نتفلیکس لیست جدیدی از بازی‌ها از جمله Hades و Braid را معرفی کرد


نتفلیکس چند بازی جدید را به عنوان بخشی از جشن های هفته Geeked خود به پلتفرم درون برنامه ای خود اعلام کرد. اعلامیه‌های جدید بازی در طول هفته منتشر شد، اما امروز نتفلیکس سرانجام فهرستی از ۱۰ بازی را که روی پلتفرم خود می‌آیند و برخی از آن‌ها در دسترس هستند، منتشر کرد. این لیست شامل عناوین اصلی و بازی های کلاسیک می شود.

بازی‌هایی که در حال حاضر بر روی پلتفرم نتفلیکس در دسترس هستند عبارتند از Slayaway Camp 2: Netflix & Kill، یک معمای رنگارنگ که پیرامون فیلم‌های ترسناک یکپارچهسازی با سیستمعامل طراحی شده است. Oxenfree II: Lost Signals، دنباله رمز و راز جوی. و Shadow and Bone: Enter the Fold، یک رمان تصویری تعاملی/RPG بر اساس مجموعه نتفلیکس. این بازی‌ها در حال حاضر برای بازی در دسترس هستند و بقیه بازی‌های موجود در لیست در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند.

عناوین پیش رو شامل برخی از بازی‌سازان سنگین دنیای بازی، از جمله Hades سرکش مورد علاقه فرقه‌ای، پلتفرمر رنگارنگ Katana Zero و بازی ماجراجویی روح‌درو Death’s Door هستند. Braid، Anniversary Edition، نسخه به‌روزرسانی‌شده و بازسازی‌شده پلتفرمر کلاسیک نیز به این پلتفرم می‌آید – نتفلیکس خود تاریخ مشخصی نمی‌کند، اما توسعه‌دهنده Thekla قبلاً فاش کرده بود که نسخه Anniversary در همه جا، از جمله نتفلیکس، در ۳۰ آوریل عرضه می‌شود. ۲۰۲۴٫

بازی‌های دیگری که نتفلیکس در هفته Geeked اعلام کرد شامل اقتباس‌هایی از نمایش‌های نتفلیکس می‌شود: Money Heist، یک معمای رمان بصری بر اساس نمایشی به همین نام. Chicken Run: Eggstraction، یک بازی دزدی از بالا به پایین از سازندگان فیلم‌های Chicken Run. و شاهزاده اژدها: Xadia، یک ARPG همکاری که در جهان اتفاق می افتد شاهزاده اژدها.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/netflix-announces-new-slate-of-games-including-hades-and-braid/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *