نت‌فلیکس می‌گوید که مشارکت بازی در سال ۲۰۲۳ سه برابر شد

نتفلیکس اعلام کرد که تعامل کاربران با بازی های این سرویس در سال ۲۰۲۳ سه برابر شده است.[Despite] بازی‌ها هنوز کوچک هستند و مطمئناً هنوز نسبت به تجارت فیلم و سریال ما اهمیتی ندارند، ما از این پیشرفت خرسندیم.” گزارش درآمد در روز سه شنبه به عنوان مثال، این شرکت به اضافه شدن موارد اشاره کرد سرقت بزرگ خودرو سه گانه این سرویس در سال گذشته، اگرچه مشخص نیست که این سه گانه که تنها در ۱۴ دسامبر در نتفلیکس عرضه شد، چقدر به جلب مشارکت در دو هفته پایانی سال کمک کرد.

نتفلیکس این را گفت سرقت بزرگ خودرو از نظر نصب و تعامل به “موفق ترین راه اندازی تا به امروز” آن تبدیل شده است. با این حال، تعداد افرادی که این سه گانه را از زمان انتشار بر روی پلتفرم دانلود کرده اند، ذکر نشده است. برخی از مشتریان فقط برای بازی در نتفلیکس ثبت نام کرده بودند سرقت بزرگ خودکار این شرکت گفت بازی ها.

این یک تغییر بزرگ نسبت به سال ۲۰۲۲ است، زمانی که و تجزیه و تحلیل Apptopia و CNBC آشکار کرد کمتر از یک درصد از مشتریان نتفلیکس در حال بازی کردن بازی‌هایی هستند که این شرکت یک سال قبل در اختیار هر کسی که اشتراک نتفلیکس را داشته باشد، قرار داده است. با وجود جذب کند، نتفلیکس به اضافه کردن بازی‌ها به پلتفرم ادامه داد. کتابخانه بازی رو به رشد آن شامل عناوین محبوبی مانند هادس، سلول های مرده، بهم تابیدن و بافتن، درب مرگ و کاتانا صفر، و همچنین بازی هایی از این دست Oxenfree II: Lost Signalکه پس از آن به خودی خود توسعه یافت خریداری کردن مدرسه شبانه توسعه دهنده مستقل. این پلتفرم همچنین شامل بازی هایی است که بر اساس نمایش های اصلی محبوب خود مانند سرقت پول و شاهزاده اژدها.

فراتر از بازی، نتفلیکس اعلام کرد که در سه ماه آخر سال ۲۰۲۳، ۱۳٫۱ میلیون مشترک اضافه کرده است که بالاترین تعداد مشترکی است که از زمان رشد انفجاری که در طول همه‌گیری تجربه کرده است، اضافه کرده است. تعداد کل مشترکین نتفلیکس در سرتاسر جهان اکنون ۲۶۰ میلیون نفر است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflix-says-that-game-engagement-tripled-in-2023-224130242.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/netflix-says-that-game-engagement-tripled-in-2023-224130242.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *