ناسا می گوید هیچ مدرکی دال بر مشکلات سوء مصرف مواد در اسپیس ایکس ایلان ماسک وجود ندارد

اسپیس ایکس، به رهبری ایلان ماسک، طبق اطلاعات موجود در ناسا، مقررات محل کار مربوط به الکل و مواد مخدر را که می تواند تهدیدی برای پرتاب موشک و خدمات ماهواره ای باشد، نقض نکرده است.

سازمان ملی هوانوردی و فضایی روز پنجشنبه تصریح کرد که هیچ مدرکی مبنی بر عدم انطباق اسپیس ایکس در مورد مقررات تضمین نیروی کار عاری از مواد مخدر و الکل وجود ندارد.

در بیانیه‌ای رسمی، ناسا بر انتظارات خود از شرکای تجاری مانند اسپیس ایکس تأکید کرد که در طول اجرای ماموریت‌ها و ارائه خدمات به مردم آمریکا، به تمام الزامات ایمنی محل کار پایبند باشند.

آژانس فضایی اعلام کرد: “آژانس شواهدی مبنی بر عدم انطباق اسپیس ایکس در مورد نحوه برخورد این شرکت با مقررات نیروی کار بدون مواد مخدر و الکل ندارد.”

نگرانی‌های مربوط به انطباق اسپیس ایکس با این مقررات پس از گزارشی در این کشور ظاهر شد روزنامه وال استریت برجسته کردن تاریخچه ایلان ماسک در استفاده تفریحی از مواد مخدر، از جمله موادی مانند کتامین، LSD، کوکائین، اکستازی و قارچ های روانگردان.

ناسا تصریح کرد که به طور فعال انطباق با بندهای قرارداد محل کار بدون مصرف الکل و مواد مخدر را اجرا و تأیید می کند. این بندها پیمانکاران را موظف می‌کند که از فرهنگ و برنامه ایمنی سازمانی «محکم و مؤثر» حمایت کنند.

این بیانیه بر اهمیت حفظ استاندارد بالای ایمنی و پایبندی به مقررات در صنعت هوافضا، به ویژه در زمینه قراردادهای دولتی تاکید می کند.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/no-evidence-of-drug-abuse-issues-at-elon-musks-spacex-says-nasa-13606532.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *