می توانید کنترلرهای Xbox و PlayStation 5 را با قیمت ۱۵۰ پوند خریداری کنید

اگر ۱۵۰ پوند اضافی در جیب خود دارید یا در این کریسمس احساس سختی می کنید، اکنون کنترلرهای چای یورکشایر وجود دارد – برای هر دو پلی استیشن ۵ و ایکس باکس.

خلاقیت های عجیب و غریب کل چای به طور رسمی توسط خالق فنجان، و توسط “کنترل طراح فوق العاده” POPeART گردآوری شده است.

چای یورکشایر می‌گوید که این مفهوم را شناسایی کرده، آن را پسندیده است، دیده است که در رسانه‌های اجتماعی موج می‌زند و برخی خریداران بالقوه مشتاق هستند و تصمیم گرفتند به آن چراغ سبز نشان دهند. و اکنون می توانید آن را خودتان بخرید – البته با قیمت ۱۵۰ پوند.

اخبار: آیا بازسازی و ریمستر بازی های ویدیویی خیلی زیاد است؟در یوتیوب تماشا کنید

برای تجدید نظر در مورد مقایسه این قیمت، حداقل دو برابر مبلغی است که معمولاً برای یک پد DualSense (60 پوند RRP) یا کنترلر سری Xbox (55 پوند) پرداخت می کنید – که اغلب می توان هر دو را با تخفیف نیز یافت.

افزایش قیمت در اینجا ناشی از چاپ پوسته و دکمه های سفارشی، مونتاژ، و این واقعیت است که این چیزی شبیه به کار محدود است.


می توانید کنترلرهای Xbox و PlayStation 5 را با قیمت ۱۵۰ پوند خریداری کنید
برای چیزی کمتر از آن کتری نکنید. | اعتبار تصویر: چای یورکشایر

چای یورکشایر می نویسد که “حتی یک دکمه وجود دارد که کتری شما را می جوشاند (نه واقعا)”.

“صحنه را تصویر کنید. شما روبه رو هستید با رئیسی با سه سر و چکشی به بزرگی یک کامیون، مسلح به چیزی جز شمشیر زنگ زده ای که از نگهبان غارت کرده اید. غرغر می کنید، به کنترل کننده در دستان خود نگاه می کنید و متعجب هستید. اگر پیروزی حتی ممکن باشد. و شما آن را می بینید – مارک اطمینان بخش چای مورد علاقه شما. “بله”، شما با خود می گویید. “من می توانم این کار را انجام دهم”.

“شما مبارزه را شروع می کنید و بلافاصله یک گلوله می شوید. شما به وضوح برای این منطقه بسیار سطح پایین هستید. به نمایندگی از چای یورکشایر، ما می خواهیم بابت این و هر اتفاق ناگوار دیگری که در بازی به دلیل احساس قدرتمند بازی ایجاد شده است عذرخواهی کنیم. خودباوری که کنترل کننده ما شما را پر خواهد کرد.”

این اولین همکاری بازی نیست که چای یورکشایر انگشت پای خود را در آب های تازه جوشانده فرو برده است. در سال ۲۰۱۶، این برند تعداد محدودی فروخت جعبه های چای Dark Souls 3 برای جمع آوری پول برای خیریه جلوه های ویژه.


منبع: https://www.eurogamer.net/you-can-get-yorkshire-tea-xbox-and-playstation-5-controllers-for-150

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *