می توانید در Oculus Quest 2 صرفه جویی زیادی کنید و با یک ماجراجویی VR، سال ۲۰۲۴ را شروع کنید.

آیا هدست واقعیت مجازی را که امیدوار بودید امسال کریسمس دریافت کنید، نگرفتید؟ یا تصمیم گرفتید که می‌خواهید سال ۲۰۲۴ را با چند ماجراجویی واقعیت مجازی شروع کنید؟ خوب، شما خوش شانس هستید زیرا Oculus Quest 2 – دستگاه VR مستقل عالی متا – در حال حاضر به عنوان بخشی از امسال ۵۰ دلار / ۵۰ پوند تخفیف دارد. فروش بعد از کریسمس.

این بدان معنی است که شما می توانید مدل ۱۲۸ گیگابایتی را برای آن تهیه کنید ۲۴۹٫۹۹ دلار در Target – به جای ۲۹۹٫۹۹ دلار – یا، برای کسانی از شما در بریتانیا، می توانید همان نسخه Quest 2 را از کاری برای ۲۴۹٫۹۹ پوند. همین معامله در سایر خرده فروشان نیز وجود دارد آمازون و والمارت.

متأسفانه، این پس انداز به خوبی نیست بهترین معاملات از جمعه سیاه – که همچنین پول نقد یا کارت هدیه ای به ارزش ۵۰ دلار / ۵۰ پوند را برای شما به ارمغان می آورد – اما با این وجود یک پس انداز عالی است.

بهترین معاملات امروز Oculus Quest 2

می توانید در Oculus Quest 2 صرفه جویی زیادی کنید و با یک ماجراجویی VR، سال ۲۰۲۴ را شروع کنید.

Oculus Quest 2 (128GB): بود ۲۹۹ دلار اکنون ۲۴۹ دلار در Target
Oculus Quest 2 متا تا همین اواخر هدست واقعیت مجازی مورد علاقه ما بود و در حال حاضر فقط به ۲۴۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این ۵۰ دلار تخفیف کامل است. ما شاهد معاملات بهتری در جمعه سیاه بوده‌ایم، اما این قیمت هنوز هم عالی است. با استفاده از این گجت، می‌توانید به مجموعه‌ای باورنکردنی از بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت مجازی موجود در پلتفرم Quest بپرید و در نهایت ببینید واقعیت مجازی چقدر می‌تواند سرگرم‌کننده باشد، بدون اینکه هزینه‌ای را از دست بدهید.مشاهده معامله

Oculus Quest 2 (128GB): بود ۲۹۹٫۹۹ پوند اکنون ۲۴۹٫۹۹ پوند در Currys

Oculus Quest 2 متا در حال حاضر ۵۰ پوند در Currys تخفیف دارد و این زمان بسیار خوبی برای خرید هدست واقعیت مجازی با قیمت مناسب‌تر است. ما قبلاً معاملات بهتری را در مورد این ابزار VR دیده‌ایم (بهترین معامله جمعه سیاه Very این پس انداز را به اضافه ۵۰ پوند بازپرداخت نقدی به شما داد) اما این همچنان یک پس انداز بزرگ است که ممکن است نخواهید آن را از دست بدهید.مشاهده معامله

Oculus Quest 2 یک ابزار VR قوی است، اما صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم به جای آن باید یک Meta Quest 3 تهیه کنید. حتی اگر در حال حاضر تخفیف نداشته باشد.

دلایلی وجود دارد که همچنان به سراغ Oculus Quest 2 بروید. این بسیار ارزانتر است که برای افرادی که بودجه کمی دارند، برای کسانی که مطمئن نیستند از واقعیت مجازی تا این حد استفاده خواهند کرد، یا اگر هدست را تهیه می کنند عالی است. برای کسی که با اسباب بازی های خود خشن است. اما به طور کلی Quest 3 بهتر است. خیلی بهتره.

گرافیک یک جهش بزرگ به جلو است، واقعیت ترکیبی Quest 3 عالی است، و پوشیدن این گجت نیز راحت‌تر است. حتی یک کپی رایگان از یکی از آنها دریافت خواهید کرد بهترین بازی‌های واقعیت مجازی: Asgard’s Wrath 2. اگر توانایی مالی دارید Quest 3 را دریافت کنید (و از ما استفاده کنید راهنمای Quest 3 برای تازه کارها برای شروع عالی).

متا کوئست ۳: ۴۹۹ دلار و یک بازی رایگان در آمازون دریافت کنید

Meta Quest 3 در حال حاضر تخفیف ندارد، اما می توانید یک نسخه دیجیتالی رایگان از آن را دریافت کنید خشم آسگارد ۲ زمانی که هدست را قبل از ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ خریداری می کنید.
اگر ترجیح می دهید از آمازون خرید نکنید، همان پیشنهاد از سایت موجود است والمارت، بهترین خریدو هدف و همچنین دیگران. مشاهده معامله

متا کوئست ۳: ۴۷۹٫۹۹ پوند و یک بازی رایگان در آمازون دریافت کنید

Meta Quest 3 به تازگی راه اندازی شده است، بنابراین تخفیف عملا وجود ندارد. هر چند هنوز یک معامله وجود دارد. اگر هدست را قبل از ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ سفارش دهید و قبل از ۹ فوریه ۲۰۲۴ آن را فعال کنید، دریافت خواهید کرد خشم آسگارد ۲ رایگان.
اگر ترجیح می دهید از جای دیگری خرید کنید، همان معامله در اینجا موجود است خیلی، کاریو بازی بین دیگران. مشاهده معامله

معاملات بیشتر بعد از کریسمس (ایالات متحده)


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/you-can-save-big-on-an-oculus-quest-2-and-kick-start-2024-with-a-vr-adventure

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *