مینی ون الکتریکی جدید EM90 ولوو با یک بار شارژ تا کجا پیش خواهد رفت

مینی ون الکتریکی جدید EM90 ولوو با یک بار شارژ تا کجا پیش خواهد رفت

ولوو در حال حاضر چهار SUV الکتریکی دارد. اگرچه آنها به بزرگی مینی ون EM90 نیستند، اما همچنان خودروهای قابل توجهی هستند. هر چهار خودروی شاسی بلند الکتریکی بین ۲۷۵ تا ۳۰۰ مایل با هفت سرنشینه فاصله دارند EX90 WATER رسیدن به بالای آن محدوده در تست خودروی خود، ولوو ادعا می کند که EM90 دارای برد ۷۳۸ کیلومتر، تقریباً ۴۵۹ مایل است.

این عدد از آزمایش به دست آمده است، بنابراین ممکن است زمانی که وسیله نقلیه استفاده منظم مصرف کننده را ببیند، کاهش یابد. حتی اگر ۵۰ یا ۱۰۰ مایل طبق انتظار باشد، باز هم برد بسیار بیشتری نسبت به سایر شاسی بلندهای الکتریکی ولوو و بالاتر است. شاسی بلندهای مدل X و مدل Y تسلاکه به ۳۳۳ مایل می رسد.

EM90 با باتری قابل توجه ۱۱۶ کیلووات ساعت کار می کند که یک پله بالاتر از ۱۱۱ کیلووات ساعت برای EX90 است و موتور دارای خروجی ۲۰۰ کیلووات است. این مشخصات مشابه دیگر مینی ون انحصاری چین، Zeekr 009 است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. همان شرکت مادر، جیلی، مالک Zeekr و Volvo است، بنابراین مقایسه منطقی است.

اگرچه این دو در پیکربندی استاندارد خود از باتری یکسانی استفاده می کنند، Zeekr 009 در صورت ارتقا به باتری ۱۴۰ کیلووات ساعتی دست برتر را دارد و به شما امکان مسافت ۵۱۱ مایل را می دهد. باز هم، این اعداد فقط بر اساس آزمایش‌ها هستند، اما اگر اعداد واقعی آن نزدیک به آن باشد، بسیار چشمگیر خواهد بود. Volvo EM90 این گزینه را ندارد، اما اگر باتری واقعاً ۴۵۹ مایل دوام می آورد، ممکن است نیازی به ارتقا نداشته باشید.


منبع: https://www.slashgear.com/1463427/max-range-volvo-electric-minivan-em90/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *