نتفلیکس Hades، Braid و Death’s Door را به دستگاه های تلفن همراه می آورد

نتفلیکس اکنون دارد بیش از ۸۰ بازی که مشترکین می توانند بدون هزینه اضافی در iOS و Android (و تلویزیون و دسکتاپ، در بعضی موارد). به عنوان بخشی از رویداد هفته Geeked، این شرکت عناوین دیگری را که در راه رسیدن به این سرویس هستند، از جمله برخی از کلاسیک‌های مستقل معرفی کرده است.

هادسیکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۰، به زودی برای مشترکین نتفلیکس در iOS در دسترس خواهد بود، اما فعلاً آندروید نیست. این یک خزنده سیاهچال سرکش است که تاکید زیادی بر قابلیت پخش مجدد دارد.

شما در نقش زاگرئوس، شاهزاده دنیای زیرین بازی خواهید کرد. هر زمان که بمیرد (که احتمالاً اغلب برای شروع خواهد بود)، به ابتدا باز خواهد گشت. هر بار که بازی می‌کنید متفاوت است، اما دانش – و برخی سلاح‌ها و توانایی‌ها – را از یک مرحله به مرحله بعد منتقل خواهید کرد. برنده جایزه هوگو هادس همچنین دارای یک بازیگر غنی از شخصیت ها است. این یک لذت واقعی است و ممکن است صدها ساعت در این یکی غرق شوید.

پلتفرمر کلاسیک دستکاری زمان بهم تابیدن و بافتن برای کاربران نتفلیکس در راه iOS و اندروید است. این Braid با تاخیر طولانی، نسخه سالگرد ویژگی های صوتی ارتقا یافته، تصاویری با دست رنگ آمیزی شده، انیمیشن های جدید “و دنیای کاملا جدیدی از پازل ها برای حل.” در یک لمس منظم، بیش از ۱۵ ساعت تفسیر نیز وجود خواهد داشت که به طراحی، برنامه نویسی و سایر جنبه های توسعه بازی می پردازد. بهم تابیدن و بافتن خالق جاناتان بلو فاش کرد که نسخه جدید بهم تابیدن و بافتن در تاریخ ۳۰ آوریل برای Netflix Games، Windows، PlayStation و Xbox عرضه می شود

درب مرگ یکی از هند برجسته ۲۰۲۱و عنوان ماجراجویی زلدا به زودی یک انحصاری موبایل برای مشترکین نتفلیکس خواهد بود. شما یک کلاغ را کنترل می کنید که وظیفه جمع آوری روح برای ستاد کمیسیون درو، یک نهاد بوروکراتیک در زندگی پس از مرگ را بر عهده دارد.

نرم افزار اکشن پلتفرمر کاتانا صفر به همراه مجموعه ای از عناوین در راه بازی های نتفلیکس نیز هست بر اساس نمایش ها و فیلم های این شرکت. Shadow and Bone: وارد قسمت Fold شویدکه بین دو فصل اول سریال اتفاق می افتد، در حال حاضر موجود است. بازی دزدی از بالا به پایین Chicken Run: استخراج تخم مرغ و RPG اکشن co-op شاهزاده اژدها: Xadia در سال ۲۰۲۴ وارد خواهد شد.

یک بازی بر اساس یکی از بزرگترین موفقیت های نتفلیکس نیز به زودی عرضه می شود. که در سرقت پول، می توانید در نسخه ای از سرقت از سری اصلی فرنچایز شرکت کنید. نتفلیکس می گوید این بازی در کنار سری اسپین آف عرضه خواهد شد برلین.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflix-is-bringing-hades-braid-and-deaths-door-to-mobile-devices-214008933.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/netflix-is-bringing-hades-braid-and-deaths-door-to-mobile-devices-214008933.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *