نتفلیکس برنامه ای را برای ویژن پرو توسعه نمی دهد زیرا هدست برای مشترکین «مقیاس فرعی» و «مرتبط» نیست

هنگامی که Vision Pro راه اندازی می شود، برخی از برنامه های محبوب مانند آن را نخواهد داشت نتفلیکس، یوتیوبیا Spotify، در عوض کاربران به این خدمات از طریق مرورگر وب سافاری روی دستگاه دسترسی دارند.

نتفلیکس برنامه ای را برای ویژن پرو توسعه نمی دهد زیرا هدست برای مشترکین «مقیاس فرعی» و «مرتبط» نیست
در مصاحبه با استراتژیکگرگ پیترز، مدیر عامل نتفلیکس، اوایل این هفته توضیح داد که نتفلیکس در حال حاضر برنامه ای برای توسعه برنامه Vision Pro ندارد، زیرا دستگاه آنقدر خرده مقیاس است که برای اکثر اعضای نتفلیکس «واقعاً ارتباط خاصی ندارد».

پیترز گفت که نتفلیکس باید مراقب نحوه خرج کردن پول باشد و اطمینان حاصل کند که منابع در مناطقی سرمایه گذاری نمی شوند که بازدهی ندارند.

شما در حال حاضر خیلی سریع به یک خوب رسیدید. نه به دلیل عدم تمایل یا عدم تمایل به انجام این کار، اما حتی زمانی که متوجه می‌شوید ما به چشم‌انداز دستگاه‌ها نزدیک به همه‌جانبه نگاه می‌کنیم، تصمیماتی که منجر به آن می‌شود این است که ما سعی می‌کنیم و در مورد آن بسیار دقیق باشیم، “تلاش برای ادغام چیست؟ هر مجموعه ای از دستگاه ها و چه سودی برای اعضایی که ما به آنها خدمت می کنیم؟ ما باید مراقب باشیم که مطمئن شویم در مکان‌هایی سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم که واقعاً بازدهی ندارند، و می‌توانم بگویم با Vision Pro خواهیم دید که کارها به کجا می‌رود. مطمئناً ما همیشه در حال مذاکره با اپل هستیم تا آن را بفهمیم، اما در حال حاضر، دستگاه به قدری زیر مقیاس است که واقعاً به بسیاری از اعضای ما مرتبط نیست.

پیترز اشاره کرد که نتفلیکس برنامه آینده ویژن پرو را رد نمی کند. او درباره اپل گفت: «ما همیشه بحث‌های فعالی در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم، داشته‌ایم. “گاهی اوقات ما فضای زیادی برای همپوشانی پیدا می کنیم. می توانیم خیلی خیلی سریع حرکت کنیم. گاهی اوقات کمی بیشتر طول می کشد.”

ویژن پرو ۳۵۰۰ دلار قیمت دارد که آن را از محدوده بسیاری از مشتریان اپل خارج می کند و طبق شایعات، اپل تعداد محدودی از دستگاه ها را در سال ۲۰۲۴ تولید می کند. تحلیلگر اپل مینگ چی کو اخیرا گفت اپل در زمان عرضه پیش‌سفارش بین ۱۶۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ دستگاه فروخت و این شرکت تنها حدود ۵۰۰۰۰۰ دستگاه را در سال روانه بازار خواهد کرد.

با وجود تقاضای اولیه، Kuo گفت که Vision Pro “هنوز یک محصول بسیار خاص است”، دیدگاهی که به نظر می رسد توسط برخی از شرکت های قابل توجهی که برنامه هایی برای دستگاه ایجاد نمی کنند، مشترک است.

ویژن پرو قادر به اجرا است آی پد برنامه‌هایی که بدون هیچ تلاشی از سوی توسعه‌دهندگان انجام می‌شوند، اما نتفلیکس ترجیح داده است که برنامه Netflix iPad را در هدست در دسترس قرار ندهد. پیترز دلیل آن را توضیح نداد. در عوض، مشترکین نتفلیکس باید نتفلیکس را از طریق مرورگر وب ویژن پرو تماشا کنند.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/26/netflix-vision-pro-not-relevant/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *