می توانید از این لوازم جانبی بلوتوث با Apple Vision Pro استفاده کنید

در حالی که اپل ویژن پرو اپل امروز گفت که از بلوتوث پشتیبانی می کند در یک سند پشتیبانی هیچ تضمینی برای سازگاری لوازم جانبی و دستگاه های بلوتوث شخص ثالث وجود ندارد. با این حال، اپل اطلاعاتی در مورد آنچه که مطمئناً کار خواهد کرد ارائه کرد.

می توانید از این لوازم جانبی بلوتوث با Apple Vision Pro استفاده کنید

AirPods/Beats

تمام مدل های فعلی هدفون های AirPods و Beats قادر به اتصال به Vision Pro هستند. اپل توصیه می کند AirPods Pro 2 با محفظه شارژ USB-C برای بهترین تجربه، زیرا از صدای بدون افت و تأخیر بسیار کم پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل‌های قدیمی‌تر AirPods از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

صفحه کلید

اکثر صفحه کلیدهای بلوتوث ساخته شده توسط اپل و سایر سازندگان با ویژن پرو کار می کنند. ویژن پرو با کیبوردهای قدیمی اپل که از باتری های قابل جابجایی استفاده می کنند سازگار نیست.

Vision Pro دارای یک صفحه کلید مجازی است که می توان از آن استفاده کرد، اما برای هر چیزی فراتر از وارد کردن رمز عبور یا تایپ یک پیام سریع، کاربران یک صفحه کلید بلوتوث می خواهند.

موش ها و ترک پد

Apple Vision Pro اصلا با ماوس های بلوتوث کار نمی کند. با Apple Magic Trackpad کار می‌کند، اما Trackpad‌های قدیمی‌تر با باتری‌های قابل جابجایی سازگار نیستند، و همچنین ترک‌پدهای تولیدکنندگان دیگر سازگار نیستند.

کنترل کننده ها

همه ساخته شده برای آیفون کنترلرهای بلوتوث می توانند به ویژن پرو متصل شوند، از جمله کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن. اپل می‌گوید هر کنترل‌کننده‌ای که با iPadOS کار می‌کند، با Vision Pro کار می‌کند.

دستگاه های شنوایی

دستگاه های شنوایی ساخته شده برای آیفون قادر به اتصال به ویژن پرو هستند. برخی از مدل های Phonak، IQBud و Poco نیز با این هدست سازگار هستند.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو، visionOS
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/guide/vision-pro-bluetooth-accessories/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *