ناک اوت های NBA این آخر هفته شروع می شود – چگونه هر بازی را تماشا کنیم [Sponsored]

ناک اوت های NBA این آخر هفته شروع می شود – چگونه هر بازی را تماشا کنیم [Sponsored]
ظرف

تورنمنت فصلی جدید NBA اینجاست و گروه ها در حال پایان هستند. اگر می‌خواهید وارد مرحله حذفی شوید و تماشای آن را در مرحله حذفی (که از ۳ دسامبر شروع می‌شود) شروع کنید، باید برنامه خود را مشخص کنید. اکنون. اما زیاد نگران نباشید، زیرا ما آن را برای شما مشخص کرده ایم. می‌توانید از Dish، یک جایگزین مبتنی بر ماهواره برای کابل معمولی، استفاده کنید و همه چیز را دنبال کنید.

با یک برنامه Dish که فقط از ۸۵ دلار در ماه شروع می شود، می توانید ESPN و TNT را دریافت کنید که به ترتیب میزبان ۸۴ و ۶۳ بازی NBA در این فصل هستند. فقط با اندکی بیشتر، با ۱۰۵ دلار در ماه، به تلویزیون NBA نیز دسترسی خواهید داشت که میزبان ۱۰۴ بازی NBA در این فصل است. و با هر برنامه، Dish فقط برای انجام سوئیچ ۱۰۰ دلار در یک کارت هدیه به شما می‌پردازد، به‌راحتی کافی است برای Dish’s NBA League Pass، که دارای هر بازی NBA در این فصل. و همه اینها علاوه بر همه برنامه های عالی دیگر ارائه شده است.

چرا باید ناک اوت های NBA را از طریق Dish تماشا کنید

Dish یک سرویس فوق العاده راحت است که به شما امکان می دهد تمام برنامه های ورزشی مورد علاقه خود را در یک مکان دریافت کنید. تو می توانی هر بازی NFL را ببینید روی دیش و با امکاناتی مانند چند نمای دیش نگه داشتن دو تا چهار بازی در یک زمان فوق العاده آسان می شود. بهتر از آن، دیش به احتمال زیاد در دسترس شماست، حتی اگر در مکانی زندگی می کنید که خدمات کابلی و اینترنت ممتاز جرأت پیاده روی ندارند. این مبتنی بر ماهواره است و راه اندازی آن به زمان نیاز دارد (برای ثبت نام زیاد منتظر نمانید) اما پس از اتصال، منبع خوبی از خوبی های NBA خواهید داشت.

این خوبی NBA توسط برنامه نویسی عالی ارائه شده توسط Dish هدایت می شود. بسته به بسته‌ای که دریافت می‌کنید، دسترسی به برخی یا همه کانال‌های زیر و بازی‌های NBA که نشان می‌دهند اعطا می‌شود: ESPN (84 بازی)، TNT (63 بازی)، ABC/ESPN3 (16 بازی)، و تلویزیون NBA (104 بازی). به علاوه، اگر از کارت هدیه ثبت نام ۱۰۰ دلاری خود برای پرداخت هزینه استفاده می کنید

می توانید بگیرید هر بازی NBA، شامل ۱۲۳۰ بازی فصل عادی NBA.

اما آیا هنوز برای ثبت نام وقت دارید؟ این سوال خوبی است. در زمان نگارش این مطلب مرحله بازی گروهی به پایان رسیده است. برنامه بقیه رویدادها به شرح زیر است:

  • مرحله حذفی – ۱۲/۳-۱۲/۴
  • نیمه نهایی – ۱۲/۷
  • فینال – ۱۲/۹

به یاد داشته باشید، برنامه ها از ۸۵ دلار در ماه شروع می شوند. همه افرادی که به Dish تغییر می‌کنند، واجد شرایط دریافت کارت هدیه ۱۰۰ دلاری هستند، که اتفاقاً دقیقاً چقدر هزینه افزودنی NBA League Pass است، که برای طرفداران NBA بسیار راحت است. بنابراین، پیش بروید و روی دکمه زیر ضربه بزنید تا ثبت نام خود را شروع کنید، قبل از اینکه سرگرمی عالی NBA را از دست بدهید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/dish-nba-knockouts-november-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *