آنجا که این برند EM90 را به عنوان “اتاق نشیمن در حال حرکت” توصیف می کند. در حالی که ممکن است سفر با PJ به اندازه کافی راحت باشد، ولوو خودروی برقی را به عنوان یک گزینه برای کسانی که فضایی می خواهند که بتوانند کار خود را نیز انجام دهند، معرفی می کند.

EM90 از فناوری عایق صدا و حذف صدای جاده بهره می‌برد، در حالی که ولوو ادعا می‌کند که سیستم تعلیق بادی دو محفظه و لاستیک‌های بی‌صدا به راننده و سرنشینان سواری نرمی می‌دهد. اگر طبق وعده‌ها عمل کنید، می‌توانید از سیستم صوتی دارای ۲۱ بلندگوی Bowers & Wilkins حداکثر بهره را ببرید.

به همراه یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۵٫۴ اینچی برای راننده، یک صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی HD روی سقف تعبیه شده است که می توانید نمایش ها و فیلم ها را از تلفن خود به آن بفرستید. یک دوربین سازگار وصل کنید و صفحه نمایش می تواند برای تماس های ویدیویی استفاده شود. اتصال ۵G برای کاربران تجاری نیز مفید خواهد بود.

بسیاری از عملکردهای EM90 را می توان با صدای شما کنترل کرد، از جمله صدا و نور داخلی. ولوو می‌گوید با یک فرمان صوتی یا با زدن سوئیچ، صفحه‌نمایش، صندلی‌ها، پنجره‌ها، تهویه مطبوع و روشنایی خودرو را می‌توان برای استفاده در سالن سینما یا اتاق جلسه تنظیم کرد – یا حتی یک اتاق خواب برای صندلی‌های عقب.

اگر EM90 آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که بر اساس ۰۰۹ از Zeekr، برند برادر ولوو، ساخته شده است. الکترک نشان میدهد. این خودرو دارای یک موتور الکتریکی ۲۰۰ کیلوواتی است که می تواند آن را در ۸٫۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. EV دارای یک باتری ۱۱۶ کیلووات ساعتی (با پشتیبانی از شارژ دوطرفه) است که ولوو ادعا می کند می تواند از ۱۰ تا ۸۰ درصد در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ شود.

علاوه بر همه اینها، EM90 حداقل بر روی کاغذ محدوده قابل توجهی دارد. ولوو می گوید بر اساس چرخه آزمایش CLTC چین، بردی تا ۷۳۸ کیلومتر (۴۵۹ مایل) دارد. این خودرو ابتدا فقط در چین عرضه می شود و قیمت آن از حدود ۱۱۴۰۰۰ دلار شروع می شود. مشخص نیست که آیا خودروی الکتریکی یا کی به جای دیگری می رسد یا خیر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/volvos-em90-living-room-on-the-move-minivan-has-up-to-450-miles-of-ev-range-164051908 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/volvos-em90-living-room-on-the-move-minivan-has-up-to-450-miles-of-ev-range-164051908.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *