نتفلیکس سریال لایو اکشن YuYu Hakusho را قبل از اینکه در ماه دسامبر به بازار بیاید، نمایش می دهد

اقتباس لایو اکشن از مانگا و انیمه کلاسیک شونن یو یو هاکوشو در تاریخ ۱۴ دسامبر نتفلیکس منتشر می شود و این سرویس استریم به طرفداران ایده ای در مورد آنچه می توانند در یک تیزر ویدیوی کوتاه انتظار داشته باشند، داده است. اقتباس‌های لایو اکشن از نمایش‌های انیمه‌ای بسیار موفق هستند. برخی، مانند نتفلیکس یادداشت مرگبه طور کلی مورد بررسی قرار گرفتند و با استقبال ضعیفی مواجه شدند، در حالی که دیگران آن را دوست دارند رورونی کنشین فیلم هایی با بازی تاکرو ساتو و نتفلیکس یک تکه توانسته بود طرفداران فعلی و مخاطبان جدید را به طور یکسان جلب کند.

به عنوان یکی از طرفداران قدیمی یوشیهیرو توگاشی یو یو هاکوشو، پس از انتشار اولین پوسترهای سریال توسط سرویس استریم، شاهد ترس هموطنان از ورود آن بودم. به گفته آنها، برخی از بازیگران و حتی بازیگرانی که در آن حضور داشتند، اشتباه انتخاب شده بودند یویو هاکوشو تولید صحنه لباس و استایل بهتری داشت. با این حال، تیزر در واقع بسیار خوب به نظر می رسید و طرفداران به نظر می رسد امیدوار است که این سریال در نهایت تبدیل به یکی از بهترین اقتباس‌های انیمه‌ای خواهد شد.

زمانی که نتفلیکس تاریخ پخش سریال را اعلام کرد، اشاره کرد که این یک کپی دقیق از مانگا و انیمه نخواهد بود. "این سریال جان تازه‌ای به داستان می‌بخشد و طرفداران قدیمی و جدید می‌توانند انتظار داشته باشند که با شخصیت‌های مورد علاقه خود به گونه‌ای روبرو شوند که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند." آن گفت. این تیزر برای آشکار کردن بیشتر تغییراتی که نمایش ایجاد کرده است بسیار کوتاه است، اما بینندگان چشم عقابی ممکن است برخی از آنها را در ویدیوی زیر بیابند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflix-teases-the-live-action-yuyu-hakusho-series-before-it-arrives-in-december-140055463.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/netflix-teases-the-live-action-yuyu-hakusho-series-before-it-arrives-in-december-140055463.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *